Prosjektleder - Steinshamn brannstasjon - Med delkontrakter i Møre og Romsdal
Formidlede anbud
-
0Siste år
-
0Siste 3 mnd
-
0Aktive nå
Møre og Romsdal
Avsluttet
Prosjektleder - Steinshamn brannstasjon - Med delkontrakter
Ålesund kommunale eigedom kf (Åke) skal anskaffe prosjektleder tilbygg og rehabilitering av Steinshamn brannstasjon. Oppdragsgiver planlegger å inngå avtale med 1 leverandør. Estimert verdi av anskaffelsen er anslagsvis 1, 5 millioner kroner eks. Mva. Over avtaleperioden inkludert alle opsjoner. Estimatet er gjort etter Oppdragsgivers beste skjønn, og innebærer ikke en forpliktelse for uttak. Oppdragsgiver tar forbehold om at dersom det blir fattet politisk vedtak om stopp i prosjektet eller dersom planlagt ferdigstillelse av prosjektet endres med 2 år eller mer, vil oppdragsgiver kunne avslutte oppdraget uten å stå økonomisk ansvarlig. Leverandør vil få betalt for medgått tid inntil eventuelt stopp i oppdraget. Arbeidsomfanget består av prosjektledelse. Hva som ligger i rollen er nærmere beskrevet i kravspesifikasjon. Åke ser for seg at oppdraget deles inn i 3 faser. Fase 1: Basert på påbegynt skisseprosjekt skal prosjektleder ha ansvaret for å ferdigstille et skisse-/forprosjekt. Oppdragsgiver sin prosjektansvarlig og brukergruppen vil også være involvert i denne prosessen. Skisse/forprosjektet skal også inneholde en kalkyle og utarbeidet materiale skal inngå i grunnlag for og gjennomføring av totalentreprisekonkurranse til kontrahering. Fase 2: Opsjon 1. Utvidelse av oppdrag etter kontrahering av totalentreprenør. Dersom oppdragsgiver velger å utløse opsjon vil prosjektleder i fase 2 følge opp prosjektet i utførelsesfasen frem til avsluttet sluttoppgjør. Fase 3. Opsjon 2. Utvidelse av oppdrag til også å gjelde i reklamasjonsperioden. Oppdragsgiver skal også ha opsjon på avrop av inntil 50 % flere timer enn det som er estimert for fase 1, 2 og 3 for å sikre at en prosjektleder kan følge hele prosjektet, også dersom prosjektet møter på problemstillinger.
Oppdragsgiver ser for seg at oppdraget kan løses via elektroniske hjelpemiddel, eksempelvis Microsoft teams. Tilbudt timepris skal inkludere inntil 8 arbeidsdager hos Oppdragsgiver i Ålesund i 2021 og 8 arbeidsdager hos Oppdragsgiver i Ålesund i 2022.
Oppdragsgiver ser for seg at oppdraget kan løses via elektroniske hjelpemiddel, eksempelvis Microsoft teams. Tilbudt timepris skal inkludere inntil 8 arbeidsdager hos Oppdragsgiver i Ålesund i 2021 og 8 arbeidsdager hos Oppdragsgiver i Ålesund i 2022.
Anbud id:
712463
-
Sted:Ålesund, Haram
-
Registrert:Tirsdag 13. April 2021
Er du interessert i dette oppdraget?
Lignende oppdrag i Møre og Romsdal
6 anbud
-
Transport på minilaster fra Grimstad til Vegsund/ÅlesundØnsker pris og leveringstid på henting av minilaster i Grmstad. Vekt 900 kg Bredde 90 cm Lengde m/ skuffe 2, 8 m høyde halvtak 212 cm
-
Ålesund
-
Tirsdag 19. November 2024
-
-
Dynamo-problem på ford s-max: mulige løsninger og verkstedalternativerBilen vår er Ford s-max rundt 2012/13 (husker ikke eksakt) Har problem med dynamo. - bilen starter med startkabel, men lader ikke batteri fra egen motor, derfor stopper den når batteriet blir for sv...
-
Ålesund
-
Tirsdag 19. November 2024
-
-
Biltransport fra Borgundvegen til Sjømannsvegen: prisforespørselJeg ønsker å vite prisen for å transportere bilen min fra Borgundvegen 402 til Sjømannsvegen 7.
-
Ålesund
-
Tirsdag 19. November 2024
-
-
Skifte takrenner på hus.Skifte takrenner på eldre hus, fra rundt 1960. Ca 15 meter pr langside.
-
Ålesund
-
Søndag 17. November 2024
-