Elektriker, Entreprenør i Trøndelag
Formidlede anbud
-
0Siste år
-
0Siste 3 mnd
-
0Aktive nå
Trøndelag
Avsluttet
Rammeavtale - elektrikertjenester og tilhørende materiell
Oppdraget med kravspesifikasjon OppdragetFølgende oppgaver kan inngå i rammeavtalen for elektrikertjenester med materiell: - Service og vedlikehold av elektroinstallasjoner i kommunale bygg- Terminering og skjøting av fiber- Feilsøking og reparasjon av elektriske anlegg- Utvidelse / Oppgradering av eksisterende anlegg- Etablering av nye el-anlegg- MonteringsarbeidKommunale bygg- Frøya kommune har p. t. En total bygningsmasse på ca. 40. 000 m2. Bygningsmassen er fordelt på 1 barnehage, 6 oppvekstsenter, ca 100 boenheter, 1 kulturbygg, 1 brannstasjon, 1driftshall, Frøyahallen med basishall, 1 vannbehandlingsanlegg, 7 høgdebasseng, 2 trykkøkningsstasjoner for vann, 6 avløpspumpestasjoner, 1 sykehjem og rådhus/administrasjonsbygg. KravspesifikasjonLeverandøren skal ha nyere erfaring fra tilsvarende oppdrag. Dokumenteres med beskrivelse av leverandørens 3 mest relevante oppdrag i løpet av de siste 3 årene. Beskrivelsen må inkludere angivelse av oppdragets verdi, tidspunkt og kontaktperson (navn, telefon og e-post.) Referanser vil kunne bli kontaktet ved behov for klargjøring av oppdragets relevans. Leverandøren må ha kjennskap til sd-anlegg, brannvarslingsanlegg, sykesignalanlegg, antenneanlegg, svakstrøm/dataanlegg og frekvensomformere. Dokumenteres ved egenerklæring. Leverandøren skal ha tilstrekkelig gjennomføringsevne og kapasitet. Dokumenteres med redegjørelse for leverandørens gjennomsnittlige arbeidsstyrke i løpet av siste 3 år. Leverandøren må ha tilstrekkelig og relevant autorisasjon og kompetanse. Dokumenteres med kopi av fagbrev, autorisasjoner og sertifikater. Utførelsen av arbeidene skal være i henhold til enhver tid gjeldende lover og regler. Det stilles videre krav til god og fornuftig utførelse av både kablinger og installasjoner. Ved kontakt av referanser vil dette punktet bli særlig omspurt. ResponstidVanlige oppdrag skal utføres innen 3 dager fra mottatt (info fjernet) akutte problemstillinger skal responstiden være maksimalt 2 timer fra mottatt melding på virkedager.- Årlig fse-kurs skal avholdes for aktuelt personell og være en del av tilbudssumDet vil kunne være behov for tjenester utover ordinær arbeidstid. Rutiner vedrørende vaktordninger, døgnbemannet telefon etc. må fremkomme av tilbudet. Gjennomføring av oppdrag på denne avtalen skal skje på norsk. Leverandøren må sørge for at minst en representant på oppdragsstedet behersker norsk språk, og vedkommende må kunne kommunisere effektivt med leverandørens øvrige ansatte på arbeidsstedet. Leverandøren skal sørge for at avfall i forbindelse med gjennomføring av oppdraget leveres godkjent miljøstasjon for leverandørens regning. Oppdragsgiver kan be om kvittering på levert avfall. Leverandøren skal kunne dokumentere arbeidsomfanget ved bilder (før/etter) dersom oppdragsgiver krever det. Dokumentasjon skal da foreligge oppdragsgiver før fakturering finner sted. Gjennomførte oppdrag skal registreres og fortløpende sendes driftsleder på bygg og eiendom. Tilbydere som ikke tilfredsstiller ovennevnte kvalifikasjonskrav kan bli avvist uten nærmere begrunnelse.
Anbud id:
882340
-
Sted:Frøya
-
Registrert:Mandag 24. Juli 2023
Er du interessert i dette oppdraget?