Combined Shape Group 13 Combined Shape anbudstorget_logo Group 2 Group 6 Path 2 shutterstock_584449174 Shape

Prosessanalyse av kundeservice i Innlandet

Formidlede anbud
  • 0
    Siste år
  • 0
    Siste 3 mnd
  • 0
    Aktive nå
Innlandet
Avsluttet

Prosessanalyse av kundeservice

Norsk Tipping har inngått en avtale for analyse av interne prosesser i Norsk Tipping Kundeservice. Norsk Tipping Kundeservice har ca. 60 ansatte, med ca. 55 kundekonsulenter som svarer på henvendelser på telefon, chat og epost, og et lederteam bestående av enhetens leder, en driftskoordinator, en forretningsutvikler og tre teamledere. Enheten er lokalisert i Norsk Tippings lokaler på Hamar.
Anbud id:
359421
  • Sted:
    Hamar
  • Registrert:
    Lørdag 23. Mai 2015
Er du interessert i dette oppdraget?

Lignende oppdrag i Innlandet

6 anbud