Rammeavtale for kjøp av kontorrekvisita
Formidlede anbud
-
0Siste år
-
0Siste 3 mnd
-
0Aktive nå
Avsluttet
Rammeavtale for kjøp av kontorrekvisita
2/3 av leveransene vil være til Oslo. Den resterende 1/3 vil fordeles seg med ca. 30% i Trondheim, og resten likt på de fire resterende distriktskontorene (Tromsø, Ørsta, Bergen og Stavanger).
Anbud id:
365674
-
Sted:
-
Registrert:Tirsdag 30. Juni 2015
Er du interessert i dette oppdraget?
Lignende oppdrag i
6 anbud
-
Lite bad og div annet snekkerarbeid Koa CampingBad ca 6 m2 ønskes renovert med nye plater, dusjkabinett og innredning. Tlf (info fjernet) eller send mail.
-
Inderøy
-
Fredag 10. Mai 2024
-
-
Bilfrakt i lukka hengerSkulle ha fraktet en Cadillac fra Askim til Bergen i iukket biltilhenger. Mellom 7. Og 14. Februar.
-
Indre Østfold
-
Lørdag 1. Februar 2025
-
-
Male leilighet. 3 rom 69 km på BølerSparkle og male vegger i stue/kjøkken, entre og to soverom.
-
Oslo
-
Fredag 31. Januar 2025
-
-
Fjerning av søppel og vask av leilighetHar endel ting i en ca 50 kvadrats leilighet som må fraktes til avfalls mottak og til slutt vasking av leiligheten. Det er også en Boss vaskemaskin og en Gram komfyr ikke så mye brukt + en dobbeltseng...
-
Frogn
-
Fredag 31. Januar 2025
-
-
Frakte en Billy hylle på 202cm høgde.Hei, jeg trenger transport av en Billy hylle. Hyllen er ca 2m høg. Fra Marienlyst til Helgesensgate.
-
Oslo
-
Fredag 31. Januar 2025
-