Arkitekt, Bedriftsrådgivning, IT/Web og Support i Oslo
Formidlede anbud
-
0Siste år
-
0Siste 3 mnd
-
0Aktive nå
Oslo
Avsluttet
P 03-21 Prekvalifisering: Fremtidens kontortjeneste for bedre pasientflyt - Vestre Viken Drammen
Prosjektet
Prosjektet «Fremtidens kontortjeneste for bedre pasientflyt» skal sørge for å ha rett person på rett sted, og se til at vi har den rette kompetansen i kontortjenesten for fremtiden.
Nye digitale løsninger er allerede innført og flere er på vei inn. Dette øker den digitale samhandlingen med pasientene og vil endre måten vi jobber på. Den fysiske flyttingen til et nytt sykehus gir oss et gyllent mulighetsrom til å arbeide frem et fundament for en helt ny kontortjeneste. Vi ønsker en revolusjon innen kontortjenestefaget i spesialisthelsetjenesten og vil gjennom dette prosjektet søke etter svar på hvilken organisering, kompetanse og plassering som er mest hensiktsmessig for fremtidens kontortjeneste i spesialisthelsetjenesten.
mål for anskaffelsen
Gjennom denne anskaffelsen ønsker vi å få inn riktig kompetanse for å få gjennomført et godt StimuLab-prosjekt. Alle StimuLab- prosjekter skal følge den triple diamanten og leverandøren må tilby kompetanse på gjennomføring av alle diamantene, selv om vi ved oppstart av prosjektet ikke vet hva leveransen er. Diagnosefasen vil avdekke hva leveransen vil være og hvor langt man kommer i implementering.
Siden prosjektet er en del av StimuLab, skal det ha en åpen og eksperimenterende tilnærming og det er derfor ikke gitt på forhånd hva den konkrete leveransen i hvert prosjekt vil være. Men prosjektene skal resultere i en forankret og forpliktet løsning som enten er implementert eller skal implementeres, eller en plattform for videreutvikling. Dette vil avhenge av prosjektets kompleksitet og størrelse og avdekkes nærmere i diagnosefasen.
Roller og ansvar
Oppdragsgiver er Vestre Viken hf Drammen
Digdir gjennomfører denne anskaffelsen på vegne av oppdragsgiver, som del av StimuLab.
Budsjett: kr 3. 100. 000, - + opsjon på inntil kr 3. 100. 000, -. (info fjernet).
Avtalens varighet: Kontrakten skal vare 1 år med mulighet for forlengelse inntil 1 + 1 år.
Prosjektet «Fremtidens kontortjeneste for bedre pasientflyt» skal sørge for å ha rett person på rett sted, og se til at vi har den rette kompetansen i kontortjenesten for fremtiden.
Nye digitale løsninger er allerede innført og flere er på vei inn. Dette øker den digitale samhandlingen med pasientene og vil endre måten vi jobber på. Den fysiske flyttingen til et nytt sykehus gir oss et gyllent mulighetsrom til å arbeide frem et fundament for en helt ny kontortjeneste. Vi ønsker en revolusjon innen kontortjenestefaget i spesialisthelsetjenesten og vil gjennom dette prosjektet søke etter svar på hvilken organisering, kompetanse og plassering som er mest hensiktsmessig for fremtidens kontortjeneste i spesialisthelsetjenesten.
mål for anskaffelsen
Gjennom denne anskaffelsen ønsker vi å få inn riktig kompetanse for å få gjennomført et godt StimuLab-prosjekt. Alle StimuLab- prosjekter skal følge den triple diamanten og leverandøren må tilby kompetanse på gjennomføring av alle diamantene, selv om vi ved oppstart av prosjektet ikke vet hva leveransen er. Diagnosefasen vil avdekke hva leveransen vil være og hvor langt man kommer i implementering.
Siden prosjektet er en del av StimuLab, skal det ha en åpen og eksperimenterende tilnærming og det er derfor ikke gitt på forhånd hva den konkrete leveransen i hvert prosjekt vil være. Men prosjektene skal resultere i en forankret og forpliktet løsning som enten er implementert eller skal implementeres, eller en plattform for videreutvikling. Dette vil avhenge av prosjektets kompleksitet og størrelse og avdekkes nærmere i diagnosefasen.
Roller og ansvar
Oppdragsgiver er Vestre Viken hf Drammen
Digdir gjennomfører denne anskaffelsen på vegne av oppdragsgiver, som del av StimuLab.
Budsjett: kr 3. 100. 000, - + opsjon på inntil kr 3. 100. 000, -. (info fjernet).
Avtalens varighet: Kontrakten skal vare 1 år med mulighet for forlengelse inntil 1 + 1 år.
Anbud id:
742351
-
Sted:Hele Norge
-
Registrert:Mandag 2. August 2021
Er du interessert i dette oppdraget?
Lignende oppdrag i Oslo
4 anbud
-
Oppbygning av 2 stk boliger i osloTrenger entreprenør til å sette opp 2 boliger i (info fjernet) med oppstart så raskt som mulig. Kontraktsum på 6, 5 millioner. Arbeidene inkluderer blant annet tømrerarbeider, murer, betongarbeider, malerarb...
-
Oslo
-
Onsdag 18. Desember 2024
-
-
Befaring på stort renoveringsobjektØnsker prisanslag på totalrenovering av en stk 90 m2 leilighet og etablering av en 65-90 m2 kjellerleilighet. Eiendommen ligger ikke på det åpne markedet og dette gjøres ifm privatvisning. Det må grav...
-
Bergen
-
Søndag 15. Desember 2024
-
-
Tegning og godkjenning av tilbygg fra kommunenTegne og å få godkjent fra kommunen et tilbygg.
-
Lillestrøm
-
Onsdag 11. Desember 2024
-
-
Geoteknisk rapportGeoteknisk rapport til byggesak, enebolig. Fredrikstad
-
Fredrikstad
-
Onsdag 4. Desember 2024
-