IT/Web og Support, Regnskap i Oslo
Formidlede anbud
-
0Siste år
-
0Siste 3 mnd
-
0Aktive nå
Oslo
Avsluttet
Nytt konsernfelles økonomisystem
De overordnede målene med anskaffelse og implementering av nytt økonomisystem er:
• Ny teknologi i form av en løsning med en moderne skyarkitektur.
• En leveransemodell der programvaren blir levert som en abonnementstjeneste (SaaS), fremfor kjøp av programvare.
• Støtte fra moderne system til å standardisere økonomiprosessene i konsernet, inkl. Bruk av felles økonomisystemer.
• Fleksibel og skalerbar løsning som raskt kan tilpasses organisasjonens krav til omstilling og endring.
• løsning som skal gi lavere total eierkostnad (tco) enn dagens løsninger totalt sett.
• Hensiktsmessig integrasjon med øvrige it-applikasjoner, da Vygruppen as i dag har en omfattende og kompleks systemportefølje.
Med denne avtalen ønsker Vygruppen as å anskaffe en løsning som løser Vygruppen as sine behov og krav til økonomisystemet (heretter «løsning»), prosesser og integrasjoner. Omfanget av løsningen skal være et nytt økonomisystem med følgende fokus presentert nedenfor.
Prosesser:
• Inngående fakturabehandling fra mottak av faktura til utbetaling og avstemming, inkl. Vedlikehold av leverandørregister (opsjon)
• Utgående fakturabehandling fra opprettelse av fakturagrunnlag til bokføring av innbetaling, inkl. Vedlikehold av kunderegister
• Bokføring av anleggsmidler fra opprettelse til avhending eller salg
• Generell bokføring og periodeavslutning
• Rapportering
• Økonomimodell og grunndata
• Integrasjoner til omkringliggende systemer
En nærmere beskrivelse av anskaffelsen finnes konkurransegrunnlaget, samt ssa-v og ssa-t.
• Ny teknologi i form av en løsning med en moderne skyarkitektur.
• En leveransemodell der programvaren blir levert som en abonnementstjeneste (SaaS), fremfor kjøp av programvare.
• Støtte fra moderne system til å standardisere økonomiprosessene i konsernet, inkl. Bruk av felles økonomisystemer.
• Fleksibel og skalerbar løsning som raskt kan tilpasses organisasjonens krav til omstilling og endring.
• løsning som skal gi lavere total eierkostnad (tco) enn dagens løsninger totalt sett.
• Hensiktsmessig integrasjon med øvrige it-applikasjoner, da Vygruppen as i dag har en omfattende og kompleks systemportefølje.
Med denne avtalen ønsker Vygruppen as å anskaffe en løsning som løser Vygruppen as sine behov og krav til økonomisystemet (heretter «løsning»), prosesser og integrasjoner. Omfanget av løsningen skal være et nytt økonomisystem med følgende fokus presentert nedenfor.
Prosesser:
• Inngående fakturabehandling fra mottak av faktura til utbetaling og avstemming, inkl. Vedlikehold av leverandørregister (opsjon)
• Utgående fakturabehandling fra opprettelse av fakturagrunnlag til bokføring av innbetaling, inkl. Vedlikehold av kunderegister
• Bokføring av anleggsmidler fra opprettelse til avhending eller salg
• Generell bokføring og periodeavslutning
• Rapportering
• Økonomimodell og grunndata
• Integrasjoner til omkringliggende systemer
En nærmere beskrivelse av anskaffelsen finnes konkurransegrunnlaget, samt ssa-v og ssa-t.
Anbud id:
583516
-
Sted:Hele Norge
-
Registrert:Lørdag 11. Mai 2019
Er du interessert i dette oppdraget?
Lignende oppdrag i Oslo
6 anbud
-
Regnskap lite BRLVi ønsker tilbud på regnskap for et lite brl Mvh Jill
-
Sarpsborg
-
Mandag 18. November 2024
-
-
RegnskapsførerVi ser etter etablerte regnskapsførerselskap og revisjonsselskap som ønsker å inngå avtaler om samarbeid. målet er å sikre gode interne rutiner som er i samsvar med regelverket, samtidig som vi effek...
-
Oslo
-
Fredag 15. November 2024
-
-
Webdesigner med markedsføringskompetanse til nettsideprosjektVi ser etter en dyktig webdesigner som kan samarbeide med oss om å utvikle en profesjonell nettside. Ideelt sett har du erfaring både med webdesign og digital markedsføring for å hjelpe oss med å nå o...
-
Kristiansand
-
Søndag 10. November 2024
-
-
Inndrivelse av restbeløp fra kunde i Stavern.Inndrivelse av rest beløp fra kunde i Stavern.
-
Tønsberg
-
Fredag 8. November 2024
-