Rammeavtale for kjøp av kontorrekvisita
Formidlede anbud
-
0Siste år
-
0Siste 3 mnd
-
0Aktive nå
Avsluttet
Rammeavtale for kjøp av kontorrekvisita
Det er ønskelig å inngå en rammeavtale som dekker vårt behov innen kontorrekvisita- produkter. - Dispensere, kopipapir og tørkepapir- Toalettpapir- Skrive-redskap og underlag- Non Food, drikke, kaffe, te og tilbehør- Tavler og stativ med tilbehør- Tape, binders, lim, hull apparat, stifter, stempel, kniv og maskin - Bestikk engang- Hjelpemidler til kontoret- Rengjøring- Hygiene- Skriveblokker, notat- Arkivering, sortering- Batteri, kalkulator- Poser- Kortholder- Kalender- Elektrisk- Kurver- Flyttemateriell- Lamineringsmateriell- Konvolutter
Anbud id:
393326
-
Sted:
-
Registrert:Lørdag 30. Januar 2016
Er du interessert i dette oppdraget?
Lignende oppdrag i
6 anbud
-
Grave ned 60 meter med fiberrør inn til husJeg ønsker å få fiber til boligen, og har hørt med Altibox om å levere tjenesten. Det jeg trenger først er å få gravd fiberrør fra koblingspunktet 60 meter fra boligen. røret må graves 20-30 cm ned i...
-
Hemnes
-
Fredag 28. Juni 2024
-
-
Bokse inn rørØnsker å bokse inn rør til ventilasjonsanlegg. Ønsker 3 forskjellige priser: Pris 1. Kun det lille røret på bildet (bokses inntil den andre boksen med gips) Pris 2. Nr 1 + sparkling og maling av hele...
-
Bergen
-
Fredag 28. Juni 2024
-
-
Pris på utvask ønskesPris på utvask av nyere rekkehus på 125m3 ønsket gjort 15 august.
-
Gjesdal
-
Fredag 28. Juni 2024
-
-
-
Frakt av bil Audi A1 Alta-LillestrømØnsker pris på frakt av en kjørbar Audi A1 fra Alta til Lillestrøm.
-
Alta
-
Fredag 28. Juni 2024
-