IT/Web og Support i Østfold
Formidlede anbud
-
0Siste år
-
0Siste 3 mnd
-
0Aktive nå
Østfold
Avsluttet
Nytt nettsted og publiseringsløsning for Jevnaker kommune
Kommunens nettside er fra 2012. Vi har behov for nye brukervennlige nettsider med responsivt design. Brukervennlighet står i fokus og gode søkemuligheter er viktig. Google-generasjonen trenger gode søkemotorer så de enkelt finner svarene på sine spørsmål.
Nettsidene må være enkle å bruke for kommunens ansatte. Publiseringsverktøyet bør oppleves som intuitivt og enkelt, i tillegg må ny nettløsning samspille med allerede etablerte digitale løsninger som kommunen bruker.
Vi ønsker oss nettsider med en ren og oversiktlig design med fokus på kommunens tjenester. Sidene må oppfylle kravene til universell utforming. Vi trenger gode løsninger for bruk av bilder og video, og en tydelig plassering av nyheter/aktualitet på selve nettsiden. Det er også viktig med gode løsninger for håndtering og lagring av filer og bilder, så det blir ryddig og oversiktlig.
Leverandøren av de nye nettsidene må være opptatt av fremtidens brukere slik at vi raskt kan få oppdatert våre tekniske løsninger dersom markedet og brukervanene endrer seg. Hva slags oppfølging kan en forvente etter at lansering er gjort?
Vi har også behov for å formidle informasjon internt til de ansatte. Hvilke løsninger finnes for å ivareta den interne kommunikasjonen?
Vi ønsker å få sidene ferdig og lansert i løpet av høsten 2019.
Svar på rfi innen 12. Februar 2019. Det vil bli invitert til en-til-en samtaler i uke 7/8.
Nettsidene må være enkle å bruke for kommunens ansatte. Publiseringsverktøyet bør oppleves som intuitivt og enkelt, i tillegg må ny nettløsning samspille med allerede etablerte digitale løsninger som kommunen bruker.
Vi ønsker oss nettsider med en ren og oversiktlig design med fokus på kommunens tjenester. Sidene må oppfylle kravene til universell utforming. Vi trenger gode løsninger for bruk av bilder og video, og en tydelig plassering av nyheter/aktualitet på selve nettsiden. Det er også viktig med gode løsninger for håndtering og lagring av filer og bilder, så det blir ryddig og oversiktlig.
Leverandøren av de nye nettsidene må være opptatt av fremtidens brukere slik at vi raskt kan få oppdatert våre tekniske løsninger dersom markedet og brukervanene endrer seg. Hva slags oppfølging kan en forvente etter at lansering er gjort?
Vi har også behov for å formidle informasjon internt til de ansatte. Hvilke løsninger finnes for å ivareta den interne kommunikasjonen?
Vi ønsker å få sidene ferdig og lansert i løpet av høsten 2019.
Svar på rfi innen 12. Februar 2019. Det vil bli invitert til en-til-en samtaler i uke 7/8.
Anbud id:
566130
-
Sted:Jevnaker
-
Registrert:Onsdag 30. Januar 2019
Er du interessert i dette oppdraget?