Porselenservise
Formidlede anbud
-
0Siste år
-
0Siste 3 mnd
-
0Aktive nå
Avsluttet
Porselenservise
Formålet med anskaffelsen er å inngå en rammeavtale med leverandør som kan levere alt av porselensservise til Stortinget.
Anskaffelsen omfatter både hverdags- og finservise i porselen, til bruk i Stortingets spisesteder. Formålet med anskaffelsen er å sikre behovet for levering av porselen som har god kvalitet, er funksjonelt og innbydende.
Kjerneoppgaven for Stortingets administrasjon er å legge best mulig til rette for den parlamentariske virksomheten. i denne oppgaven inngår blant annet drift av interne spisesteder og bevertning i forbindelse med møter og arrangementer. Stortinget har to spisesteder inkludert en kaffebar. Disse utgjør et sentralt servicetilbud tilrettelagt for Stortingerepresentanter, ansatte i partigruppene og administrasjonen, øvrige som har sitt daglige arbeid i Stortinget og besøkende. Spisestedene besøkes daglig av 1350 personer.
Spisestedene utgjør en viktig del av det totale arbeidsmiljøet. Det tilstrebes et optimalt trivselsmiljø ved hjelp av trivelig interiør, serviceinnstilte medarbeidere og et innbydende frambud av mat og drikke. Matkonseptet er myntet på norske tradisjoner, norske råvarer, sesong og balanserte menyer. Maten skal være delikat og velsmakende og bli presentert på en innbydende måte, og det nye serviset vil være et viktig produkt som bidrag til det ønskede kvalitetsnivået i Stortingets spisesteder.
i tillegg til spisestedene serveres det mat og drikke i forbindelse med møter og arrangementer, og når Stortinget er vertskap for internasjonale besøk og det offisielle Norge. Det blir servert møtemat i 80 forskjellige rom, og det er mulig å forsyne seg med varme drikker fra 35 varmdrikksautomater rundt omkring i Stortingets lokaler. Det er viktig at vi har tilstrekkelig tilgang på servise som er tilpasset dette behovet og som har en funksjonell og ergonomisk god funksjon.
Hverdagsserviset vil i hovedsak bli benyttet i spisestedene i forbindelse med møtematservering og ved drikkestasjonene. Finserviset vil i hovedsak bli benyttet ved høytidelige anledninger og når Stortinget er vertskap.
Beskrivelser i Stortingets designhåndbok skal ivaretas for begge servisene. Se lenke til Stortingets designhåndbok: (info fjernet)
på grunn av ulik slitasje på dagens serviser vil anskaffelsen hovedsakelig bestå av to hovedleveranser av nytt servise. Den første leveransen - som planlegges bestilt for levering i løpet av første kvartal i 2019 - omfatter hele finserviset og ca 50 % av hverdagsserviset (ref pris- og produktskjemaet). Den andre leveransen som planlegges bestilt, omfatter resten av hverdagsserviset (ref pris- produktskjemaet) og skal leveres i løpet av 2020/første kvartal 2021. Leveranse for resten av avtaleperioden vil hovedsakelig gjelde supplering av serviset etter slitasje, svinn og brekkasje, og eventuelt en utvidelse av behovet som viser seg i løpet av avtaleperioden. Det kan også være aktuelt å bestille enkelte gaveartikler, som skal kunne selges til ansatte og besøkende på Stortinget.
Anskaffelse vil bestå av ca 15 000 enheter bestående av blant annet krus, kopper, skåler, asjetter, frokost-, lunsj- og middagstallerkener. i tillegg kommer supplering etter hovedleveranse. For en nærmere beskrivelse, se kravspesifikasjonen under konkurransegrunnlagets dokumenter.
Kontrakten inngås i første omgang for fire år, med rett for oppdragsgiver til å forlenge avtalen med inntil seks år. For en nærmere beskrivelse av anskaffelsen vises det til konkurransegrunnlagets dokumenter, herunder kravsspesifikasjonen og avtalen.
Anskaffelsen omfatter både hverdags- og finservise i porselen, til bruk i Stortingets spisesteder. Formålet med anskaffelsen er å sikre behovet for levering av porselen som har god kvalitet, er funksjonelt og innbydende.
Kjerneoppgaven for Stortingets administrasjon er å legge best mulig til rette for den parlamentariske virksomheten. i denne oppgaven inngår blant annet drift av interne spisesteder og bevertning i forbindelse med møter og arrangementer. Stortinget har to spisesteder inkludert en kaffebar. Disse utgjør et sentralt servicetilbud tilrettelagt for Stortingerepresentanter, ansatte i partigruppene og administrasjonen, øvrige som har sitt daglige arbeid i Stortinget og besøkende. Spisestedene besøkes daglig av 1350 personer.
Spisestedene utgjør en viktig del av det totale arbeidsmiljøet. Det tilstrebes et optimalt trivselsmiljø ved hjelp av trivelig interiør, serviceinnstilte medarbeidere og et innbydende frambud av mat og drikke. Matkonseptet er myntet på norske tradisjoner, norske råvarer, sesong og balanserte menyer. Maten skal være delikat og velsmakende og bli presentert på en innbydende måte, og det nye serviset vil være et viktig produkt som bidrag til det ønskede kvalitetsnivået i Stortingets spisesteder.
i tillegg til spisestedene serveres det mat og drikke i forbindelse med møter og arrangementer, og når Stortinget er vertskap for internasjonale besøk og det offisielle Norge. Det blir servert møtemat i 80 forskjellige rom, og det er mulig å forsyne seg med varme drikker fra 35 varmdrikksautomater rundt omkring i Stortingets lokaler. Det er viktig at vi har tilstrekkelig tilgang på servise som er tilpasset dette behovet og som har en funksjonell og ergonomisk god funksjon.
Hverdagsserviset vil i hovedsak bli benyttet i spisestedene i forbindelse med møtematservering og ved drikkestasjonene. Finserviset vil i hovedsak bli benyttet ved høytidelige anledninger og når Stortinget er vertskap.
Beskrivelser i Stortingets designhåndbok skal ivaretas for begge servisene. Se lenke til Stortingets designhåndbok: (info fjernet)
på grunn av ulik slitasje på dagens serviser vil anskaffelsen hovedsakelig bestå av to hovedleveranser av nytt servise. Den første leveransen - som planlegges bestilt for levering i løpet av første kvartal i 2019 - omfatter hele finserviset og ca 50 % av hverdagsserviset (ref pris- og produktskjemaet). Den andre leveransen som planlegges bestilt, omfatter resten av hverdagsserviset (ref pris- produktskjemaet) og skal leveres i løpet av 2020/første kvartal 2021. Leveranse for resten av avtaleperioden vil hovedsakelig gjelde supplering av serviset etter slitasje, svinn og brekkasje, og eventuelt en utvidelse av behovet som viser seg i løpet av avtaleperioden. Det kan også være aktuelt å bestille enkelte gaveartikler, som skal kunne selges til ansatte og besøkende på Stortinget.
Anskaffelse vil bestå av ca 15 000 enheter bestående av blant annet krus, kopper, skåler, asjetter, frokost-, lunsj- og middagstallerkener. i tillegg kommer supplering etter hovedleveranse. For en nærmere beskrivelse, se kravspesifikasjonen under konkurransegrunnlagets dokumenter.
Kontrakten inngås i første omgang for fire år, med rett for oppdragsgiver til å forlenge avtalen med inntil seks år. For en nærmere beskrivelse av anskaffelsen vises det til konkurransegrunnlagets dokumenter, herunder kravsspesifikasjonen og avtalen.
Anbud id:
556314
-
Sted:
-
Registrert:Tirsdag 13. November 2018
Er du interessert i dette oppdraget?
Lignende oppdrag i
6 anbud
-
Bytte ytterdørHar kjøpt ny ytterdør: (info fjernet) Ønsker å få satt den inn. Se bilder av døren som skal byttes ut.
-
Eidsvoll
-
Mandag 6. Januar 2025
-
-
Prisforespørsel for brøyting av boligsameiet MykjetunetPris for brøyting av Boligsameiet Mykjetunet.
-
Karmøy
-
Mandag 6. Januar 2025
-
-
Støttemur 15m lang, 1m høyVi kjøpte en del av helt ny tomansbolig og vil gjerne bygge opp støttemur mot gata, så kunne vi ordne markterrasse og plenn. Ca 15m lang og 1 m høy.
-
Indre Østfold
-
Mandag 6. Januar 2025
-
-
BiltransportHva koster det å transportere en Mercedes gle fra Bodø til Oslo?
-
Oslo
-
Mandag 6. Januar 2025
-
-
Montering av ikea-vitrineskapSette sammen et vitrineskap fra ikea. Skapet er ca 90 x 210 (Kun Norsktalende).
-
Oslo
-
Mandag 6. Januar 2025
-
-
Frakte tre vinduer fra Stavanger-FredrikstadVi trenger hjelp til å frakte 3 vinduer, som er 2, 30 meter høye. 2 av vinduene er ca 1 meter brede, mens det tredje er 44 cm bredt.
-
Fredrikstad
-
Mandag 6. Januar 2025
-