Rammeavtale for kjøp av kontorrekvisita
Formidlede anbud
-
0Siste år
-
0Siste 3 mnd
-
0Aktive nå
Avsluttet
Rammeavtale for kjøp av kontorrekvisita
Det er ønskelig å inngå en rammeavtale som dekker vårt behov innen kontorrekvisita- produkter. - Dispensere, kopipapir og tørkepapir- Toalettpapir- Skrive-redskap og underlag- Non Food, drikke, kaffe, te og tilbehør- Tavler og stativ med tilbehør- Tape, binders, lim, hull apparat, stifter, stempel, kniv og maskin - Bestikk engang- Hjelpemidler til kontoret- Rengjøring- Hygiene- Skriveblokker, notat- Arkivering, sortering- Batteri, kalkulator- Poser- Kortholder- Kalender- Elektrisk- Kurver- Flyttemateriell- Lamineringsmateriell- Konvolutter
Anbud id:
412747
-
Sted:
-
Registrert:Lørdag 28. Mai 2016
Er du interessert i dette oppdraget?
Lignende oppdrag i
6 anbud
-
Snøbrøyting privat vei i HokksundSnøbrøyting privat vei i Hokksund.
-
Øvre Eiker
-
Fredag 27. September 2024
-
-
2 m spilevegg foran trappTrenger hjelp til å sette opp spilevegg foran trappegang. Se vedlagt bilde; spileveggen skal erstatte den delen av gelenderet som ligger mot spisebordet. Ca 2 m i lengde. Ønsker at spileveggen skal væ...
-
Tromsø
-
Fredag 27. September 2024
-
-
Frakt av en hjullasterFrakt av en hjullaster fra (info fjernet) til bindalseidet. Det er en hanomag d35, ca 7 tonn
-
Bodø
-
Fredag 27. September 2024
-
-
Hente sofa i Ålesund sentrum og levere ved ramsvikaHente sova transporte og levere
-
Ålesund
-
Fredag 27. September 2024
-
-
FlyttevaskØnsker flyttevask til et hus på ca 120 kvadratmeter den 17. Oktober 2024
-
Oslo
-
Fredag 27. September 2024
-