Prosjektleder - Steinshamn brannstasjon - Med delkontrakter i Møre og Romsdal
Formidlede anbud
-
0Siste år
-
0Siste 3 mnd
-
0Aktive nå
Møre og Romsdal
Avsluttet
Prosjektleder - Steinshamn brannstasjon - Med delkontrakter
Ålesund kommunale eigedom kf (Åke) skal anskaffe prosjektleder tilbygg og rehabilitering av Steinshamn brannstasjon. Oppdragsgiver planlegger å inngå avtale med 1 leverandør. Estimert verdi av anskaffelsen er anslagsvis 1, 5 millioner kroner eks. Mva. Over avtaleperioden inkludert alle opsjoner. Estimatet er gjort etter Oppdragsgivers beste skjønn, og innebærer ikke en forpliktelse for uttak. Oppdragsgiver tar forbehold om at dersom det blir fattet politisk vedtak om stopp i prosjektet eller dersom planlagt ferdigstillelse av prosjektet endres med 2 år eller mer, vil oppdragsgiver kunne avslutte oppdraget uten å stå økonomisk ansvarlig. Leverandør vil få betalt for medgått tid inntil eventuelt stopp i oppdraget. Arbeidsomfanget består av prosjektledelse. Hva som ligger i rollen er nærmere beskrevet i kravspesifikasjon. Åke ser for seg at oppdraget deles inn i 3 faser. Fase 1: Basert på påbegynt skisseprosjekt skal prosjektleder ha ansvaret for å ferdigstille et skisse-/forprosjekt. Oppdragsgiver sin prosjektansvarlig og brukergruppen vil også være involvert i denne prosessen. Skisse/forprosjektet skal også inneholde en kalkyle og utarbeidet materiale skal inngå i grunnlag for og gjennomføring av totalentreprisekonkurranse til kontrahering. Fase 2: Opsjon 1. Utvidelse av oppdrag etter kontrahering av totalentreprenør. Dersom oppdragsgiver velger å utløse opsjon vil prosjektleder i fase 2 følge opp prosjektet i utførelsesfasen frem til avsluttet sluttoppgjør. Fase 3. Opsjon 2. Utvidelse av oppdrag til også å gjelde i reklamasjonsperioden. Oppdragsgiver skal også ha opsjon på avrop av inntil 50 % flere timer enn det som er estimert for fase 1, 2 og 3 for å sikre at en prosjektleder kan følge hele prosjektet, også dersom prosjektet møter på problemstillinger.
Oppdragsgiver ser for seg at oppdraget kan løses via elektroniske hjelpemiddel, eksempelvis Microsoft teams. Tilbudt timepris skal inkludere inntil 8 arbeidsdager hos Oppdragsgiver i Ålesund i 2021 og 8 arbeidsdager hos Oppdragsgiver i Ålesund i 2022.
Oppdragsgiver ser for seg at oppdraget kan løses via elektroniske hjelpemiddel, eksempelvis Microsoft teams. Tilbudt timepris skal inkludere inntil 8 arbeidsdager hos Oppdragsgiver i Ålesund i 2021 og 8 arbeidsdager hos Oppdragsgiver i Ålesund i 2022.
Anbud id:
712463
-
Sted:Ålesund, Haram
-
Registrert:Tirsdag 13. April 2021
Er du interessert i dette oppdraget?
Lignende oppdrag i Møre og Romsdal
6 anbud
-
Reparasjon og utskifting av tak og takrennerReparere eller skifte taksjeier og skifte takrenner.
-
Ålesund
-
Torsdag 30. Januar 2025
-
-
Whirlpool kombiskap fryser fungerer dårligHar et whirlpool kombiskap hvor fryseren fungerer dårlig. Iskrem feks. Er myk og ikke hard. Det er kaldt nok til at det kan lages eller oppbevares isbiter. Har rengjort innvendig og utvendig bak kombi...
-
Ålesund
-
Torsdag 30. Januar 2025
-
-
Total renovering av loft på ca 60-70 kvm . Mye skrå tak.Vi har i dag et loft som inneholder 2 soverom. Et "vaskerom" samt et større rom jeg vil si er et grovloft. Vi vil gjerne renovere hele loftet. De 2 soverommene er i dag i bruk. De er pusset opp av oss...
-
Ålesund
-
Onsdag 29. Januar 2025
-
-
To paller fra Bodø til Ålesund kantenTo paller med deler fra Bodø til Ålesund trenger transport snarest. Ca 350 kg pr pall. Du får hjelp til å laste på og av. Vanlig pall størrelse.
-
Bodø
-
Onsdag 29. Januar 2025
-
-
FlyttevaskØnsker nedvask av hus i forbindelse med flytting. Ca. 170kvm, to etasjer. To bad. Kjøkken og komfyr. Uke 16, må være ferdig vasket 17. April. (Overtagelse 18. April)
-
Ålesund
-
Tirsdag 28. Januar 2025
-