Personell til testing ved grenseoverganger i Troms
Formidlede anbud
-
0Siste år
-
0Siste 3 mnd
-
0Aktive nå
Troms
Avsluttet
Personell til testing ved grenseoverganger
Tromsø kommune er pålagt av Helsedirektoratet å ha en operativ teststasjon ved Tromsø lufthavn Langnes. Teststasjonen skal i hovedsak benyttes til testing av passasjerer som kommer med fly fra utlandet, men også andre oppgaver kan tilfalle. Kommunen ønsker å inngå kontrakt med en leverandør som kan levere bemanning til teststasjonen.
1 Avtaleområde
Avtalereferanse:
Avtaletype: Rammeavtale
Avtaleområde: Velferd
Avtalenummer:
2 Avtalens parter
Partene i denne avtalen er:
Tromsø kommune
(heretter omtalt som Oppdragsgiver)
og
leverandØr (info fjernet): (heretter omtalt som Leverandør)
3 Samarbeidsparter og tilsluttende parter
Oppdragsgiver handler etter fullmakt på vegne av følgende samarbeidsparter, som også opptrer som Oppdragsgivere etter denne rammeavtalen:
liste
4 Signatur
Dato for signering fremgår av signeringsdokumentet opprettet ved den elektroniske signeringen av denne avtale.
Oppdragsgivers og Leverandørs signatarer bekrefter med sin elektroniske signatur på dette dokument at de innehar de fullmakter som er nødvendige for å binde sin avtalepart under denne avtale.
5 Skriftlige henvendelser i relasjon til avtalen
Alle henvendelser angående dette avtaleforholdet skal sendes gjennom oppdragsgivers løsning for kontraktadministrasjon (også benevnt kontraktsadministrasjonsverktøy eller kav). Ved tidspunkt for signering brukes Visma Tendsign.
Partene har oppnevnt følgende kontaktpersoner:
For Oppdragsgiver: Tromsø kommune v/administrasjonenStig Tore JohnsenTlf: e-post:
For løverandør: NAVNTlf: e-post:
6 Gjeldende avtalevilkår
Avtaleforholdet og det enkelte avrop reguleres av dette avtaleskjemaet og vedlagte standardkontrakt med bilag.
7 Bilag til standardkontrakt
følgende dokumenter er bilag til vedlagte standardkontrakt og gjelder som del av denne avtalen:
Alle rubrikker skal være krysset av (ja eller nei)
Ja
Nei
Bilag 1: Oppdragsgivers spesifikasjon
x
Bilag 2: Leverandørens løsningsbeskrivelse
x
Bilag 3: Administrative bestemmelser
x
Bilag 3b: Seriøsitetsbestemmelser
x
Bilag 4: Pris og betalingsbestemmelser
x
Bilag 5: Endringer i den generelle avtaleteksten
x
Bilag 6: Endringer av leveransen etter avtaleinngåelsen
x
Andre bilag:
1 Avtaleområde
Avtalereferanse:
Avtaletype: Rammeavtale
Avtaleområde: Velferd
Avtalenummer:
2 Avtalens parter
Partene i denne avtalen er:
Tromsø kommune
(heretter omtalt som Oppdragsgiver)
og
leverandØr (info fjernet): (heretter omtalt som Leverandør)
3 Samarbeidsparter og tilsluttende parter
Oppdragsgiver handler etter fullmakt på vegne av følgende samarbeidsparter, som også opptrer som Oppdragsgivere etter denne rammeavtalen:
liste
4 Signatur
Dato for signering fremgår av signeringsdokumentet opprettet ved den elektroniske signeringen av denne avtale.
Oppdragsgivers og Leverandørs signatarer bekrefter med sin elektroniske signatur på dette dokument at de innehar de fullmakter som er nødvendige for å binde sin avtalepart under denne avtale.
5 Skriftlige henvendelser i relasjon til avtalen
Alle henvendelser angående dette avtaleforholdet skal sendes gjennom oppdragsgivers løsning for kontraktadministrasjon (også benevnt kontraktsadministrasjonsverktøy eller kav). Ved tidspunkt for signering brukes Visma Tendsign.
Partene har oppnevnt følgende kontaktpersoner:
For Oppdragsgiver: Tromsø kommune v/administrasjonenStig Tore JohnsenTlf: e-post:
For løverandør: NAVNTlf: e-post:
6 Gjeldende avtalevilkår
Avtaleforholdet og det enkelte avrop reguleres av dette avtaleskjemaet og vedlagte standardkontrakt med bilag.
7 Bilag til standardkontrakt
følgende dokumenter er bilag til vedlagte standardkontrakt og gjelder som del av denne avtalen:
Alle rubrikker skal være krysset av (ja eller nei)
Ja
Nei
Bilag 1: Oppdragsgivers spesifikasjon
x
Bilag 2: Leverandørens løsningsbeskrivelse
x
Bilag 3: Administrative bestemmelser
x
Bilag 3b: Seriøsitetsbestemmelser
x
Bilag 4: Pris og betalingsbestemmelser
x
Bilag 5: Endringer i den generelle avtaleteksten
x
Bilag 6: Endringer av leveransen etter avtaleinngåelsen
x
Andre bilag:
Anbud id:
760903
-
Sted:Tromsø
-
Registrert:Fredag 15. Oktober 2021
Er du interessert i dette oppdraget?
Lignende oppdrag i Troms
6 anbud
-
Vaske ved overtakelse av leilighetVi har en 53cm2 leiliget som må vaskes ned før en overtakelse. Leiligheten har stue, bad og soverom. i tillegg har vi veranda hvor døren er glass. Glasset + andre vinduer må også vaskes. må gjøres se...
-
Tromsø
-
Fredag 3. Januar 2025
-
-
Husvask hver 2.ukeHus på ca 200 kvm ønskes vasket hver andre uke. 2 bad, 3 soverom, stue, kjøkken, trapp og ganger. Sentralt på Tromsøya.
-
Tromsø
-
Fredag 3. Januar 2025
-
-
Maling av stuetakØnsker tilbud ifm maling og noe Sparkling (oppheng tidligere lysskinne ol.). Taket ønskes malt som tidligere/dagens fargen med S05020 (02/matt) fra Jotun.
-
Tromsø
-
Fredag 3. Januar 2025
-
-
Puss opp leiligheten på ca. 65 m2Puss opp leiligheten, inkludert kjøkken, bad og 2 soverom
-
Tromsø
-
Torsdag 2. Januar 2025
-
-
Montering av komfyrvakt, feste av ledningHar hatt el-sjekk hjemme. fått noen bemerkninger. Ledninger i gang er festet etter at det ble malt. Ellers trenger jeg en komfyrvakt samt feste en liten ledning i kjeller. Fint om jeg kan få et pristi...
-
Tromsø
-
Fredag 27. Desember 2024
-