Combined Shape Group 13 Combined Shape anbudstorget_logo Group 2 Group 6 Path 2 shutterstock_584449174 Shape

Rammeavtale arbeidstøy,-sko og verneutstyr

Formidlede anbud
  • 0
    Siste år
  • 0
    Siste 3 mnd
  • 0
    Aktive nå
Avsluttet

Rammeavtale arbeidstøy,-sko og verneutstyr

Det skal inngås rammeavtale for arbeidstøy, -sko og verneutstyr. Konkurransen gjelder levering av arbeidstøy, sko og verneutstyr. Anskaffelsen er delt inn i 2 grupper: Gruppe 1: Arbeidstøy, sko og verneutstyr til tekniske etater, som vei- og anleggsarbeider, lærer og elever på elektro og sveis, driftsansvarlige mv. Gruppe 2: Arbeidstøy, -sko og verneutstyr til øvrige yrkesgrupper, som kjøkken, helse, tannhelse og renholdere mv. Det er anledning til å gi tilbud innen én eller flere av gruppene nevnt ovenfor. Det vil bli valgt en leverandør for hver gruppe, eventuelt en leverandør til begge grupper dersom samme leverandør skulle være vinner av begge (info fjernet) på formuleringher! Anskaffelsens totale verdi anslåes til: nok 14. 000. 000, - eks mva. Per år. Verdien er estimert ut fra statistikk og regnskapstall for anskaffelse av tilsvarende produkter for lignende kjøpergruppe for tidligere år, samt fremtidige budsjett. Verdiangivelsen må derfor betraktes som anslag, og er ikke bindende. For nærmere informasjon om anskaffelsen viser vi til del 2a, kravspesifikasjon. Oppdragsgiver stiller krav til leverandørenes kvalifikasjoner. Kvalifikasjonskrav er minimumskrav til leverandørens tekniske kvalifikasjoner og finansielle og økonomiske stilling. Leverandørens kvalifikasjoner vil bli vurdert ut fra innlevert dokumentasjon. Leverandører må dokumentere at samtlige krav er oppfylt for å få sine tilbud evaluert. Kravene til dokumentasjon angis nedenfor i tilknytning til det enkelte kvalifikasjonskrav. i de tilfeller en leverandør støtter seg på andre leverandørers kapasitet og/eller kompetanse for å kunne kvalifisere seg, må det fremlegges en forpliktelseserklæring, jf. Forskrift om offentlige anskaffelser, §17-8 (2. Og 3. Ledd) og § 17-9 (2. Og 3. Ledd). Erklæringen skal vedlegges tilbudet. Leverandøren skal ha ordnede forhold med hensyn til skatte- og merverdiavgiftsbetaling. Dokumentasjonskrav: Attestene som nå skrives ut er en felles attest for skatt, arbeidsgiveravgift og merverdiavgift. Skatteattest på skjema rf 1244 skrives ikke lenger ut. Attesten bestilles og hentes ut i Altinn. Hvis dette ikke er mulig kan den bestilles hos skatteoppkrever eller Skatteetaten. Attesten er elektronisk godkjent og skal derfor ikke signeres. Krav til attest for betalt skatt, trygdeavgift og merverdiavgift i henhold til forskrift om offentlige anskaffelser § 8-7 (vedlegges tilbudet): Attest utstedt av den kompetente myndighet i medlemslandet, som bekrefter at leverandøren har oppfylt sine forpliktelser med hensyn til betaling av skatter, trygdeavgifter og merverdiavgift i samsvar med lovbestemmelsene i landet hvor leverandøren/entreprenøren hører hjemme (henvendelse til kemner for utstedelse av attest). Attesten må ikke være eldre enn 6 måneder. Krav knyttet til leverandørens økonomiske og finansielle stilling: Finansielle og økonomiske stilling Det kreves tilstrekkeligøkonomisk kapasitet til å gjennomføre kontrakten. Dokumentasjonskrav: Oppdragsgiver vil gjennomføre en vurdering av økonomien gjennom firma- og regnskapsinformasjonssystemet aaa Soliditet as ((info fjernet)). Tilbyder bes innsende annen informasjon han mener er relevant. Oppdragsgiver forbeholder seg retten til å innhente supplerende informasjon om tilbyders økonomi.
Anbud id:
410138
  • Sted:
  • Registrert:
    Fredag 13. Mai 2016

Lignende oppdrag i

6 anbud