Combined Shape Group 13 Combined Shape anbudstorget_logo Group 2 Group 6 Path 2 shutterstock_584449174 Shape

Arkitekt i Innlandet

Formidlede anbud
  • 0
    Siste år
  • 0
    Siste 3 mnd
  • 0
    Aktive nå
Innlandet
Avsluttet

Prosessanalyse av kundeservice

Norsk Tipping Kundeservice ønsker en ekstern analyse av enhetens eksisterende arbeidsprosesser, rutiner, kompetansebygging og systemer/verktøy. i tillegg skal analysen se på samhandling innad i enheten, og samhandling mellom enhet og øvrige avdelinger i Norsk Tipping. Hensikten med analysen er å identifisere forbedringsområder i enheten, som for eksempel men ikke begrenset til: områder som kan forenkles, forbedring av rutiner og arbeidsprosesser, fjerning av aktiviteter som ikke skaper verdi, kartlegging av oppgaver som burde vært håndtert av andre avdelinger etc.
Anbud id:
346597
  • Sted:
    Hamar
  • Registrert:
    Lørdag 28. Februar 2015