Arkitekt i Vestland
Formidlede anbud
-
0Siste år
-
0Siste 3 mnd
-
0Aktive nå
Vestland
Avsluttet
Oppmålingsforretningar i tråd med matrikkellova for Fjell kommune
· Kommunen leverar sakar til firma i møte ved (info fjernet) saka kjem saksdokument med rekvisisjon, gyldige vedtak, kart, grunnboksutskrift og utskrift frå matrikkelen og eventuelt arkivmateriale. Materialet kan overleverast både påpapir og pdf etter avtale. Det vert utdelt ulike sakstypar. Oppmålingsforretning over kvar tomt t. d deling av bustadtomtar, forretning over eksisterande grense, grensejustering osv. Bustadfelt i t. d regulert område, dersom kommunen/firma avtalar ikkje fullført forretning saman med utbyggar/rekvirent jf. Matrikkellova, må firma fullføra forretninga innafor tidfrist som vart avtalt.
· Firmaet varslar oppmålingsforretning i samsvar med matrikkelforskrift § 37. Kopi av varsel skal sendast til kommunen.
· Firmaet gjennomfører oppmålingsforretning og utarbeider protokoll i samsvar med matrikkellov for dei ulike sakstypane, kven som er varsla, oppmøte, grensemerking/kartskildring, fullmaktsforhold, fråsegner, avtaler, vilkår, skildring av rettar/servituttar og at grunnbok er undersøkt.
· Etter oppmålingsforretning skal protokoll sendast til partane i saka, med høve for partane til å kome med merknader. Kommunen held grensemerke. Leverandør held utstyr for å utføre oppmålingsforretning og målearbeid. Utsete forretningsmøte/tidsfrist skal førast i protokoll. Dersom ein ikkje har sett ned grensemerke årsaka skildrast i protokoll.
· Interne skriftelege rutinar for oppmålingsforretningar, som vert utarbeidd, må også firma nytta i sine førebuingar og gjennomføring av saker. Dette kan t. d. Vera sjekklister osv.
· Grensepunkta skal fastsetjast i godkjend geodetisk grunnlag (euref). måle- og berekningsarbeid skal dokumenterast i samsvar med gjeldande standardar (sosi). Alt målearbeid skal dokumenterast (feltrapport).
· Leverandør står ansvarleg ovanfor Fjell kommune sjølv om ein nyttar underleverandørar. Kompetansekrav skal dokumenterast for underleverandørar.
· Firma må kunne stille på i møte ved start for å ta nye saker etter 1 vekes førehandsvarsling frå kommunen.
· Oppmålingsforretning skal vera gjennomført innan16 veker jf. Forskrift § 18. Frist for firma er at oppmålingsforretning må gjennomførast innan 1 månad etter at sak er overlevert. Protokoll, rapport, skal sendast over til kommunen innan 1 månad etter at oppmålingsforretning er halden. Dersom det er tilhøve som må avklarast med partar t. d for å sikra godt oppmøte kan leveringsfrist/tidsfrist forlengast etter avtale med kommunen. Dersom tidsfrist (16 veker jf. Matrikkellova) vert overskride og det skyldast leverandør og Fjell kommune må betale att gebyr, vil betaling til firma verte trekt det beløpet ein måtte betale att. Fjell kommune matrikkelfører/tinglyser saka og sendar matrikkelbrev.
· Kommunen tar atterhald om rett til å leiga innandre oppmålingsfirma parallelt, dersom saker kommunen tildeler er større enn det avtalepart har kapasitet til å gjennomføre innan tidsfrist eller angitt responstid jf. Denne avtale.
· Kommunen har også rett til å nytta firma til berre målearbeid. Det kan t. d. Vera sakar der kommunen har halde oppmålingsforretning sjølv eller anna innmåling t. d. Bygg, og andre terrengdetaljer.
· Klager på oppmålingsforretning skal handterast av kommunen som klageorgan.
· Ein må pårekna møter med kommunen ved start/utlevering, oppfølging og innlevering av saker.
· Firmaet varslar oppmålingsforretning i samsvar med matrikkelforskrift § 37. Kopi av varsel skal sendast til kommunen.
· Firmaet gjennomfører oppmålingsforretning og utarbeider protokoll i samsvar med matrikkellov for dei ulike sakstypane, kven som er varsla, oppmøte, grensemerking/kartskildring, fullmaktsforhold, fråsegner, avtaler, vilkår, skildring av rettar/servituttar og at grunnbok er undersøkt.
· Etter oppmålingsforretning skal protokoll sendast til partane i saka, med høve for partane til å kome med merknader. Kommunen held grensemerke. Leverandør held utstyr for å utføre oppmålingsforretning og målearbeid. Utsete forretningsmøte/tidsfrist skal førast i protokoll. Dersom ein ikkje har sett ned grensemerke årsaka skildrast i protokoll.
· Interne skriftelege rutinar for oppmålingsforretningar, som vert utarbeidd, må også firma nytta i sine førebuingar og gjennomføring av saker. Dette kan t. d. Vera sjekklister osv.
· Grensepunkta skal fastsetjast i godkjend geodetisk grunnlag (euref). måle- og berekningsarbeid skal dokumenterast i samsvar med gjeldande standardar (sosi). Alt målearbeid skal dokumenterast (feltrapport).
· Leverandør står ansvarleg ovanfor Fjell kommune sjølv om ein nyttar underleverandørar. Kompetansekrav skal dokumenterast for underleverandørar.
· Firma må kunne stille på i møte ved start for å ta nye saker etter 1 vekes førehandsvarsling frå kommunen.
· Oppmålingsforretning skal vera gjennomført innan16 veker jf. Forskrift § 18. Frist for firma er at oppmålingsforretning må gjennomførast innan 1 månad etter at sak er overlevert. Protokoll, rapport, skal sendast over til kommunen innan 1 månad etter at oppmålingsforretning er halden. Dersom det er tilhøve som må avklarast med partar t. d for å sikra godt oppmøte kan leveringsfrist/tidsfrist forlengast etter avtale med kommunen. Dersom tidsfrist (16 veker jf. Matrikkellova) vert overskride og det skyldast leverandør og Fjell kommune må betale att gebyr, vil betaling til firma verte trekt det beløpet ein måtte betale att. Fjell kommune matrikkelfører/tinglyser saka og sendar matrikkelbrev.
· Kommunen tar atterhald om rett til å leiga innandre oppmålingsfirma parallelt, dersom saker kommunen tildeler er større enn det avtalepart har kapasitet til å gjennomføre innan tidsfrist eller angitt responstid jf. Denne avtale.
· Kommunen har også rett til å nytta firma til berre målearbeid. Det kan t. d. Vera sakar der kommunen har halde oppmålingsforretning sjølv eller anna innmåling t. d. Bygg, og andre terrengdetaljer.
· Klager på oppmålingsforretning skal handterast av kommunen som klageorgan.
· Ein må pårekna møter med kommunen ved start/utlevering, oppfølging og innlevering av saker.
Anbud id:
550995
-
Sted:Øygarden
-
Registrert:Torsdag 11. Oktober 2018
Er du interessert i dette oppdraget?
Lignende oppdrag i Vestland
1 anbud
-
Feste takstigeMontere takstige på tak fra 1957. Takplatene inneholder asbest.
-
Øygarden
-
Onsdag 20. November 2024
-