IT/Web og Support i Oslo
Formidlede anbud
-
0Siste år
-
0Siste 3 mnd
-
0Aktive nå
Oslo
Avsluttet
Rammeavtale chat og chatbot
Formålet med anskaffelsen er å kunne gi virksomheter muligheten til å ta kommunikasjonen med brukere i alle deler av brukerreisen til et nytt nivå, gi økt tilgjengelighet til tjenestene, økt likebehandling og en mer helhetlig og sømløs brukerreise, gjøre hverdagen enklere for helseaktører og privatpersoner gjennom tilgjengelige, likeverdige og effektive helsetjenester og å utvide hvordan og når det er mulig å komme i kontakt med oss for å få løst et behov.
Anskaffelsen omfatter Helsedirektoratet, Helfo, Pasient- og brukerombudet, ukom, Statens helsetilsyn, Folkehelseinstituttet, Direktoratet for e-helse, Nasjonalt klageorgan for helsetjenesten, Norsk pasientskadeerstatning, Bioteknologirådet, Statens legemiddelverk, Direktoratet for strålevern og atomsikkerhet, Norsk Helsenett sf og Pasientreiser hf.
Avtalen skal dekke rettigheter til bruk av løsning, innføring/implementering (prosjekt), opplæring, dokumentasjon, integrasjoner, drift og vedlikehold og konsulentbistand. Behov og krav er beskrevet i Kundens kravspesifikasjon.
Anskaffelsen omfatter Helsedirektoratet, Helfo, Pasient- og brukerombudet, ukom, Statens helsetilsyn, Folkehelseinstituttet, Direktoratet for e-helse, Nasjonalt klageorgan for helsetjenesten, Norsk pasientskadeerstatning, Bioteknologirådet, Statens legemiddelverk, Direktoratet for strålevern og atomsikkerhet, Norsk Helsenett sf og Pasientreiser hf.
Avtalen skal dekke rettigheter til bruk av løsning, innføring/implementering (prosjekt), opplæring, dokumentasjon, integrasjoner, drift og vedlikehold og konsulentbistand. Behov og krav er beskrevet i Kundens kravspesifikasjon.
Anbud id:
593105
-
Sted:Oslo
-
Registrert:Torsdag 27. Juni 2019
Er du interessert i dette oppdraget?