Næringsmidler, rammeavtale i Agder
Formidlede anbud
-
0Siste år
-
0Siste 3 mnd
-
0Aktive nå
Agder
Avsluttet
Næringsmidler, rammeavtale
Anskaffelsen omfatter følgende varegrupper:
1. Dagligvarer (Estimert årlig volum nok 4. 500. 000, - eks mva)
2. Fisk og fiskeprodukter, fersk og frossen (Estimert årlig volum nok 1. 000. 000, -eks mva)
3. Kjøtt og kjøttprodukter, fersk og frossen (Estimert årlig volum nok 1. 400. 000, -eks mva)
4. Fugl, fjærkre, egg og produkter av disse (Estimert årlig volum nok 1. 500. 000, - eks mva)
5. Ferske grønnsaker, frukt og poteter (Estimert årlig volum nok 1. 500. 000, -eks mva)
6. Melk og meieriprodukter - melk på tank er ikke inkludert (Estimert årlig volum nok 3. 800. 000, - eks mva)
7. Brød ferskt (Estimert årlig volum nok 250. 000, - eks mva)
8. Emballasje og etiketter (Estimert årlig volum nok 100. 000, - eks mva)
Volumet er estimert ut i fra statistikk og regnskapstall for anskaffelse av tilsvarende produkter for tidligere år. Volumet kan også øke som følge av økt deltakelse av egne enheter på avtalen. Volumet må derfor betraktes som anslag og er ikke bindende. Endringer i innkjøpsmønsteret til oppdragsgiveren som følge av reformer og lignende innen helsesektoren skal fanges opp av rammeavtalen og gi de samme betingelsene som opprinnelig avtale.
For nærmere informasjon viser vi til anskaffelsesdokumentene.
Deltilbud/grupper
Oppdragsgiver er opptatt av at lokale leverandører gir tilbud. Det er derfor anledning til å gi tilbud på en eller flere grupper, og det kan gis deltilbud innen den enkelte gruppe, men ikke alternative tilbud. Oppdragsgiver forbeholder seg retten til å dele kontrakten mellom flere leverandører og anta hele eller deler av et tilbud.
Det vil bli inngått kontrakt med en eller flere leverandører i den enkelte gruppen.
Rammeavtale
Anskaffelsen vil bli regulert av vedlagte rammeavtale, med tilhørende standardvilkår.
Rammeavtalen har en varighet fra og med 2019-10-11 til og med 2021-10-10 med mulighet for oppdragsgiver til ytterligere forlengelse i inntil 2 år, med 12 måneder av gangen.
Oppdragsgiver vil inngå avtale med en eller flere leverandører i hver gruppe. Oppdragsgiver forventer at tilbyder setter seg inn i avtalebestemmelsene og gjør nødvendige avklaringer internt slik at man er klar til å signere kontrakten dersom man blir tildelt kontrakt.
1. Dagligvarer (Estimert årlig volum nok 4. 500. 000, - eks mva)
2. Fisk og fiskeprodukter, fersk og frossen (Estimert årlig volum nok 1. 000. 000, -eks mva)
3. Kjøtt og kjøttprodukter, fersk og frossen (Estimert årlig volum nok 1. 400. 000, -eks mva)
4. Fugl, fjærkre, egg og produkter av disse (Estimert årlig volum nok 1. 500. 000, - eks mva)
5. Ferske grønnsaker, frukt og poteter (Estimert årlig volum nok 1. 500. 000, -eks mva)
6. Melk og meieriprodukter - melk på tank er ikke inkludert (Estimert årlig volum nok 3. 800. 000, - eks mva)
7. Brød ferskt (Estimert årlig volum nok 250. 000, - eks mva)
8. Emballasje og etiketter (Estimert årlig volum nok 100. 000, - eks mva)
Volumet er estimert ut i fra statistikk og regnskapstall for anskaffelse av tilsvarende produkter for tidligere år. Volumet kan også øke som følge av økt deltakelse av egne enheter på avtalen. Volumet må derfor betraktes som anslag og er ikke bindende. Endringer i innkjøpsmønsteret til oppdragsgiveren som følge av reformer og lignende innen helsesektoren skal fanges opp av rammeavtalen og gi de samme betingelsene som opprinnelig avtale.
For nærmere informasjon viser vi til anskaffelsesdokumentene.
Deltilbud/grupper
Oppdragsgiver er opptatt av at lokale leverandører gir tilbud. Det er derfor anledning til å gi tilbud på en eller flere grupper, og det kan gis deltilbud innen den enkelte gruppe, men ikke alternative tilbud. Oppdragsgiver forbeholder seg retten til å dele kontrakten mellom flere leverandører og anta hele eller deler av et tilbud.
Det vil bli inngått kontrakt med en eller flere leverandører i den enkelte gruppen.
Rammeavtale
Anskaffelsen vil bli regulert av vedlagte rammeavtale, med tilhørende standardvilkår.
Rammeavtalen har en varighet fra og med 2019-10-11 til og med 2021-10-10 med mulighet for oppdragsgiver til ytterligere forlengelse i inntil 2 år, med 12 måneder av gangen.
Oppdragsgiver vil inngå avtale med en eller flere leverandører i hver gruppe. Oppdragsgiver forventer at tilbyder setter seg inn i avtalebestemmelsene og gjør nødvendige avklaringer internt slik at man er klar til å signere kontrakten dersom man blir tildelt kontrakt.
Anbud id:
630725
-
Sted:Arendal
-
Registrert:Fredag 21. Februar 2020
Er du interessert i dette oppdraget?
Lignende oppdrag i Agder
6 anbud
-
Rydde opp rivd kjøkkenHei! Trenger hjelp i Arendal med opprydding etter rivejobb. Hele rommet skal tømmes!
-
Arendal
-
Torsdag 2. Januar 2025
-
-
Bytte varmtvannstankRusten varmtvannstank fra byggeår på leilighet, 200liter bereder.
-
Arendal
-
Torsdag 2. Januar 2025
-
-
Transport fra Arendal til Sommerøya (Tromsø)Leter etter transport av flyttegods fra Arendal til Sommerøya. Mellom siste uke i januar og første uke i februar. 1 skap, 1 våpenskap, 1 hjørneskap, 2 kasser og ca 10 flytte esker.
-
Arendal
-
Mandag 30. Desember 2024
-
-
Skifte termostat gulvvarme + fjerne opplegg for lysstoffrør knøkkenTermostat i entré tikker over tid hvis inngangsdør står åpen ett minutt. Tor denbør byttes Vil også demontere opplegg for lysstoffrør under overskap kjøkken. Evt tilbud på nytt lyssystem på samme sted
-
Arendal
-
Torsdag 19. Desember 2024
-
-
Frakt av 2 biler typ suv/varebil Arendal-VerdalSkal gjerne ha fraktet 2 suv/varebiler fra Arendal til Verdal i uke 1. Pristilbud på dette
-
Arendal
-
Onsdag 18. Desember 2024
-
-
Tette gamle rør i kjellerSer ut til at gamle huseiere har skiftet avløpsrør og latt gamle stå åpne. Mistanke om at rotter kan komme opp her. Samt et avløpsrør i yttergang hvor det en gang har stått en vaskemaskin som gjerne s...
-
Arendal
-
Onsdag 18. Desember 2024
-