IT/Web og Support i Rogaland
Formidlede anbud
-
0Siste år
-
0Siste 3 mnd
-
0Aktive nå
Rogaland
Avsluttet
Politikerløsning - invitasjon til å komme med innspill
Hva har vi og hva ønsker vi:
løsningen vi har i dag bygger på Ipad med sim kort, Fluix som program for å håndtere dokumenter.
Ny løsningen bør imøtekomme en del ønsker som er kommet fram i spørreundersøkelse som er vedlagt. Noen ønsker er mer unisont enn andre. Men det er viktig å tilføye at vi er interessert i å høre om flere forskjellige løsniger for våre folkevalgte.
Arbeidsgruppen som består av administrasjonen og politikere har ikke tatt stilling til hva som skal være inkludert, det vil vi først bestemme oss for når vi har fått presentert aktuelle løsninger.
Ny løsning skal være på plass for alle brukere innen 1. September 2019
Se dokument med oppsummering fra spørreundersøkelsen.
Noen flere punkter:
- Ny politikerløsning - system for å publisere sakspapirer til politikerne.
- Ca 40 politikere + administrasjon
- Ca 50 møter i året totalt
- Benytter iPad og ønsker å fortsette med dette
- Dagens løsning benytter Airwatch som mdm-program. Ønskelig at vi fortsetter med dette.
- Ønsker eventuell referanse til norske kommuner som bruker systemet
Dersom dette er interessant, så legg ved en kort beskrivelse (maks 2 sider) på hva dere kan tilby innen 12. 11. 18. Dokument lastes opp i Mercell.
Vi planlegger å ha presentasjonen i uke 48, fortrinnsvis i våre lokaler i Rettedalen 1, 4330 Ålgård, men Skype eller annen elektronisk kommunikasjon fungerer også bra. Hver leverandør vil få tildelt 1, 5 time til å presentere mulig løsning denne dagen. i tillegg til å presentere selve løsningen, ønsker vi også at leverandøren sier noe om kostnad og ev effektiviseringsgevinst.
Dersom det melder seg mer enn 5 leverandører vil Gjesdal kommune forbeholde retten til å velge hvilke leverandører som skal få delta.
løsningen vi har i dag bygger på Ipad med sim kort, Fluix som program for å håndtere dokumenter.
Ny løsningen bør imøtekomme en del ønsker som er kommet fram i spørreundersøkelse som er vedlagt. Noen ønsker er mer unisont enn andre. Men det er viktig å tilføye at vi er interessert i å høre om flere forskjellige løsniger for våre folkevalgte.
Arbeidsgruppen som består av administrasjonen og politikere har ikke tatt stilling til hva som skal være inkludert, det vil vi først bestemme oss for når vi har fått presentert aktuelle løsninger.
Ny løsning skal være på plass for alle brukere innen 1. September 2019
Se dokument med oppsummering fra spørreundersøkelsen.
Noen flere punkter:
- Ny politikerløsning - system for å publisere sakspapirer til politikerne.
- Ca 40 politikere + administrasjon
- Ca 50 møter i året totalt
- Benytter iPad og ønsker å fortsette med dette
- Dagens løsning benytter Airwatch som mdm-program. Ønskelig at vi fortsetter med dette.
- Ønsker eventuell referanse til norske kommuner som bruker systemet
Dersom dette er interessant, så legg ved en kort beskrivelse (maks 2 sider) på hva dere kan tilby innen 12. 11. 18. Dokument lastes opp i Mercell.
Vi planlegger å ha presentasjonen i uke 48, fortrinnsvis i våre lokaler i Rettedalen 1, 4330 Ålgård, men Skype eller annen elektronisk kommunikasjon fungerer også bra. Hver leverandør vil få tildelt 1, 5 time til å presentere mulig løsning denne dagen. i tillegg til å presentere selve løsningen, ønsker vi også at leverandøren sier noe om kostnad og ev effektiviseringsgevinst.
Dersom det melder seg mer enn 5 leverandører vil Gjesdal kommune forbeholde retten til å velge hvilke leverandører som skal få delta.
Anbud id:
553630
-
Sted:Gjesdal
-
Registrert:Lørdag 27. Oktober 2018
Er du interessert i dette oppdraget?