Næringsmidler, rammeavtale i Agder
Formidlede anbud
-
0Siste år
-
0Siste 3 mnd
-
0Aktive nå
Agder
Avsluttet
Næringsmidler, rammeavtale
Anskaffelsen omfatter følgende varegrupper:
1. Dagligvarer (Estimert årlig volum nok 4. 500. 000, - eks mva)
2. Fisk og fiskeprodukter, fersk og frossen (Estimert årlig volum nok 1. 000. 000, -eks mva)
3. Kjøtt og kjøttprodukter, fersk og frossen (Estimert årlig volum nok 1. 400. 000, -eks mva)
4. Fugl, fjærkre, egg og produkter av disse (Estimert årlig volum nok 1. 500. 000, - eks mva)
5. Ferske grønnsaker, frukt og poteter (Estimert årlig volum nok 1. 500. 000, -eks mva)
6. Melk og meieriprodukter - melk på tank er ikke inkludert (Estimert årlig volum nok 3. 800. 000, - eks mva)
7. Brød ferskt (Estimert årlig volum nok 250. 000, - eks mva)
8. Emballasje og etiketter (Estimert årlig volum nok 100. 000, - eks mva)
Volumet er estimert ut i fra statistikk og regnskapstall for anskaffelse av tilsvarende produkter for tidligere år. Volumet kan også øke som følge av økt deltakelse av egne enheter på avtalen. Volumet må derfor betraktes som anslag og er ikke bindende. Endringer i innkjøpsmønsteret til oppdragsgiveren som følge av reformer og lignende innen helsesektoren skal fanges opp av rammeavtalen og gi de samme betingelsene som opprinnelig avtale.
For nærmere informasjon viser vi til anskaffelsesdokumentene.
Deltilbud/grupper
Oppdragsgiver er opptatt av at lokale leverandører gir tilbud. Det er derfor anledning til å gi tilbud på en eller flere grupper, og det kan gis deltilbud innen den enkelte gruppe, men ikke alternative tilbud. Oppdragsgiver forbeholder seg retten til å dele kontrakten mellom flere leverandører og anta hele eller deler av et tilbud.
Det vil bli inngått kontrakt med en eller flere leverandører i den enkelte gruppen.
Rammeavtale
Anskaffelsen vil bli regulert av vedlagte rammeavtale, med tilhørende standardvilkår.
Rammeavtalen har en varighet fra og med 2019-10-11 til og med 2021-10-10 med mulighet for oppdragsgiver til ytterligere forlengelse i inntil 2 år, med 12 måneder av gangen.
Oppdragsgiver vil inngå avtale med en eller flere leverandører i hver gruppe. Oppdragsgiver forventer at tilbyder setter seg inn i avtalebestemmelsene og gjør nødvendige avklaringer internt slik at man er klar til å signere kontrakten dersom man blir tildelt kontrakt.
1. Dagligvarer (Estimert årlig volum nok 4. 500. 000, - eks mva)
2. Fisk og fiskeprodukter, fersk og frossen (Estimert årlig volum nok 1. 000. 000, -eks mva)
3. Kjøtt og kjøttprodukter, fersk og frossen (Estimert årlig volum nok 1. 400. 000, -eks mva)
4. Fugl, fjærkre, egg og produkter av disse (Estimert årlig volum nok 1. 500. 000, - eks mva)
5. Ferske grønnsaker, frukt og poteter (Estimert årlig volum nok 1. 500. 000, -eks mva)
6. Melk og meieriprodukter - melk på tank er ikke inkludert (Estimert årlig volum nok 3. 800. 000, - eks mva)
7. Brød ferskt (Estimert årlig volum nok 250. 000, - eks mva)
8. Emballasje og etiketter (Estimert årlig volum nok 100. 000, - eks mva)
Volumet er estimert ut i fra statistikk og regnskapstall for anskaffelse av tilsvarende produkter for tidligere år. Volumet kan også øke som følge av økt deltakelse av egne enheter på avtalen. Volumet må derfor betraktes som anslag og er ikke bindende. Endringer i innkjøpsmønsteret til oppdragsgiveren som følge av reformer og lignende innen helsesektoren skal fanges opp av rammeavtalen og gi de samme betingelsene som opprinnelig avtale.
For nærmere informasjon viser vi til anskaffelsesdokumentene.
Deltilbud/grupper
Oppdragsgiver er opptatt av at lokale leverandører gir tilbud. Det er derfor anledning til å gi tilbud på en eller flere grupper, og det kan gis deltilbud innen den enkelte gruppe, men ikke alternative tilbud. Oppdragsgiver forbeholder seg retten til å dele kontrakten mellom flere leverandører og anta hele eller deler av et tilbud.
Det vil bli inngått kontrakt med en eller flere leverandører i den enkelte gruppen.
Rammeavtale
Anskaffelsen vil bli regulert av vedlagte rammeavtale, med tilhørende standardvilkår.
Rammeavtalen har en varighet fra og med 2019-10-11 til og med 2021-10-10 med mulighet for oppdragsgiver til ytterligere forlengelse i inntil 2 år, med 12 måneder av gangen.
Oppdragsgiver vil inngå avtale med en eller flere leverandører i hver gruppe. Oppdragsgiver forventer at tilbyder setter seg inn i avtalebestemmelsene og gjør nødvendige avklaringer internt slik at man er klar til å signere kontrakten dersom man blir tildelt kontrakt.
Anbud id:
630725
-
Sted:Arendal
-
Registrert:Fredag 21. Februar 2020
Er du interessert i dette oppdraget?
Lignende oppdrag i Agder
6 anbud
-
Bill laderJeg ønsker et till bud på montering av en elbil lader avstand fra sikringsskapet til garasjen ca. 20 meter.
-
Arendal
-
Onsdag 27. November 2024
-
-
Installasjon av vannmålerHei, Ønsker pris på installasjon av vannmåler.
-
Arendal
-
Tirsdag 26. November 2024
-
-
Flere prosjekter for dyktig snekkerHei, Jeg har et hus hvor jeg tenker på flere prosjekter. Ett er å bygge ut, og om en carport til stue, med tilhørende terrasse. En annen er terrasse på toppen av carporten, med en gang rundt huse...
-
Arendal
-
Fredag 22. November 2024
-
-
Oppføring av tørrmur, må armeres i kjernen.Dette dreier seg om en tørrsteinsmur som skal føres opp på Hylleveien i Arendal. Det dreier seg om arbeid hvor det er gitt tillatelse til å være selvbygger. Et foretak som kommer inn behøver derfor ik...
-
Arendal
-
Onsdag 20. November 2024
-