IT/Web og Support i Oslo
Formidlede anbud
-
0Siste år
-
0Siste 3 mnd
-
0Aktive nå
Oslo
Avsluttet
Rammeavtale - automatisk selvbetjeningsløsning for 1 og 2 linje internsupport
Leveranseomfanget omfatter rådgiving, utvikling, opplæring, leveranse og teknisk drift avautomatisk selvbetjeningsløsning med kunstig intelligens, for 1 og 2 linje internsupport, tilgjengelig 24/7. Det er et krav at selvbetjeningsløsningen kankobles til bemannet kundeservice ved behov.
Produktet må både ha en robust håndtering av både norsk og engelsk språkdrakt, og kunne forstå og gjennomføre dialoger som oppfattes nyttig av kunden. Data aggregert iløsningen må kunne hentes ut i maskinlesbar, standardisert form. Produktet måleveres som skytjeneste (SaaS/PaaS).
Det må være mulig å programmatisk koble seg mot andre systemer via standardiserteAPIer. Produktet må også enkelt kunne integreres med tredjepartssystemer (info fjernet) (men ikke begrenset til): Skype, Skype for business, Microsoft Teams, Facebook Messenger, epost, web, mm.
Det bør være mulighet for logging av dialoger for endring/trening av systemet. Slike mekanismer for å forbedre kundeopplevelsen må også kunne håndteres avikke-teknisk personell.
Det er en fordel om tilgang til systemadministrasjon kan fødereres med Azure ad, eller at det finnes et api for å legge til og fjerne slik brukertilgang.
løsningen planlegges for videre implementering ut mot kunder, og løsningen må supporteredette. Primær målgruppe i første fase er alle ansatte i hos Oppdragsgiver. målgruppe i neste fase er alle kunder og øvrige brukere av våre digitale tjenester, i inn- og utland. Ulike brukergrupper internt og eksternt, må anseså ha separate behov og separat innhold, og dette skillet må også gjenspeiles iløsningen.
Mer informasjon om leveranseomfanget og hva som vil bli vektlagt, vil fremkomme av konkurransegrunnlaget.
Produktet må både ha en robust håndtering av både norsk og engelsk språkdrakt, og kunne forstå og gjennomføre dialoger som oppfattes nyttig av kunden. Data aggregert iløsningen må kunne hentes ut i maskinlesbar, standardisert form. Produktet måleveres som skytjeneste (SaaS/PaaS).
Det må være mulig å programmatisk koble seg mot andre systemer via standardiserteAPIer. Produktet må også enkelt kunne integreres med tredjepartssystemer (info fjernet) (men ikke begrenset til): Skype, Skype for business, Microsoft Teams, Facebook Messenger, epost, web, mm.
Det bør være mulighet for logging av dialoger for endring/trening av systemet. Slike mekanismer for å forbedre kundeopplevelsen må også kunne håndteres avikke-teknisk personell.
Det er en fordel om tilgang til systemadministrasjon kan fødereres med Azure ad, eller at det finnes et api for å legge til og fjerne slik brukertilgang.
løsningen planlegges for videre implementering ut mot kunder, og løsningen må supporteredette. Primær målgruppe i første fase er alle ansatte i hos Oppdragsgiver. målgruppe i neste fase er alle kunder og øvrige brukere av våre digitale tjenester, i inn- og utland. Ulike brukergrupper internt og eksternt, må anseså ha separate behov og separat innhold, og dette skillet må også gjenspeiles iløsningen.
Mer informasjon om leveranseomfanget og hva som vil bli vektlagt, vil fremkomme av konkurransegrunnlaget.
Anbud id:
503700
-
Sted:Hele Norge
-
Registrert:Fredag 12. Januar 2018
Er du interessert i dette oppdraget?