Arkitekt i Oslo
Formidlede anbud
-
0Siste år
-
0Siste 3 mnd
-
0Aktive nå
Oslo
Avsluttet
Parallelle rammeavtaler for prosjekt- og byggeledelse
Oslo kommune, Vann- og avløpsetaten (vav) utreder og planlegger rehabilitering av vann- og avløpsnettet samt fremtidige tunge investeringer. Per i dag har vav under utførelse en stor portefølje med prosjekter innen rehabilitering, byutvikling og vann-i-by, samt andre større prosjekter. Endrede krav til fornyingsgrad av vann- og avløpsnettene innebærer en aktivitetsøkning på henholdsvis 20 % og 60 %. Byutvikling og en rekke større investeringsprosjekter bidrar til et økende aktivitetsnivå.
vav er som byggherre ansvarlig for å sikre god kontroll og kvalitet på planlegging og utførelse av bygge- og anleggsprosjektene. Dette innebærer et behov for godt kvalifisert personell innen byggeledelse og prosjektledelse. Formålet med anskaffelsen er å øke etatens kapasitet til oppfølging av prosjekter utover de ressurser vav besitter i dag.
følgelig har vav behov for å engasjere innleid personell. Rammeavtalen skal sikre tilgang til nødvendige personellressurser med tilstrekkelig kapasitet og fleksibilitet med hensyn til mobiliseringstid og varighet.
Det er tenkt at vav skal inngå parallelle rammeavtaler med 4-6 leverandører for innleie av ressurser innen de følgende kategoriene:
Prosjektleder Kategori 1: 5 års erfaring mm. (se Vedlegg 2 - Kravspesifikasjon)
Prosjektleder Kategori 2: 8 års erfaring mm. (se Vedlegg 2 - Kravspesifikasjon)
Prosjektleder Kategori 3: 15 års erfaring mm. (se Vedlegg 2 - Kravspesifikasjon)
Byggeleder Kategori 1: 5 års erfaring mm. (se Vedlegg 2 - Kravspesifikasjon)
Byggeleder Kategori 2: 10 års erfaring mm. (se Vedlegg 2 - Kravspesifikasjon)
Arbeidssted vil være i VAVs lokaler i Herslebs gate 5 og/eller ute på det enkelte anlegg i Oslo.
vav estimerer kostnadene til prosjekt- og byggeledelse til å være nok 160 millioner over 4 år. Oppdragsmengden vil variere for hvert år, antatt omfang er et estimat som ikke binder oppdragsgiver.
Ved enkelte avrop omfattet av sikkerhetslovens bestemmelser vil det kunne være aktuelt å leie inn ressurser med arbeidssted ved den enkelte leverandørs lokaler og på eget utstyr. Dette vil i slikt tilfelle bli kunngjort i avropet/minikonkurranse og leverandørene vil der få anledning til å prise et påslag for merkostnaden dette innebærer.
vav er som byggherre ansvarlig for å sikre god kontroll og kvalitet på planlegging og utførelse av bygge- og anleggsprosjektene. Dette innebærer et behov for godt kvalifisert personell innen byggeledelse og prosjektledelse. Formålet med anskaffelsen er å øke etatens kapasitet til oppfølging av prosjekter utover de ressurser vav besitter i dag.
følgelig har vav behov for å engasjere innleid personell. Rammeavtalen skal sikre tilgang til nødvendige personellressurser med tilstrekkelig kapasitet og fleksibilitet med hensyn til mobiliseringstid og varighet.
Det er tenkt at vav skal inngå parallelle rammeavtaler med 4-6 leverandører for innleie av ressurser innen de følgende kategoriene:
Prosjektleder Kategori 1: 5 års erfaring mm. (se Vedlegg 2 - Kravspesifikasjon)
Prosjektleder Kategori 2: 8 års erfaring mm. (se Vedlegg 2 - Kravspesifikasjon)
Prosjektleder Kategori 3: 15 års erfaring mm. (se Vedlegg 2 - Kravspesifikasjon)
Byggeleder Kategori 1: 5 års erfaring mm. (se Vedlegg 2 - Kravspesifikasjon)
Byggeleder Kategori 2: 10 års erfaring mm. (se Vedlegg 2 - Kravspesifikasjon)
Arbeidssted vil være i VAVs lokaler i Herslebs gate 5 og/eller ute på det enkelte anlegg i Oslo.
vav estimerer kostnadene til prosjekt- og byggeledelse til å være nok 160 millioner over 4 år. Oppdragsmengden vil variere for hvert år, antatt omfang er et estimat som ikke binder oppdragsgiver.
Ved enkelte avrop omfattet av sikkerhetslovens bestemmelser vil det kunne være aktuelt å leie inn ressurser med arbeidssted ved den enkelte leverandørs lokaler og på eget utstyr. Dette vil i slikt tilfelle bli kunngjort i avropet/minikonkurranse og leverandørene vil der få anledning til å prise et påslag for merkostnaden dette innebærer.
Anbud id:
477921
-
Sted:Oslo
-
Registrert:Onsdag 19. Juli 2017
Er du interessert i dette oppdraget?
Lignende oppdrag i Oslo
6 anbud
-
Interiørkonsulent -trenger veiledning og tips før salg av leilighetenInteriørkonsulent (info fjernet)trenger veiledning og tips før salg av leiligheten.
-
Oslo
-
Torsdag 16. Mai 2024
-
-
Skrive søknad til kommune om utvidet kjellerHei. Jeg trenger hjelp med å skrive søknad om bruksendring av kjeller. Trenger en arkitekt, bygnigsingeniør
-
Oslo
-
Onsdag 15. Mai 2024
-
-
Arkitekt til ansvarsretter utbygging av tørkeloftTrenger arkitekt som ansvarsretter til å søke om igangsettelse av utbygging av tørkeloft over leiligheten. Oslo omegn, i borettslag andelseier
-
Oslo
-
Onsdag 8. Mai 2024
-
-
OMBYGGING AV GARASJE TIL ANNEKSVi har en uferdig garasje som har stått uten garasjeport lenge som følge av plassmangel (bilen på ca. 5 m er for lang til å få plass i garasjen med en igjen lukket port). Tiltaket er av Plan- og bygni...
-
Oslo
-
Mandag 6. Mai 2024
-
-
Energirådgivning for borettslag og sameierGjennomføre enØk kartlegging og energirådgining i. h. t. Kravene satt opp av Enova og Oslo kommune. Spesifiseringer av omfang er listet opp her under "hvem kan man engasjere til å gjennomføre kartlegg...
-
Oslo
-
Mandag 29. April 2024
-
-
Søknad om utvendig endringTrenger arkitekttjeneste da vi ønsker å få godkjenning i forbindelse med oppføring av ekstern trapp og ett par andre små utvendige endringer.
-
Oslo
-
Lørdag 20. April 2024
-