IT/Web og Support i Østfold
Formidlede anbud
-
0Siste år
-
0Siste 3 mnd
-
0Aktive nå
Østfold
Avsluttet
Rammeavtale for kjøp av grafiske tjenester
Budsjett- og analyseenheten har bl. a. Behov for bistand i forbindelse med utforming av årsrapport og handlingsprogram hvert år. i tillegg har Kommunikasjonsenheten behov for grafiske tjenester i forbindelse med både mindre, større og komplekse oppgaver. Andre tjenestesteder i bærum kommune har også behov for grafiske tjenester, og det er derfor mulig for alle andre tjenesteområder/tjenestesteder i kommunen å bruke denne avtalen.
bærum kommune sitt behov for grafiske tjenester, og dermed omfanget av denne avtalen er blant annet:
- Markedsføring, reklame- og informasjonsmateriell
- rådgivning og produksjon i forbindelse med grafisk design, illustrasjoner og infografikk, også for digitale flater
- Tjenester i tilknytning til trykking (kvalitet og klargjøring til trykk)
- Spesialiserte designtjenester
- Layout og brekking av større dokumenter (bl. a. Budsjett med tekst, tabeller m. m.).
- Bildebehandling ved behov
Hovedleveransen er hovedsakelig grafiske tjenester, der alt materiell (f. Eks. Bilder/illustrasjon og tekst) kommer fra Oppdragsgiver, dvs. bærum kommune. i noen tilfeller vil det være ønskelig at leverandør kan være behjelpelig med illustrasjoner og evt. Foto.
Det kan bli behov for bistand i forbindelse med videreutvikling av elementer i kommunens grafiske profil (f. Eks. Brosjyre- og dokumentmaler, profil for kommunale bygg, skilting mm).
Denne avtalen innen grafiske tjenester vil imidlertid være en «ikke-eksklusiv» avtale, da Oppdragsgiver allerede har avtaler som omfatter noen typer grafiske tjenester og lignende tjenester som ikke vil omfattes av denne avtalen. Se pkt. 1. 6. 1. i konkurransegrunnlaget for mer informasjon om avtalene og innholdet i disse.
på grunnlag av siste års forbruk kan det antydes et samlet årlig uttak på ca. 400 000 - 600 000 kr eksklusive merverdiavgift. Årlig uttak vil være avhengig av økonomiske rammevilkår, politiske vedtak og markedssituasjonen for øvrig.
bærum kommune sitt behov for grafiske tjenester, og dermed omfanget av denne avtalen er blant annet:
- Markedsføring, reklame- og informasjonsmateriell
- rådgivning og produksjon i forbindelse med grafisk design, illustrasjoner og infografikk, også for digitale flater
- Tjenester i tilknytning til trykking (kvalitet og klargjøring til trykk)
- Spesialiserte designtjenester
- Layout og brekking av større dokumenter (bl. a. Budsjett med tekst, tabeller m. m.).
- Bildebehandling ved behov
Hovedleveransen er hovedsakelig grafiske tjenester, der alt materiell (f. Eks. Bilder/illustrasjon og tekst) kommer fra Oppdragsgiver, dvs. bærum kommune. i noen tilfeller vil det være ønskelig at leverandør kan være behjelpelig med illustrasjoner og evt. Foto.
Det kan bli behov for bistand i forbindelse med videreutvikling av elementer i kommunens grafiske profil (f. Eks. Brosjyre- og dokumentmaler, profil for kommunale bygg, skilting mm).
Denne avtalen innen grafiske tjenester vil imidlertid være en «ikke-eksklusiv» avtale, da Oppdragsgiver allerede har avtaler som omfatter noen typer grafiske tjenester og lignende tjenester som ikke vil omfattes av denne avtalen. Se pkt. 1. 6. 1. i konkurransegrunnlaget for mer informasjon om avtalene og innholdet i disse.
på grunnlag av siste års forbruk kan det antydes et samlet årlig uttak på ca. 400 000 - 600 000 kr eksklusive merverdiavgift. Årlig uttak vil være avhengig av økonomiske rammevilkår, politiske vedtak og markedssituasjonen for øvrig.
Anbud id:
561852
-
Sted:Bærum
-
Registrert:Søndag 23. Desember 2018
Er du interessert i dette oppdraget?