IT/Web og Support i Oslo
Formidlede anbud
-
0Siste år
-
0Siste 3 mnd
-
0Aktive nå
Oslo
Avsluttet
Prekvalifisering - anskaffelse av rammeavtale sikkerhetsprodukter (21/4861)
Avtalen omfatter følgende områder:
Kjøp av sikkerhetsprodukter for standard programvare og skytjenester innen produktområdene:
- Brannmurer og sikkerhetsbarrierer
- Lastbalansering, Application Delivery Controllers og Web Application firewalls
- løsninger for sikker fjerntilgang
- løsninger for sentralisert innholdsfiltrering og beskyttelse mot skadelig innhold
- siem-løsninger
- løsninger for endepunktssikkerhet
- løsninger for e-post sikkerhet
- løsninger for governance og konfigurasjonskontroll
Kjøp av vedlikehold og support knyttet til sikkerhetsprodukter som er omfattet av denne avtalen.
Kjøp av tilleggstjenester innen
- strategisk rådgivning fra leverandøren, som skal holde seg orientert i markedet på eksisterende og fremtidige produkter og teknologisk utvikling, samt rådgivning fra leverandøren for å etablere bruk av nye produkter, eventuelt også bistand fra spesialister hos (info fjernet)
- sikkerhetstesting og sikkerhetsgjennomganger av infrastruktur og tjenester
nav har anskaffet produkter (Inngangsporteføljen, som er dokumentert i Bilag 1) som Leverandøren - i egenregi eller via tredjepartsleverandører - må kunne levere lisenser, abonnement, support og konsulenttjenester på.
Over tid og innenfor rammen av denne kontrakten vil Kunden gjennom avropsprosesser fornye eller erstatte produkter (standard programvare og skytjenester) i dagens portefølje med alternative produkter og tjenester.
Anskaffelsens samlede omfang i avtaleperioden er estimert til å være ca 150-200 mill. nok inkl. Mva, og vil maksimum være 250 mill. nok inkl. Mva. Det er usikkerhet knyttet til anslagene, som i hovedsak er knyttet til siem- verktøy og størrelsen på loggvolumer som skal omfattes av denne løsningen.
Kjøp av sikkerhetsprodukter for standard programvare og skytjenester innen produktområdene:
- Brannmurer og sikkerhetsbarrierer
- Lastbalansering, Application Delivery Controllers og Web Application firewalls
- løsninger for sikker fjerntilgang
- løsninger for sentralisert innholdsfiltrering og beskyttelse mot skadelig innhold
- siem-løsninger
- løsninger for endepunktssikkerhet
- løsninger for e-post sikkerhet
- løsninger for governance og konfigurasjonskontroll
Kjøp av vedlikehold og support knyttet til sikkerhetsprodukter som er omfattet av denne avtalen.
Kjøp av tilleggstjenester innen
- strategisk rådgivning fra leverandøren, som skal holde seg orientert i markedet på eksisterende og fremtidige produkter og teknologisk utvikling, samt rådgivning fra leverandøren for å etablere bruk av nye produkter, eventuelt også bistand fra spesialister hos (info fjernet)
- sikkerhetstesting og sikkerhetsgjennomganger av infrastruktur og tjenester
nav har anskaffet produkter (Inngangsporteføljen, som er dokumentert i Bilag 1) som Leverandøren - i egenregi eller via tredjepartsleverandører - må kunne levere lisenser, abonnement, support og konsulenttjenester på.
Over tid og innenfor rammen av denne kontrakten vil Kunden gjennom avropsprosesser fornye eller erstatte produkter (standard programvare og skytjenester) i dagens portefølje med alternative produkter og tjenester.
Anskaffelsens samlede omfang i avtaleperioden er estimert til å være ca 150-200 mill. nok inkl. Mva, og vil maksimum være 250 mill. nok inkl. Mva. Det er usikkerhet knyttet til anslagene, som i hovedsak er knyttet til siem- verktøy og størrelsen på loggvolumer som skal omfattes av denne løsningen.
Anbud id:
766967
-
Sted:Oslo
-
Registrert:Torsdag 11. November 2021
Er du interessert i dette oppdraget?