IT/Web og Support, Regnskap i Oslo
Formidlede anbud
-
0Siste år
-
0Siste 3 mnd
-
0Aktive nå
Oslo
Avsluttet
Nytt konsernfelles økonomisystem
De overordnede målene med anskaffelse og implementering av nytt økonomisystem er:
• Ny teknologi i form av en løsning med en moderne skyarkitektur.
• En leveransemodell der programvaren blir levert som en abonnementstjeneste (SaaS), fremfor kjøp av programvare.
• Støtte fra moderne system til å standardisere økonomiprosessene i konsernet, inkl. Bruk av felles økonomisystemer.
• Fleksibel og skalerbar løsning som raskt kan tilpasses organisasjonens krav til omstilling og endring.
• løsning som skal gi lavere total eierkostnad (tco) enn dagens løsninger totalt sett.
• Hensiktsmessig integrasjon med øvrige it-applikasjoner, da Vygruppen as i dag har en omfattende og kompleks systemportefølje.
Med denne avtalen ønsker Vygruppen as å anskaffe en løsning som løser Vygruppen as sine behov og krav til økonomisystemet (heretter «løsning»), prosesser og integrasjoner. Omfanget av løsningen skal være et nytt økonomisystem med følgende fokus presentert nedenfor.
Prosesser:
• Inngående fakturabehandling fra mottak av faktura til utbetaling og avstemming, inkl. Vedlikehold av leverandørregister (opsjon)
• Utgående fakturabehandling fra opprettelse av fakturagrunnlag til bokføring av innbetaling, inkl. Vedlikehold av kunderegister
• Bokføring av anleggsmidler fra opprettelse til avhending eller salg
• Generell bokføring og periodeavslutning
• Rapportering
• Økonomimodell og grunndata
• Integrasjoner til omkringliggende systemer
En nærmere beskrivelse av anskaffelsen finnes konkurransegrunnlaget, samt ssa-v og ssa-t.
• Ny teknologi i form av en løsning med en moderne skyarkitektur.
• En leveransemodell der programvaren blir levert som en abonnementstjeneste (SaaS), fremfor kjøp av programvare.
• Støtte fra moderne system til å standardisere økonomiprosessene i konsernet, inkl. Bruk av felles økonomisystemer.
• Fleksibel og skalerbar løsning som raskt kan tilpasses organisasjonens krav til omstilling og endring.
• løsning som skal gi lavere total eierkostnad (tco) enn dagens løsninger totalt sett.
• Hensiktsmessig integrasjon med øvrige it-applikasjoner, da Vygruppen as i dag har en omfattende og kompleks systemportefølje.
Med denne avtalen ønsker Vygruppen as å anskaffe en løsning som løser Vygruppen as sine behov og krav til økonomisystemet (heretter «løsning»), prosesser og integrasjoner. Omfanget av løsningen skal være et nytt økonomisystem med følgende fokus presentert nedenfor.
Prosesser:
• Inngående fakturabehandling fra mottak av faktura til utbetaling og avstemming, inkl. Vedlikehold av leverandørregister (opsjon)
• Utgående fakturabehandling fra opprettelse av fakturagrunnlag til bokføring av innbetaling, inkl. Vedlikehold av kunderegister
• Bokføring av anleggsmidler fra opprettelse til avhending eller salg
• Generell bokføring og periodeavslutning
• Rapportering
• Økonomimodell og grunndata
• Integrasjoner til omkringliggende systemer
En nærmere beskrivelse av anskaffelsen finnes konkurransegrunnlaget, samt ssa-v og ssa-t.
Anbud id:
583516
-
Sted:Hele Norge
-
Registrert:Lørdag 11. Mai 2019
Er du interessert i dette oppdraget?
Lignende oppdrag i Oslo
6 anbud
-
Revisor søkesVi søker etter ny revisor. Vi har en meget dyktig regnskapsfører som leverer et ferdig revidert regnskap til revisor. Drift er basert på oppføring av bolig i egen regi. Derav få bilag.
-
Asker
-
Torsdag 8. Juli 2021
-
-
Hjelp til nettside,Trenger hjelp med å lage rn nettside med Wordpress, da jeg har domene og webhotell, skal ikke ha nettbutikk, bare en enkel å grei nettside om slektsforskning. Noen kan jeg selv
-
Oslo
-
Mandag 20. Januar 2025
-
-
Enkel jobb for it studentI forbindelse med at vi skal bytte leverandør på nettbutikk, er vi på jakt etter en it student som trenger en ekstrajobb. Jobben går i og legge over priduktbilder og tekst fra gammel nettbutikk Wooco...
-
Bærum
-
Fredag 17. Januar 2025
-
-
Inkassohjelp for utestående betalinger i salongHei, Jeg ønsker å spørre om dere kan bistå med inkassohjelp for utestående betalinger, og hva kostnadene for en slik tjeneste er? Saken gjelder en kunde som ikke betalte for en utført tjeneste i sal...
-
Kristiansand
-
Mandag 13. Januar 2025
-
-
Regnskapsfører til to stk. Aksjeselskap under etablering.Hei, Selskap nr. 1 blir et tømrerfirma. Selskap nr. 2 blir et investeringsfirma. Vi trenger regnskapsfører som kan ta regnskapet for begge selskapene. Etablerings dato er satt til 1. Mars 2025
-
Stavanger
-
Fredag 10. Januar 2025
-