Nytt CRM- og saksbehandlingssystem for oppfølging av kunder og leverandører til Difis fellesløsninger - Med delkontrakter i Vestland
Formidlede anbud
-
0Siste år
-
0Siste 3 mnd
-
0Aktive nå
Vestland
Avsluttet
Nytt CRM- og saksbehandlingssystem for oppfølging av kunder og leverandører til Difis fellesløsninger - Med delkontrakter
Anskaffelsen skal dekke Difis behov for et crm- og saksbehandlingssystem for å forvalte Difis fellesløsninger.
i 2010 anskaffet Difi Microsoft Dynamics crm. Tilpasningene ble utlyst eksternt og et konsulentselskap vant anbudet. Anskaffelsen av crm omfattet installasjon og tilpassing av programvaren, og dekket ikke vedlikehold av systemet.
i 2013 anskaffet vi et synkroniseringsverktøy, Scribe, som blir benyttet som bindeledd mellom crm-systemet og Samarbeidsportalen (grensesnitt mot Difis kunder) for at dataene skal kunne flyte i mellom. Samarbeidsportalen er informasjons- og varslingskanalen ut mot Difis kunder.
Bakgrunnen for anskaffelsen er nå at vi ønsker å gå over til skybasert løsning, og å profesjonalisere forvaltningen rundt fellesløsningene til Difi ved å tilby våre kunder og leverandører større grad av selvbetjening og bedre innsikt i bruken av fellesløsningene.
Anskaffelsen blir gjennomført som forhandla prosedyre med prekvalifisering. Avtalen vil bli regulert av Statens standardavtaler for it-anskaffelser (ssa-l) Avtale om løpende tjenestekjøp.
Det er planlagt at avtalen skal signeres 8. Desember. Varigheten av avtalen vil bli regnet fra produksjonssetting som er senest 1. Juni 2018.
Ved kunngjøringen av denne konkurransen har Difi gjort noen mindre justeringer i Bilag 1 kap. 5, pkt. 5. 1. 2, 5. 9. 1, 5. 10. 1, 5. 10. 2, 5. 11. 1 og 5. 11. 2. Og Bilag 4 punkt 2. 1, 2. 2 og 2. 4. i Bilag 1 er også figur 5 oppdatert. Tilbyderne må i denne fasen forholde seg til dokumentene som er lagt ut i denne konkurransen og ikke de som fulgte med prekvalifiseringen.
i 2010 anskaffet Difi Microsoft Dynamics crm. Tilpasningene ble utlyst eksternt og et konsulentselskap vant anbudet. Anskaffelsen av crm omfattet installasjon og tilpassing av programvaren, og dekket ikke vedlikehold av systemet.
i 2013 anskaffet vi et synkroniseringsverktøy, Scribe, som blir benyttet som bindeledd mellom crm-systemet og Samarbeidsportalen (grensesnitt mot Difis kunder) for at dataene skal kunne flyte i mellom. Samarbeidsportalen er informasjons- og varslingskanalen ut mot Difis kunder.
Bakgrunnen for anskaffelsen er nå at vi ønsker å gå over til skybasert løsning, og å profesjonalisere forvaltningen rundt fellesløsningene til Difi ved å tilby våre kunder og leverandører større grad av selvbetjening og bedre innsikt i bruken av fellesløsningene.
Anskaffelsen blir gjennomført som forhandla prosedyre med prekvalifisering. Avtalen vil bli regulert av Statens standardavtaler for it-anskaffelser (ssa-l) Avtale om løpende tjenestekjøp.
Det er planlagt at avtalen skal signeres 8. Desember. Varigheten av avtalen vil bli regnet fra produksjonssetting som er senest 1. Juni 2018.
Ved kunngjøringen av denne konkurransen har Difi gjort noen mindre justeringer i Bilag 1 kap. 5, pkt. 5. 1. 2, 5. 9. 1, 5. 10. 1, 5. 10. 2, 5. 11. 1 og 5. 11. 2. Og Bilag 4 punkt 2. 1, 2. 2 og 2. 4. i Bilag 1 er også figur 5 oppdatert. Tilbyderne må i denne fasen forholde seg til dokumentene som er lagt ut i denne konkurransen og ikke de som fulgte med prekvalifiseringen.
Anbud id:
509749
-
Sted:Sogndal
-
Registrert:Onsdag 21. Februar 2018
Er du interessert i dette oppdraget?
Lignende oppdrag i Vestland
2 anbud
-
Frakt 6856 Sogndal til 6522 FreiFrakt av enn 200 l varmtvannsbereder fra Sogndal til Kristiansund (distriktet)
-
Kristiansund
-
Mandag 9. Desember 2024
-