Arkitekt i Oslo
Formidlede anbud
-
0Siste år
-
0Siste 3 mnd
-
0Aktive nå
Oslo
Avsluttet
Prosjektressurser - oslo kommunes innrullingsprosjekt
Oslo kommunes ikt-strategi er basert på sentralisert drift og kjøp av driftstjenester. Det er inngått kontrakt med 3 forskjellige leverandører innen områdene Basis Drift (bd), Applikasjons Drift (ad), og Periferi Utstyr (pu). bd har et koordineringsansvar.
? bd driftes av Ergo Group
? pu driftes av InfoCare
? ad driftes i dag midlertidig av Oslo kommune
så langt i prosjektet har kommunen rullet inn 34 virksomheter, ca. 20 gjenstår. Enkelte av de gjenstående virksomhetene er svært omfattende.
Det skal nå anskaffes en leverandør som kan bistå med prosjektressurser i innrullingsprosjektet. Det vil være behov for flere ressurser som kan bemanne opp de ulike rollene som vil være nødvendig for å ivareta en forsvarlig fremdrift av prosjektet. Ressursene vil som et minimum ivareta ad funksjonen i innrullingsprosjektet, men et økt omfang utover ad funksjonen kan være aktuelt.
i gjennomføringsfasen av prosjektet (fra og med uke 38 til prosjektets avslutning) vil det være en garantert minimumsbemanning tilsvarende 6 fulltidsekvivalenter. Dog som en mulig følge av utviklingen i prosjektet må tilbyder kunne øke bemanning opp i størrelsesorden 25 fulltidsekvivalenter. i initieringsfasen av prosjektet (uke 32 til uke 37) vil bemanningen kunne være lavere enn 6 fulltidsekvivalenter.
følgende roller skal besettes som minimumsbemanning i gjennomføringsfasen av prosjektet:
1 prosjektleder (fulltidsekvivalent)
1 arkitekt (fulltidsekvivalent)
1 databasespesialist (fulltidsekvivalent)
1 nettverksansvarlig med bred teknisk kompetanse (fulltidsekvivalent)
2 teknikere (fulltidsekvivalenter)
Leverandøren forplikter seg til å levere ytterliggere ressurser innen 2 uker etter bestilling. Kunden kan til enhver tid redusere antall prosjektressurser med 2 ukers varsel dog ikke under garantert minimumsuttak.
Med fulltidsekvivalenter menes et timeuttak på 150 timer pr person pr måned med unntak av ferieperioder som juli, jul og påske da det må påregnes et lavere antall timer.
Bistanden skal påbegynnes 01. 08. 2009 og tentativt være avsluttet innen 31. 10. 2010, eller når prosjektet er ferdig.
Konkurransegrunnlaget kan lastes ned fra denne siden.
#URL0#
ii. 1. 6)cpv-klassifisering
HovedvokabularTilleggsvokabular (hvis relevant)Hoved-anskaffelsen(info fjernet)
? bd driftes av Ergo Group
? pu driftes av InfoCare
? ad driftes i dag midlertidig av Oslo kommune
så langt i prosjektet har kommunen rullet inn 34 virksomheter, ca. 20 gjenstår. Enkelte av de gjenstående virksomhetene er svært omfattende.
Det skal nå anskaffes en leverandør som kan bistå med prosjektressurser i innrullingsprosjektet. Det vil være behov for flere ressurser som kan bemanne opp de ulike rollene som vil være nødvendig for å ivareta en forsvarlig fremdrift av prosjektet. Ressursene vil som et minimum ivareta ad funksjonen i innrullingsprosjektet, men et økt omfang utover ad funksjonen kan være aktuelt.
i gjennomføringsfasen av prosjektet (fra og med uke 38 til prosjektets avslutning) vil det være en garantert minimumsbemanning tilsvarende 6 fulltidsekvivalenter. Dog som en mulig følge av utviklingen i prosjektet må tilbyder kunne øke bemanning opp i størrelsesorden 25 fulltidsekvivalenter. i initieringsfasen av prosjektet (uke 32 til uke 37) vil bemanningen kunne være lavere enn 6 fulltidsekvivalenter.
følgende roller skal besettes som minimumsbemanning i gjennomføringsfasen av prosjektet:
1 prosjektleder (fulltidsekvivalent)
1 arkitekt (fulltidsekvivalent)
1 databasespesialist (fulltidsekvivalent)
1 nettverksansvarlig med bred teknisk kompetanse (fulltidsekvivalent)
2 teknikere (fulltidsekvivalenter)
Leverandøren forplikter seg til å levere ytterliggere ressurser innen 2 uker etter bestilling. Kunden kan til enhver tid redusere antall prosjektressurser med 2 ukers varsel dog ikke under garantert minimumsuttak.
Med fulltidsekvivalenter menes et timeuttak på 150 timer pr person pr måned med unntak av ferieperioder som juli, jul og påske da det må påregnes et lavere antall timer.
Bistanden skal påbegynnes 01. 08. 2009 og tentativt være avsluttet innen 31. 10. 2010, eller når prosjektet er ferdig.
Konkurransegrunnlaget kan lastes ned fra denne siden.
#URL0#
ii. 1. 6)cpv-klassifisering
HovedvokabularTilleggsvokabular (hvis relevant)Hoved-anskaffelsen(info fjernet)
Anbud id:
49167
-
Sted:Oslo
-
Registrert:Torsdag 30. April 2009
Er du interessert i dette oppdraget?
Lignende oppdrag i Oslo
6 anbud
-
Arkitekt til ansvarsretter utbygging av tørkeloftTrenger arkitekt som ansvarsretter til å søke om igangsettelse av utbygging av tørkeloft over leiligheten. Oslo omegn, i borettslag andelseier
-
Oslo
-
Onsdag 8. Mai 2024
-
-
OMBYGGING AV GARASJE TIL ANNEKSVi har en uferdig garasje som har stått uten garasjeport lenge som følge av plassmangel (bilen på ca. 5 m er for lang til å få plass i garasjen med en igjen lukket port). Tiltaket er av Plan- og bygni...
-
Oslo
-
Mandag 6. Mai 2024
-
-
Energirådgivning for borettslag og sameierGjennomføre enØk kartlegging og energirådgining i. h. t. Kravene satt opp av Enova og Oslo kommune. Spesifiseringer av omfang er listet opp her under "hvem kan man engasjere til å gjennomføre kartlegg...
-
Oslo
-
Mandag 29. April 2024
-
-
Søknad om utvendig endringTrenger arkitekttjeneste da vi ønsker å få godkjenning i forbindelse med oppføring av ekstern trapp og ett par andre små utvendige endringer.
-
Oslo
-
Lørdag 20. April 2024
-
-
Søknad om IG og ferdigattestTrenger ansvarlig søker med ansvars rett innen arkitektur, bygg, elektro og rør. Altså kun formelt. Gjelder bygg/Bra under terrasse samt riving av et par mindre ting utvendig. Tiltaket har rammetill...
-
Oslo
-
Torsdag 18. April 2024
-
-
Utvendig trapp, nytt gjerde, ny finish støttemur og legge steinhellerVi behøver hjelp til følgende: - Bygge trapp ned fra terrassen til hagen (ref godkjente bilder av Plan & Bygg) - Fjerne gjerdet som går rundt huset og bygge et nytt lignende gjerde - Bygge søppelskur...
-
Oslo
-
Tirsdag 16. April 2024
-