IT/Web og Support i Oslo
-
0Siste år
-
0Siste 3 mnd
-
0Aktive nå
Nytt kundebehandlingssystem for rekruttering av fosterhjem
Systemet skal i første omgang hjelpe rådgivere med å få oversikt over hva som skjer i arbeidet fra første henvendelse til familien enten starter opp på kurs, trekker seg eller «parkert» som ikke aktuell. Et nytt systemstøtteprogram bør kunne romme familier som er på ulike stadier i prosessen for å bli fosterhjem. Dette innebærer at både de som tar kontakt for å få generell informasjon, de som går på kurs hos oss og er til vurdering samt de som er ferdig på kurs og venter på barn bør kunne få oppfølging på en god måte fra oss. Systemet skal kun brukes av Bufetats ansatte og ikke ha grensesnitt mot de som melder seg som fosterfamilier, men skal kunne motta informasjon fra påmeldings- og registreringsskjemaer på våre nettsider. Standard funksjonalitet som støtte til bruk av e-post, sms, sosiale media, kursadministrasjon mm, er et krav. i tillegg er det behov for mulighet for integrasjon (via bruk av api) med våre nettsider for kurspåmelding samt vår løsning for utsendelse av (info fjernet) trenger et fleksibelt system som enkelt kan tilpasses vår organisasjons behov og prosesser. Samtidig så har organisasjonen ambisjoner om å profesjonalisere sine rekrutteringsprosesser og ta i bruk nye muligheter i et nytt verktøy.
-
Sted:Oslo
-
Registrert:Onsdag 8. Juni 2022