Bemanning, IT/Web og Support, Regnskap, Utleie i Oslo
Formidlede anbud
-
0Siste år
-
0Siste 3 mnd
-
0Aktive nå
Oslo
Avsluttet
Parallelle rammeavtaler vikartjenester, to separate rammeavtaler, Oslo og Leikanger
Oppdragsgiver skal inngå to separate rammeavtaler på vikartjenester. Det skal inngås en avtale for Difi Oslo og Kulturrådet (avtale a), det er altså to oppdragsgivere, og avrop vil derfor skje fra begge oppdragsgiverne, og en avtale for Difi Leikanger (avtale b). Oppdragsgiver planlegger å inngå parallelle rammeavtaler med 2-3 leverandører per delavtale, forutsatt at det er et tilstrekkelig antall egnede tilbud i konkurransen. Det vil, til avtale a, bli utarbeidet og signert to likelydende rammeavtaler mellom leverandørene og henholdsvis Difi og Kulturrådet.
Avtale a: Oppdragsgiverne har ved ferieavvikling, permisjoner og sykefravær, toppbelastninger og spesielle ad hoc-oppdrag, behov for vikarer innenfor følgende områder: kontor, resepsjon, arkiv, personal, lønn, regnskap samt it-brukerstøtte.
Avtale b: Oppdragsgiver har i perioder med ekstra stor arbeidsmengde, ved sykefravær, spesielle ad hoc-oppdrag og dager alle faste ansatte er på samling, behov for vikarer innenfor følgende områder: it-Brukerstøtte og Kantine. Difi ordner selv med ekstra personell ved ferieavvikling for avtale b.
Leverandøren kan velge å levere tilbud på begge eller bare den ene av avtalene. Tilbudene må omfatte alle stillingskategoriene for den respektive avtale.
Oppdragsgiver benytter Mercell Sourcing Service. For å melde din interesse, samt få tilgang til eventuelle dokumenter, skal du klikke på lenken nedenfor eller kopiere og lime inn lenken i din nettleser. (info fjernet). følg deretter instruksjoner på nettsiden.
Avtale a: Oppdragsgiverne har ved ferieavvikling, permisjoner og sykefravær, toppbelastninger og spesielle ad hoc-oppdrag, behov for vikarer innenfor følgende områder: kontor, resepsjon, arkiv, personal, lønn, regnskap samt it-brukerstøtte.
Avtale b: Oppdragsgiver har i perioder med ekstra stor arbeidsmengde, ved sykefravær, spesielle ad hoc-oppdrag og dager alle faste ansatte er på samling, behov for vikarer innenfor følgende områder: it-Brukerstøtte og Kantine. Difi ordner selv med ekstra personell ved ferieavvikling for avtale b.
Leverandøren kan velge å levere tilbud på begge eller bare den ene av avtalene. Tilbudene må omfatte alle stillingskategoriene for den respektive avtale.
Oppdragsgiver benytter Mercell Sourcing Service. For å melde din interesse, samt få tilgang til eventuelle dokumenter, skal du klikke på lenken nedenfor eller kopiere og lime inn lenken i din nettleser. (info fjernet). følg deretter instruksjoner på nettsiden.
Anbud id:
281253
-
Registrert:Torsdag 19. Desember 2013
Er du interessert i dette oppdraget?
Lignende oppdrag i Oslo
4 anbud
-
Regnskapsføring og bankavstemmingEnkeltmannsforetak, omsetning kr 1, 5 – 2 mill. Ingen ansatte, Fiken regnskap med integrasjon mot Altinn og Dnb nettbank. Jeg ønsker en avtale om regnskapsføring samt så trenger jeg hjelp til å avst...
-
Oslo
-
Fredag 13. Desember 2024
-
-
Ønsker lokale for 50-årsfeiring med plass til rundt 30 gjester til 30 gjester50 årsfeiring. Ønsker et lokale til rundt 30 gjester. lØrdag 22. Mars 2025. Ønsker å stå for mat og drikke selv. Også vin. må ha godt utstyrt kjøkken.
-
Oslo
-
Mandag 2. Desember 2024
-
-
Trenger å finne noen unge mennesker som ønsker deltidsjobb/engasjement/ekstrahjelpVi har vært i drift i ca 3 mnd og blir ikke så effektivt når jeg alene må både reparere biler, gjøre oppgaver i kundemottak samt henting av deler og verktøy vi trenger løpende. Mekofix er et bilverks...
-
Oslo
-
Lørdag 30. November 2024
-