Rammeavtale for kjøp av konsulentbistand i forbindelse med arbeidet knyttet til covid-19 – pandemien - Med delkontrakter
Formidlede anbud
-
0Siste år
-
0Siste 3 mnd
-
0Aktive nå
Avsluttet
Rammeavtale for kjøp av konsulentbistand i forbindelse med arbeidet knyttet til covid-19 – pandemien - Med delkontrakter
Formålet med denne anskaffelsen er å dekke Oslo kommune ved Helseetaten (oppdragsgiver) sitt behov for strategisk, administrativ og operativ støtte i arbeidet med covid-19 - pandemien. Denne anskaffelsen skal sikre at oppdragsgiver har tilgang til konsulenter som kan bistå oppdragsgiver med å eksempelvis følge opp og forbedre etatens planverk, og å bistå inn i arbeidet med å gjennomføre Oslo kommunes tisk-strategi (Test, Isolering, Smittesporing og Karantene).
Liste over områder som det ønskes bistand til:
• Støtte til etatens strategiske ledelse
• Helse- og medisinskfaglig kompetanse i kombinasjon med administrativ ledelse og styring.
• Prosjektstyring (pmo)
• Risikovurdering, kvalitetsstyring og avviksrapportering
• Oppgaver til etatens offentlige forvaltningsarbeid
• Virksomhets- og organisasjonsutvikling
• Bistand knyttet til operasjonelle behov innen:
- drift og logistikk
- kommunikasjon og mediehåndtering
- hr (rekruttering, bemanning og opplæring)
- anskaffelser, kontraktsrett og jus
- planlegging, analyse, rapportering
- ikt og digitalisering knyttet spesielt opp til tisk-strategien og pandemiarbeidet for øvrig
Helseetaten vil tilstrebe å ha egne ansatte i flest mulig av alle roller i prosjektarbeidet, men vil søke å bemanne slik at det på de fleste poster er én ansatt og én innleid som arbeider side om side. Dette for å sikre god faglighet, kapasitet og kontinuitet. Det kan også bli behov for at konsulenten leverer bistand til linjeorganisasjonen, der det oppstår intern kapasitetsmangel som følge av omdisponeringer av fast ansatte til covid-19 aktiviteter. Behov for slik bistand vil være innenfor de beskrevne områder.
Utvikling av covid-19 – pandemien og oppgaver i kjølvannet av den er ikke mulig å fult ut forutse, det er derfor stor usikkerhet knyttet til det totale omfanget av avtalen. Det antas at total økonomisk ramme inkludert opsjon, vil ligge i intervallet fra 15 mnok til 21 mnok ekskl. Mva. Estimatet er basert på et antall omkring 8 konsulenter, hvor noen jobber fulltid og andre jobber deltid.
Helseetaten ser for seg at behovet over tid sannsynligvis vil være i størrelsesorden omkring åtte konsulenter i varierende stillingsgrader. Behovet vil kunne variere i takt med svingninger i pandemien, men vil kunne være noe fallende utover i avtaleperioden.
Estimatene er kun retningsgivende og innebærer ingen forpliktelse for Oppdragsgiver.
Liste over områder som det ønskes bistand til:
• Støtte til etatens strategiske ledelse
• Helse- og medisinskfaglig kompetanse i kombinasjon med administrativ ledelse og styring.
• Prosjektstyring (pmo)
• Risikovurdering, kvalitetsstyring og avviksrapportering
• Oppgaver til etatens offentlige forvaltningsarbeid
• Virksomhets- og organisasjonsutvikling
• Bistand knyttet til operasjonelle behov innen:
- drift og logistikk
- kommunikasjon og mediehåndtering
- hr (rekruttering, bemanning og opplæring)
- anskaffelser, kontraktsrett og jus
- planlegging, analyse, rapportering
- ikt og digitalisering knyttet spesielt opp til tisk-strategien og pandemiarbeidet for øvrig
Helseetaten vil tilstrebe å ha egne ansatte i flest mulig av alle roller i prosjektarbeidet, men vil søke å bemanne slik at det på de fleste poster er én ansatt og én innleid som arbeider side om side. Dette for å sikre god faglighet, kapasitet og kontinuitet. Det kan også bli behov for at konsulenten leverer bistand til linjeorganisasjonen, der det oppstår intern kapasitetsmangel som følge av omdisponeringer av fast ansatte til covid-19 aktiviteter. Behov for slik bistand vil være innenfor de beskrevne områder.
Utvikling av covid-19 – pandemien og oppgaver i kjølvannet av den er ikke mulig å fult ut forutse, det er derfor stor usikkerhet knyttet til det totale omfanget av avtalen. Det antas at total økonomisk ramme inkludert opsjon, vil ligge i intervallet fra 15 mnok til 21 mnok ekskl. Mva. Estimatet er basert på et antall omkring 8 konsulenter, hvor noen jobber fulltid og andre jobber deltid.
Helseetaten ser for seg at behovet over tid sannsynligvis vil være i størrelsesorden omkring åtte konsulenter i varierende stillingsgrader. Behovet vil kunne variere i takt med svingninger i pandemien, men vil kunne være noe fallende utover i avtaleperioden.
Estimatene er kun retningsgivende og innebærer ingen forpliktelse for Oppdragsgiver.
Anbud id:
731848
-
Sted:
-
Registrert:Torsdag 17. Juni 2021
Er du interessert i dette oppdraget?
Lignende oppdrag i
6 anbud
-
Transport fra Auli til Trondheim aggregat og små ting totalt vekt 60 kgTransport fra Auli til Trondheim aggregat og små ting totalt vekt 60 kg
-
Hitra
-
Søndag 22. Desember 2024
-
-
Transport av møbler i OsloJeg ønsker transport av diverse møbler fra Welhavensgate 1 b, 4 etg (uten heis), til Edvard Griegs alle 27, 1 etg. Det gjelder følgende møbler: - Seng 140 cm - 2-3 seter sofa - Lite sofabord - tv b...
-
Oslo
-
Søndag 22. Desember 2024
-
-
Transport av dobbeltseng fra Lalm til BergenTrenger hjelp til å få kjørt en dobbeltseng fra Lalm til Bergen.
-
Vågå
-
Søndag 22. Desember 2024
-
-
Mount 77" TV hanger on dry wall that has steel studsI have a 77" Samsung tv weighing 34kg and i want to mount it on my wall. The wall is dry wall and has metal studs, not wooden! i have a One For All tv hanger model WM6619 that i want to use. It has 4...
-
Oslo
-
Søndag 22. Desember 2024
-
-
Gjennomgang av el-anlegg i nyoppusset leilighet på NesoddenNyoppusset leilighet 80m2, 3 soverom, stue kjøkken bad, gang. Montering av taklamper i alle rom(ikke bad) skifte brytere, sjekke at alt virker som det skal. Asap.
-
Nesodden
-
Søndag 22. Desember 2024
-
-
Transport av 8biler fra Dikeveien til leiebilservice på GardermoenTrenger transport av leiebiler fra Sixt Fredrikstad (dikeveien 34) til leiebilservice på Gardermoen (Edvard Griegs veg 47) Bilene må være der innen 27. 12. 24. så gjerne dagen før hvis det er mulig.
-
Fredrikstad
-
Søndag 22. Desember 2024
-