Rammeavtale arbeidstøy,-sko og verneutstyr
Formidlede anbud
-
0Siste år
-
0Siste 3 mnd
-
0Aktive nå
Avsluttet
Rammeavtale arbeidstøy,-sko og verneutstyr
Det skal inngås rammeavtale for arbeidstøy, -sko og verneutstyr. Konkurransen gjelder levering av arbeidstøy, sko og verneutstyr. Anskaffelsen er delt inn i 2 grupper: Gruppe 1: Arbeidstøy, sko og verneutstyr til tekniske etater, som vei- og anleggsarbeider, lærer og elever på elektro og sveis, driftsansvarlige mv. Gruppe 2: Arbeidstøy, -sko og verneutstyr til øvrige yrkesgrupper, som kjøkken, helse, tannhelse og renholdere mv. Det er anledning til å gi tilbud innen én eller flere av gruppene nevnt (info fjernet) vil bli valgt en leverandør for hver gruppe, eventuelt en leverandør til begge grupper dersom samme leverandør skulle være vinner av begge (info fjernet) på formuleringher! Anskaffelsens totale verdi anslåes til: nok 14. 000. 000, - eks mva. Per år. Verdien er estimert ut fra statistikk og regnskapstall for anskaffelse av tilsvarende produkter for lignende kjøpergruppe for tidligere år, samt fremtidige budsjett. Verdiangivelsen må derfor betraktes som anslag, og er ikke (info fjernet) nærmere informasjon om anskaffelsen viser vi til del 2a, kravspesifikasjon. Oppdragsgiver stiller krav til leverandørenes kvalifikasjoner. Kvalifikasjonskrav er minimumskrav til leverandørens tekniske kvalifikasjoner og finansielle og økonomiske stilling. Leverandørens kvalifikasjoner vil bli vurdert ut fra innlevert dokumentasjon. Leverandører må dokumentere at samtlige krav er oppfylt for å få sine tilbud evaluert. Kravene til dokumentasjon angis nedenfor i tilknytning til det enkelte kvalifikasjonskrav. i de tilfeller en leverandør støtter seg på andre leverandørers kapasitet og/eller kompetanse for å kunne kvalifisere seg, må det fremlegges en forpliktelseserklæring, jf. Forskrift om offentlige anskaffelser, §17-8 (2. Og 3. Ledd) og § 17-9 (2. Og 3. Ledd). Erklæringen skal vedlegges tilbudet. Leverandøren skal ha ordnede forhold med hensyn til skatte- og merverdiavgiftsbetaling. Dokumentasjonskrav: Attestene som nå skrives ut er en felles attest for skatt, arbeidsgiveravgift og merverdiavgift. Skatteattest på skjema rf 1244 skrives ikke lenger ut. Attesten bestilles og hentes ut i Altinn. Hvis dette ikke er mulig kan den bestilles hos skatteoppkrever eller Skatteetaten. Attesten er elektronisk godkjent og skal derfor ikke (info fjernet) til attest for betalt skatt, trygdeavgift og merverdiavgift i henhold til forskrift om offentlige anskaffelser § 8-7 (vedlegges tilbudet): Attest utstedt av den kompetente myndighet i medlemslandet, som bekrefter at leverandøren har oppfylt sine forpliktelser med hensyn til betaling av skatter, trygdeavgifter og merverdiavgift i samsvar med lovbestemmelsene i landet hvor leverandøren/entreprenøren hører hjemme (henvendelse til kemner for utstedelse av attest). Attesten må ikke være eldre enn 6 må(info fjernet) knyttet til leverandørens økonomiske og finansielle stilling: Finansielle og økonomiske stillingDet kreves tilstrekkeligøkonomisk kapasitet til å gjennomføre kontrakten. Dokumentasjonskrav: Oppdragsgiver vil gjennomføre en vurdering av økonomien gjennom firma- og regnskapsinformasjonssystemet aaa Soliditet as ((info fjernet)). Tilbyder bes innsende annen informasjon han mener er relevant. Oppdragsgiver forbeholder seg retten til å innhente supplerende informasjon om tilbyders økonomi.
Anbud id:
438410
-
Sted:
-
Registrert:Fredag 28. Oktober 2016
Er du interessert i dette oppdraget?
Lignende oppdrag i
6 anbud
-
Gjennomgang av el-anlegg i nyoppusset leilighet på NesoddenNyoppusset leilighet 80m2, 3 soverom, stue kjøkken bad, gang. Montering av taklamper i alle rom(ikke bad) skifte brytere, sjekke at alt virker som det skal. Asap.
-
Nesodden
-
Søndag 22. Desember 2024
-
-
Transport av 8biler fra Dikeveien til leiebilservice på GardermoenTrenger transport av leiebiler fra Sixt Fredrikstad (dikeveien 34) til leiebilservice på Gardermoen (Edvard Griegs veg 47) Bilene må være der innen 27. 12. 24. så gjerne dagen før hvis det er mulig.
-
Fredrikstad
-
Søndag 22. Desember 2024
-
-
Kjøring av vedsekkerHente 25 vedsekker a 40 liter/15 kg pr. Stk. på Obs-Bygg Alnabru og levere dem til Askvikveien, 0276 Oslo. Settes i garasjen.
-
Oslo
-
Søndag 22. Desember 2024
-
-
Ønsker å dele kurs med for mange deltakereHar for mye forbrukere på en kurs(9), ønsker å dele den i to kurser?
-
Bodø
-
Søndag 22. Desember 2024
-
-
Hente julegave på hvaler til SandvikaHei Vi trenger hjelp til å hente en gave (2 kg, 50x30 cm stort)) på hvaler med levering på høvik, 22 eller 23 desember. Har noen mulighet? Et et et stiga fotballspill
-
Bærum
-
Søndag 22. Desember 2024
-
-
Flyttehjelp og vask av boligDet er ønskelig å bestille flyttehjelp fra Tysvær til Stavanger i slutten av februar/begynnelsen av mars. Dato kan avtales nærmere. Det er også behov for utvask av bolig etter flytting. Bolig er 256 k...
-
Tysvær
-
Lørdag 21. Desember 2024
-