Arkitekt i Oslo
Formidlede anbud
-
0Siste år
-
0Siste 3 mnd
-
0Aktive nå
Oslo
Avsluttet
Parallelle rammeavtaler for prosjekt- og byggeledelse
Oslo kommune, Vann- og avløpsetaten (vav) utreder og planlegger rehabilitering av vann- og avløpsnettet samt fremtidige tunge investeringer. Per i dag har vav under utførelse en stor portefølje med prosjekter innen rehabilitering, byutvikling og vann-i-by, samt andre større prosjekter. Endrede krav til fornyingsgrad av vann- og avløpsnettene innebærer en aktivitetsøkning på henholdsvis 20 % og 60 %. Byutvikling og en rekke større investeringsprosjekter bidrar til et økende aktivitetsnivå.
vav er som byggherre ansvarlig for å sikre god kontroll og kvalitet på planlegging og utførelse av bygge- og anleggsprosjektene. Dette innebærer et behov for godt kvalifisert personell innen byggeledelse og prosjektledelse. Formålet med anskaffelsen er å øke etatens kapasitet til oppfølging av prosjekter utover de ressurser vav besitter i dag.
følgelig har vav behov for å engasjere innleid personell. Rammeavtalen skal sikre tilgang til nødvendige personellressurser med tilstrekkelig kapasitet og fleksibilitet med hensyn til mobiliseringstid og varighet.
Det er tenkt at vav skal inngå parallelle rammeavtaler med 4-6 leverandører for innleie av ressurser innen de følgende kategoriene:
Prosjektleder Kategori 1: 5 års erfaring mm. (se Vedlegg 2 - Kravspesifikasjon)
Prosjektleder Kategori 2: 8 års erfaring mm. (se Vedlegg 2 - Kravspesifikasjon)
Prosjektleder Kategori 3: 15 års erfaring mm. (se Vedlegg 2 - Kravspesifikasjon)
Byggeleder Kategori 1: 5 års erfaring mm. (se Vedlegg 2 - Kravspesifikasjon)
Byggeleder Kategori 2: 10 års erfaring mm. (se Vedlegg 2 - Kravspesifikasjon)
Arbeidssted vil være i VAVs lokaler i Herslebs gate 5 og/eller ute på det enkelte anlegg i Oslo.
vav estimerer kostnadene til prosjekt- og byggeledelse til å være nok 160 millioner over 4 år. Oppdragsmengden vil variere for hvert år, antatt omfang er et estimat som ikke binder oppdragsgiver.
Ved enkelte avrop omfattet av sikkerhetslovens bestemmelser vil det kunne være aktuelt å leie inn ressurser med arbeidssted ved den enkelte leverandørs lokaler og på eget utstyr. Dette vil i slikt tilfelle bli kunngjort i avropet/minikonkurranse og leverandørene vil der få anledning til å prise et påslag for merkostnaden dette innebærer.
vav er som byggherre ansvarlig for å sikre god kontroll og kvalitet på planlegging og utførelse av bygge- og anleggsprosjektene. Dette innebærer et behov for godt kvalifisert personell innen byggeledelse og prosjektledelse. Formålet med anskaffelsen er å øke etatens kapasitet til oppfølging av prosjekter utover de ressurser vav besitter i dag.
følgelig har vav behov for å engasjere innleid personell. Rammeavtalen skal sikre tilgang til nødvendige personellressurser med tilstrekkelig kapasitet og fleksibilitet med hensyn til mobiliseringstid og varighet.
Det er tenkt at vav skal inngå parallelle rammeavtaler med 4-6 leverandører for innleie av ressurser innen de følgende kategoriene:
Prosjektleder Kategori 1: 5 års erfaring mm. (se Vedlegg 2 - Kravspesifikasjon)
Prosjektleder Kategori 2: 8 års erfaring mm. (se Vedlegg 2 - Kravspesifikasjon)
Prosjektleder Kategori 3: 15 års erfaring mm. (se Vedlegg 2 - Kravspesifikasjon)
Byggeleder Kategori 1: 5 års erfaring mm. (se Vedlegg 2 - Kravspesifikasjon)
Byggeleder Kategori 2: 10 års erfaring mm. (se Vedlegg 2 - Kravspesifikasjon)
Arbeidssted vil være i VAVs lokaler i Herslebs gate 5 og/eller ute på det enkelte anlegg i Oslo.
vav estimerer kostnadene til prosjekt- og byggeledelse til å være nok 160 millioner over 4 år. Oppdragsmengden vil variere for hvert år, antatt omfang er et estimat som ikke binder oppdragsgiver.
Ved enkelte avrop omfattet av sikkerhetslovens bestemmelser vil det kunne være aktuelt å leie inn ressurser med arbeidssted ved den enkelte leverandørs lokaler og på eget utstyr. Dette vil i slikt tilfelle bli kunngjort i avropet/minikonkurranse og leverandørene vil der få anledning til å prise et påslag for merkostnaden dette innebærer.
Anbud id:
477921
-
Sted:Oslo
-
Registrert:Onsdag 19. Juli 2017
Er du interessert i dette oppdraget?
Lignende oppdrag i Oslo
6 anbud
-
Søknad om utvendig endringTrenger arkitekttjeneste da vi ønsker å få godkjenning i forbindelse med oppføring av ekstern trapp og ett par andre små utvendige endringer.
-
Oslo
-
Lørdag 20. April 2024
-
-
Behov for bistand til oppmåling for tilbyggVi er et entreprenørfirma som står foran oppstart av et tilbyggsprosjekt på omtrent 85 kvm. Byggearbeidet er planlagt å starte neste uke. For å sikre en presis utførelse, trenger vi bistand til oppmå...
-
Oslo
-
Fredag 19. April 2024
-
-
Søknad om IG og ferdigattestTrenger ansvarlig søker med ansvars rett innen arkitektur, bygg, elektro og rør. Altså kun formelt. Gjelder bygg/Bra under terrasse samt riving av et par mindre ting utvendig. Tiltaket har rammetill...
-
Oslo
-
Torsdag 18. April 2024
-
-
Brannalarmanlegg og røykvarslerTrenger hjelp å se på bananinnlegget som er i bygningen og kanskje installere nytt. Ta service på den, se igjennom røykvarslerne, led lysene og brann apparatene/brann pulverne. Det kommer en feil ko...
-
Oslo
-
Onsdag 17. April 2024
-
-
Utvendig trapp, nytt gjerde, ny finish støttemur og legge steinhellerVi behøver hjelp til følgende: - Bygge trapp ned fra terrassen til hagen (ref godkjente bilder av Plan & Bygg) - Fjerne gjerdet som går rundt huset og bygge et nytt lignende gjerde - Bygge søppelskur...
-
Oslo
-
Tirsdag 16. April 2024
-
-
Avgjøre bæring i veggVi ønsker å rive en peis og innvendig vegg i en enebolig med valmet tak fra 70-tallet. Vi trenger en avklaring på om veggen har bæring.
-
Oslo
-
Tirsdag 16. April 2024
-