Prosessanalyse av kundeservice i Innlandet
Formidlede anbud
-
0Siste år
-
0Siste 3 mnd
-
0Aktive nå
Innlandet
Avsluttet
Prosessanalyse av kundeservice
Norsk Tipping har inngått en avtale for analyse av interne prosesser i Norsk Tipping Kundeservice. Norsk Tipping Kundeservice har ca. 60 ansatte, med ca. 55 kundekonsulenter som svarer på henvendelser på telefon, chat og epost, og et lederteam bestående av enhetens leder, en driftskoordinator, en forretningsutvikler og tre teamledere. Enheten er lokalisert i Norsk Tippings lokaler på Hamar.
Anbud id:
359421
-
Sted:Hamar
-
Registrert:Lørdag 23. Mai 2015
Er du interessert i dette oppdraget?
Lignende oppdrag i Innlandet
6 anbud
-
Skyvedører til garderobeHei, Jeg har en hjørnegarderobe som jeg ønsker meg skyvedører i heltre til. Jeg trenger fire skapdører. To dører i 108x239 og to dører i 138x239. Jeg ønsker meg gjerne «speil» i treverket.
-
Hamar
-
Mandag 6. Januar 2025
-
-
Ombygging badOmbygging av eksisterende lite bad ca 2, 5 kvm. Riving, flislegger, varmekabel (elektriker) rørlegger. Ønsker alt i en pakke. Vi kjøper inn fliser og baderomsinnredning selv.
-
Hamar
-
Lørdag 4. Januar 2025
-
-
Snøbrøyting av nedkjøring til garasjeSnøbrøyting av nedkjøring til garasje ca. 30 meter.
-
Hamar
-
Torsdag 2. Januar 2025
-
-
Transportere to esker med stentøyTransport fra Hamar til Stavanger, en gang det passer i januar 25
-
Stavanger
-
Torsdag 2. Januar 2025
-