Rammeavtale for kjøp av konsulentbistand i forbindelse med arbeidet knyttet til covid-19 – pandemien - Med delkontrakter
Formidlede anbud
-
0Siste år
-
0Siste 3 mnd
-
0Aktive nå
Avsluttet
Rammeavtale for kjøp av konsulentbistand i forbindelse med arbeidet knyttet til covid-19 – pandemien - Med delkontrakter
Formålet med denne anskaffelsen er å dekke Oslo kommune ved Helseetaten (oppdragsgiver) sitt behov for strategisk, administrativ og operativ støtte i arbeidet med covid-19 - pandemien. Denne anskaffelsen skal sikre at oppdragsgiver har tilgang til konsulenter som kan bistå oppdragsgiver med å eksempelvis følge opp og forbedre etatens planverk, og å bistå inn i arbeidet med å gjennomføre Oslo kommunes tisk-strategi (Test, Isolering, Smittesporing og Karantene).
Liste over områder som det ønskes bistand til:
• Støtte til etatens strategiske ledelse
• Helse- og medisinskfaglig kompetanse i kombinasjon med administrativ ledelse og styring.
• Prosjektstyring (pmo)
• Risikovurdering, kvalitetsstyring og avviksrapportering
• Oppgaver til etatens offentlige forvaltningsarbeid
• Virksomhets- og organisasjonsutvikling
• Bistand knyttet til operasjonelle behov innen:
- drift og logistikk
- kommunikasjon og mediehåndtering
- hr (rekruttering, bemanning og opplæring)
- anskaffelser, kontraktsrett og jus
- planlegging, analyse, rapportering
- ikt og digitalisering knyttet spesielt opp til tisk-strategien og pandemiarbeidet for øvrig
Helseetaten vil tilstrebe å ha egne ansatte i flest mulig av alle roller i prosjektarbeidet, men vil søke å bemanne slik at det på de fleste poster er én ansatt og én innleid som arbeider side om side. Dette for å sikre god faglighet, kapasitet og kontinuitet. Det kan også bli behov for at konsulenten leverer bistand til linjeorganisasjonen, der det oppstår intern kapasitetsmangel som følge av omdisponeringer av fast ansatte til covid-19 aktiviteter. Behov for slik bistand vil være innenfor de beskrevne områder.
Utvikling av covid-19 – pandemien og oppgaver i kjølvannet av den er ikke mulig å fult ut forutse, det er derfor stor usikkerhet knyttet til det totale omfanget av avtalen. Det antas at total økonomisk ramme inkludert opsjon, vil ligge i intervallet fra 15 mnok til 21 mnok ekskl. Mva. Estimatet er basert på et antall omkring 8 konsulenter, hvor noen jobber fulltid og andre jobber deltid.
Helseetaten ser for seg at behovet over tid sannsynligvis vil være i størrelsesorden omkring åtte konsulenter i varierende stillingsgrader. Behovet vil kunne variere i takt med svingninger i pandemien, men vil kunne være noe fallende utover i avtaleperioden.
Estimatene er kun retningsgivende og innebærer ingen forpliktelse for Oppdragsgiver.
Liste over områder som det ønskes bistand til:
• Støtte til etatens strategiske ledelse
• Helse- og medisinskfaglig kompetanse i kombinasjon med administrativ ledelse og styring.
• Prosjektstyring (pmo)
• Risikovurdering, kvalitetsstyring og avviksrapportering
• Oppgaver til etatens offentlige forvaltningsarbeid
• Virksomhets- og organisasjonsutvikling
• Bistand knyttet til operasjonelle behov innen:
- drift og logistikk
- kommunikasjon og mediehåndtering
- hr (rekruttering, bemanning og opplæring)
- anskaffelser, kontraktsrett og jus
- planlegging, analyse, rapportering
- ikt og digitalisering knyttet spesielt opp til tisk-strategien og pandemiarbeidet for øvrig
Helseetaten vil tilstrebe å ha egne ansatte i flest mulig av alle roller i prosjektarbeidet, men vil søke å bemanne slik at det på de fleste poster er én ansatt og én innleid som arbeider side om side. Dette for å sikre god faglighet, kapasitet og kontinuitet. Det kan også bli behov for at konsulenten leverer bistand til linjeorganisasjonen, der det oppstår intern kapasitetsmangel som følge av omdisponeringer av fast ansatte til covid-19 aktiviteter. Behov for slik bistand vil være innenfor de beskrevne områder.
Utvikling av covid-19 – pandemien og oppgaver i kjølvannet av den er ikke mulig å fult ut forutse, det er derfor stor usikkerhet knyttet til det totale omfanget av avtalen. Det antas at total økonomisk ramme inkludert opsjon, vil ligge i intervallet fra 15 mnok til 21 mnok ekskl. Mva. Estimatet er basert på et antall omkring 8 konsulenter, hvor noen jobber fulltid og andre jobber deltid.
Helseetaten ser for seg at behovet over tid sannsynligvis vil være i størrelsesorden omkring åtte konsulenter i varierende stillingsgrader. Behovet vil kunne variere i takt med svingninger i pandemien, men vil kunne være noe fallende utover i avtaleperioden.
Estimatene er kun retningsgivende og innebærer ingen forpliktelse for Oppdragsgiver.
Anbud id:
731848
-
Sted:
-
Registrert:Torsdag 17. Juni 2021
Er du interessert i dette oppdraget?
Lignende oppdrag i
6 anbud
-
Skifte takrenner . 98 kvadrat og valmet takSkifte takrenner på hele huset
-
Sandefjord
-
Lørdag 22. Juni 2024
-
-
Montere dusjkabinett og blandebatteri- hente dusjkabinett og blandebatteri i butikk. - demontere og kjøre bort gammelt dusjkabinett og blandebatteri - montere nytt dusjkabinett og blandebatteri.
-
Sandnes
-
Lørdag 22. Juni 2024
-
-
Vaskehjelp av hus på 210 kvadrat, mulig fastLeter etter noen som kan vaske huset vårt på 210 kvadrat. Om ønskelig kan det bli noe fast. Det er ikke snakk om utvask, men vaskehjelp som kan vaske bad, gulv, vinduer og annet vi blir enig om.
-
Vindafjord
-
Lørdag 22. Juni 2024
-
-
Felling av 2 trær rett ved hytte i Eidalsveien, PrestfossJeg har to bjørketrær, ett er stort og går høyt over hyttetaket det andre mindre. Trærne er plassert rett ved hytteveggen, men ikke sjenerende for meg. Trærne ønskes fjernet etter hogst. Det er ikke...
-
Sigdal
-
Lørdag 22. Juni 2024
-
-
Frakt av Jacuzzi fra Hildre til Hurtigrutekaia i ÅlesundJacuzzien står på en veranda og må løftes ned med en liten kran.
-
Haram
-
Lørdag 22. Juni 2024
-