Arkitekt i Oslo
Formidlede anbud
-
0Siste år
-
0Siste 3 mnd
-
0Aktive nå
Oslo
Avsluttet
Parallelle rammeavtaler for prosjekt- og byggeledelse
Oslo kommune, Vann- og avløpsetaten (vav) utreder og planlegger rehabilitering av vann- og avløpsnettet samt fremtidige tunge investeringer. Per i dag har vav under utførelse en stor portefølje med prosjekter innen rehabilitering, byutvikling og vann-i-by, samt andre større prosjekter. Endrede krav til fornyingsgrad av vann- og avløpsnettene innebærer en aktivitetsøkning på henholdsvis 20 % og 60 %. Byutvikling og en rekke større investeringsprosjekter bidrar til et økende aktivitetsnivå.
vav er som byggherre ansvarlig for å sikre god kontroll og kvalitet på planlegging og utførelse av bygge- og anleggsprosjektene. Dette innebærer et behov for godt kvalifisert personell innen byggeledelse og prosjektledelse. Formålet med anskaffelsen er å øke etatens kapasitet til oppfølging av prosjekter utover de ressurser vav besitter i dag.
følgelig har vav behov for å engasjere innleid personell. Rammeavtalen skal sikre tilgang til nødvendige personellressurser med tilstrekkelig kapasitet og fleksibilitet med hensyn til mobiliseringstid og varighet.
Det er tenkt at vav skal inngå parallelle rammeavtaler med 4-6 leverandører for innleie av ressurser innen de følgende kategoriene:
Prosjektleder Kategori 1: 5 års erfaring mm. (se Vedlegg 2 - Kravspesifikasjon)
Prosjektleder Kategori 2: 8 års erfaring mm. (se Vedlegg 2 - Kravspesifikasjon)
Prosjektleder Kategori 3: 15 års erfaring mm. (se Vedlegg 2 - Kravspesifikasjon)
Byggeleder Kategori 1: 5 års erfaring mm. (se Vedlegg 2 - Kravspesifikasjon)
Byggeleder Kategori 2: 10 års erfaring mm. (se Vedlegg 2 - Kravspesifikasjon)
Arbeidssted vil være i VAVs lokaler i Herslebs gate 5 og/eller ute på det enkelte anlegg i Oslo.
vav estimerer kostnadene til prosjekt- og byggeledelse til å være nok 160 millioner over 4 år. Oppdragsmengden vil variere for hvert år, antatt omfang er et estimat som ikke binder oppdragsgiver.
Ved enkelte avrop omfattet av sikkerhetslovens bestemmelser vil det kunne være aktuelt å leie inn ressurser med arbeidssted ved den enkelte leverandørs lokaler og på eget utstyr. Dette vil i slikt tilfelle bli kunngjort i avropet/minikonkurranse og leverandørene vil der få anledning til å prise et påslag for merkostnaden dette innebærer.
vav er som byggherre ansvarlig for å sikre god kontroll og kvalitet på planlegging og utførelse av bygge- og anleggsprosjektene. Dette innebærer et behov for godt kvalifisert personell innen byggeledelse og prosjektledelse. Formålet med anskaffelsen er å øke etatens kapasitet til oppfølging av prosjekter utover de ressurser vav besitter i dag.
følgelig har vav behov for å engasjere innleid personell. Rammeavtalen skal sikre tilgang til nødvendige personellressurser med tilstrekkelig kapasitet og fleksibilitet med hensyn til mobiliseringstid og varighet.
Det er tenkt at vav skal inngå parallelle rammeavtaler med 4-6 leverandører for innleie av ressurser innen de følgende kategoriene:
Prosjektleder Kategori 1: 5 års erfaring mm. (se Vedlegg 2 - Kravspesifikasjon)
Prosjektleder Kategori 2: 8 års erfaring mm. (se Vedlegg 2 - Kravspesifikasjon)
Prosjektleder Kategori 3: 15 års erfaring mm. (se Vedlegg 2 - Kravspesifikasjon)
Byggeleder Kategori 1: 5 års erfaring mm. (se Vedlegg 2 - Kravspesifikasjon)
Byggeleder Kategori 2: 10 års erfaring mm. (se Vedlegg 2 - Kravspesifikasjon)
Arbeidssted vil være i VAVs lokaler i Herslebs gate 5 og/eller ute på det enkelte anlegg i Oslo.
vav estimerer kostnadene til prosjekt- og byggeledelse til å være nok 160 millioner over 4 år. Oppdragsmengden vil variere for hvert år, antatt omfang er et estimat som ikke binder oppdragsgiver.
Ved enkelte avrop omfattet av sikkerhetslovens bestemmelser vil det kunne være aktuelt å leie inn ressurser med arbeidssted ved den enkelte leverandørs lokaler og på eget utstyr. Dette vil i slikt tilfelle bli kunngjort i avropet/minikonkurranse og leverandørene vil der få anledning til å prise et påslag for merkostnaden dette innebærer.
Anbud id:
477921
-
Sted:Oslo
-
Registrert:Onsdag 19. Juli 2017
Er du interessert i dette oppdraget?
Lignende oppdrag i Oslo
5 anbud
-
Skadetakst reklamasjon - Vurdering av gulvkonstruksjonUtlysning: Takstmann til vurdering av gulvkonstruksjon i reklamasjonssak søker en erfaren takstmann for å gjennomføre en teknisk vurdering av gulvkonstruksjonen i en leilighet beliggende i Oslo. Oppdr...
-
Oslo
-
Lørdag 18. Januar 2025
-
-
Statiker oppdragSer etter statiker som kan komme på befaring på to byggsaker. Detter omhandler: Godkjent byggesak" • Fjerning av en bærebjelke, • Kapping av 1-2 bærebjelker for trapp tilgang. • Avrettingsmasse vekt...
-
Oslo
-
Fredag 10. Januar 2025
-
-
Uttalelse ifm riving av vegger i leilighetsblokkTenker å rive/flytte noen vegger i leiligheten min. Bor i høyblokk med 11 etasjer, så tenker det er greit å innhente vurdering fra noen kyndige.
-
Oslo
-
Torsdag 9. Januar 2025
-
-
-
Forespørsel om sakkyndig vurdering – montasje av komfyrvaktHei, Jeg ønsker å få utført en sakkyndig vurdering av montasje av en komfyrvakt i min bolig. Dette er i forbindelse med en pågående sak hos Forbrukertilsynet, hvor det er behov for en nøytral faglig...
-
Oslo
-
Fredag 3. Januar 2025
-