IT/Web og Support i Oslo
Formidlede anbud
-
0Siste år
-
0Siste 3 mnd
-
0Aktive nå
Oslo
Avsluttet
Nytt Service Management Verktøy som en tjeneste
Formålet med anskaffelsen er å gi Oslo kommune et moderne smv som skal erstatte dagens løsning, som er Remedy 7. 6. 04. Dagens løsning er dyr å forvalte og oppleves lite brukervennlig. Tjeneste som anskaffes skal derfor ha en kostnadsoptimal drifts- og forvaltningsmodell, og tilrettelegge for fremtidige behov knyttet til Service Management i Utviklings- og kompetanseetaten (uke) og Oslo kommune. Tjenesten skal inkludere drift (inkludert driftsmiljø) og vedlikehold av verktøyet iht. Gitte sla krav. løsningen uke anskaffer skal være brukervennlig. Endringer og konfigurering skal kunne gjøres smidig og uke skal selv kunne konfigurere verktøyet. Det skal tilrettelegges for selvbetjening, kunnskapsdeling og helhetlig kundeorientert Service Management. smv skal støtte opp under arbeidsprosesser og gi et effektivt verktøy for oppfølging av feilmeldinger, rapportering og sla oppfølging mot leverandører og kunder. Tjenesten skal også: •Benytte Singel Sign On (sso) med støtte for autentisering mot Active Directory eller annen ldap basert metode. •Støtte integrasjoner mot felleskomponenter i Oslo kommune •Gi verktøystøtte til å administrere leverandører og tjenestene de leverer via kontraktsoppfølgingsverktøy.
Anbud id:
394674
-
Sted:Oslo
-
Registrert:Onsdag 10. Februar 2016
Er du interessert i dette oppdraget?