IT/Web og Support i Oslo
-
0Siste år
-
0Siste 3 mnd
-
0Aktive nå
Rammeavtale for bistand med anskaffelse og forvaltning av lisenser, skyplattformer og skytjenester
Arbeidstilsynet har behov for en tjenestemegler/tjenesteforhandler, som kan bistå oss med anskaffelse og forvaltning av lisenser, skyplattformer og skytjenester. Vi har også behov for rådgivning vedrørende valg av riktig lisensportefølje, med mer. Kunde skal kun ha valgte Leverandør som avtalepart, og Leverandør må derfor inngå avtaler med produsenter og andre leverandører av de produktene og tjenestene vi har behov for. Det er derfor meget viktig at Leverandør har god soliditet i hele avtaleperioden. Avtalen har en antatt verdi på ca. Mnok 70 med et tak på mnok 140 eks mva inkludert opsjoner. Antatt verdi er ikke bindende for Kunden, bare ment som rettledende. Avtalen vil ha en varighet på to år. Etter utløpet av toårsperioden har Kunde en ensidig opsjon til å forlenge avtalen med ett år + ett år. Totalt inntil fire år. Dagens portefølje må kunne overtas av ny Leverandør. Og ved opphør av avtalen må Leverandør være behjelpelig med overføring av alle aktive avtaler med produsenter og tjenesteleverandører til til ny leverandør. Mer utfyllende informasjon om anskaffelsen finnes i dokumentet Konkurransegrunnlag med tilhørende bilag.
-
Sted:Hele Norge
-
Registrert:Fredag 14. Februar 2025
Lignende oppdrag i Oslo
-
Kindle lesebrett fra AmazonJeg får kjøpt og betalt bøker fra ebok. No. får ikke overført til Kindle
-
Oslo
-
Mandag 5. Mai 2025
-
-
Instalere parabolreciwere Strong srt og Dreambox 520miniInstalere parabolreciwere
-
Åmot
-
Torsdag 17. April 2025
-