Prekvalifisering - Anskaffelse av avtale for kjøp av eID-tjenester til offentlig sektor - Med delkontrakter i Vestland
Formidlede anbud
-
0Siste år
-
0Siste 3 mnd
-
0Aktive nå
Vestland
Avsluttet
Prekvalifisering - Anskaffelse av avtale for kjøp av eID-tjenester til offentlig sektor - Med delkontrakter
Anskaffelsen gjelder kjøp av eID-tjenester på sikkerhetsnivå høyt.
Anskaffelsen gjøres på vegne av hele offentlig sektor. Digdir anses i denne sammenheng som en innkjøpssentral, jf. Forskrift om offentlige anskaffelser (foa) § 4-3, 1. Ledd litra a), jf. § 7-8.
Formålet med avtalen er å kjøpe eID-tjenester som dekker offentlig sektors behov knyttet til autentisering av personer og signering med personsertifikat gjennom fellestjenestene id-porten og eSignering. Avtalen dekker de bruksscenarier der en person autentiserer seg overfor en offentlig tjeneste eller signerer et dokument utstedt av det offentlige.
Avtalen skal først og fremst dekke behovene knyttet til eID- og sertifikattjenester i id-porten og eSignering, men omfatter også tilleggstjenester for direkteintegrasjoner mellom virksomheter i det offentlige og Leverandøren.
For nærmere beskrivelse av anskaffelsen og kravene, se Bilag 1.
Alle tilbyderne som oppfyller kvalifikasjonskravene vil bli invitert til å levere tilbud. Tilbudsfristen er 14. 01. 21 kl. 12. Etter innlevering av kvalifikasjonsanmodning vil Digdir åpne igjen i Mercell for innlevering av tilbud senest 18. 12. 20. For øvrige datoer viser vi til konkurransegrunnlaget punkt 1. 4.
Dersom det er flere enn 3-5 tilbydere som leverer tilbud vil vurderingen av hvem som går videre til forhandlinger bli gjort på bakgrunn av tildelingskriteriene i konkurransegrunnlaget punkt 5. Det er de tre beste leverandørene som går videre til forhandling.
Dersom tilbyderne tilbyr flere parallelle løsninger vil det bli inngått en avtale med ulike bilag for de ulike løsningene.
Basert på resultatet av konkurransen vil Digdir inngå avtale med en eller flere leverandører. Det er en forutsetning for å bli tildelt kontrakt at leverandøren er selvdeklarert som utsteder av sertifikater på sikkerhetsnivå høyt på tidspunktet for tilbudsinnlevering.
Anskaffelsen har en årlig verdi på ca. Kr 50 mill.
Anskaffelsen gjøres på vegne av hele offentlig sektor. Digdir anses i denne sammenheng som en innkjøpssentral, jf. Forskrift om offentlige anskaffelser (foa) § 4-3, 1. Ledd litra a), jf. § 7-8.
Formålet med avtalen er å kjøpe eID-tjenester som dekker offentlig sektors behov knyttet til autentisering av personer og signering med personsertifikat gjennom fellestjenestene id-porten og eSignering. Avtalen dekker de bruksscenarier der en person autentiserer seg overfor en offentlig tjeneste eller signerer et dokument utstedt av det offentlige.
Avtalen skal først og fremst dekke behovene knyttet til eID- og sertifikattjenester i id-porten og eSignering, men omfatter også tilleggstjenester for direkteintegrasjoner mellom virksomheter i det offentlige og Leverandøren.
For nærmere beskrivelse av anskaffelsen og kravene, se Bilag 1.
Alle tilbyderne som oppfyller kvalifikasjonskravene vil bli invitert til å levere tilbud. Tilbudsfristen er 14. 01. 21 kl. 12. Etter innlevering av kvalifikasjonsanmodning vil Digdir åpne igjen i Mercell for innlevering av tilbud senest 18. 12. 20. For øvrige datoer viser vi til konkurransegrunnlaget punkt 1. 4.
Dersom det er flere enn 3-5 tilbydere som leverer tilbud vil vurderingen av hvem som går videre til forhandlinger bli gjort på bakgrunn av tildelingskriteriene i konkurransegrunnlaget punkt 5. Det er de tre beste leverandørene som går videre til forhandling.
Dersom tilbyderne tilbyr flere parallelle løsninger vil det bli inngått en avtale med ulike bilag for de ulike løsningene.
Basert på resultatet av konkurransen vil Digdir inngå avtale med en eller flere leverandører. Det er en forutsetning for å bli tildelt kontrakt at leverandøren er selvdeklarert som utsteder av sertifikater på sikkerhetsnivå høyt på tidspunktet for tilbudsinnlevering.
Anskaffelsen har en årlig verdi på ca. Kr 50 mill.
Anbud id:
687252
-
Sted:Sogndal
-
Registrert:Fredag 11. Desember 2020
Er du interessert i dette oppdraget?
Lignende oppdrag i Vestland
3 anbud
-
Altandør legges i garasje.Hente dør i Sogndal og kjøres til Bergen. Skranevegen.
-
Sogndal
-
Torsdag 24. Oktober 2024
-
-
Skifte av vinduer og balkongdører ønskesSkulle ha skifta ut 17 vindu og 2 balkongdører.
-
Sogndal
-
Tirsdag 8. Oktober 2024
-