Arkitekt i Innlandet
Formidlede anbud
-
0Siste år
-
0Siste 3 mnd
-
0Aktive nå
Innlandet
Avsluttet
Prosessanalyse av kundeservice
Norsk Tipping Kundeservice ønsker en ekstern analyse av enhetens eksisterende arbeidsprosesser, rutiner, kompetansebygging og systemer/verktøy. i tillegg skal analysen se på samhandling innad i enheten, og samhandling mellom enhet og øvrige avdelinger i Norsk Tipping. Hensikten med analysen er å identifisere forbedringsområder i enheten, som for eksempel men ikke begrenset til: områder som kan forenkles, forbedring av rutiner og arbeidsprosesser, fjerning av aktiviteter som ikke skaper verdi, kartlegging av oppgaver som burde vært håndtert av andre avdelinger etc.
Anbud id:
346597
-
Sted:Hamar
-
Registrert:Lørdag 28. Februar 2015
Er du interessert i dette oppdraget?