Rammeavtale for kjøp av konsulentbistand i forbindelse med arbeidet knyttet til covid-19 – pandemien - Med delkontrakter
Formidlede anbud
-
0Siste år
-
0Siste 3 mnd
-
0Aktive nå
Avsluttet
Rammeavtale for kjøp av konsulentbistand i forbindelse med arbeidet knyttet til covid-19 – pandemien - Med delkontrakter
Formålet med denne anskaffelsen er å dekke Oslo kommune ved Helseetaten (oppdragsgiver) sitt behov for strategisk, administrativ og operativ støtte i arbeidet med covid-19 - pandemien. Denne anskaffelsen skal sikre at oppdragsgiver har tilgang til konsulenter som kan bistå oppdragsgiver med å eksempelvis følge opp og forbedre etatens planverk, og å bistå inn i arbeidet med å gjennomføre Oslo kommunes tisk-strategi (Test, Isolering, Smittesporing og Karantene).
Liste over områder som det ønskes bistand til:
• Støtte til etatens strategiske ledelse
• Helse- og medisinskfaglig kompetanse i kombinasjon med administrativ ledelse og styring.
• Prosjektstyring (pmo)
• Risikovurdering, kvalitetsstyring og avviksrapportering
• Oppgaver til etatens offentlige forvaltningsarbeid
• Virksomhets- og organisasjonsutvikling
• Bistand knyttet til operasjonelle behov innen:
- drift og logistikk
- kommunikasjon og mediehåndtering
- hr (rekruttering, bemanning og opplæring)
- anskaffelser, kontraktsrett og jus
- planlegging, analyse, rapportering
- ikt og digitalisering knyttet spesielt opp til tisk-strategien og pandemiarbeidet for øvrig
Helseetaten vil tilstrebe å ha egne ansatte i flest mulig av alle roller i prosjektarbeidet, men vil søke å bemanne slik at det på de fleste poster er én ansatt og én innleid som arbeider side om side. Dette for å sikre god faglighet, kapasitet og kontinuitet. Det kan også bli behov for at konsulenten leverer bistand til linjeorganisasjonen, der det oppstår intern kapasitetsmangel som følge av omdisponeringer av fast ansatte til covid-19 aktiviteter. Behov for slik bistand vil være innenfor de beskrevne områder.
Utvikling av covid-19 – pandemien og oppgaver i kjølvannet av den er ikke mulig å fult ut forutse, det er derfor stor usikkerhet knyttet til det totale omfanget av avtalen. Det antas at total økonomisk ramme inkludert opsjon, vil ligge i intervallet fra 15 mnok til 21 mnok ekskl. Mva. Estimatet er basert på et antall omkring 8 konsulenter, hvor noen jobber fulltid og andre jobber deltid.
Helseetaten ser for seg at behovet over tid sannsynligvis vil være i størrelsesorden omkring åtte konsulenter i varierende stillingsgrader. Behovet vil kunne variere i takt med svingninger i pandemien, men vil kunne være noe fallende utover i avtaleperioden.
Estimatene er kun retningsgivende og innebærer ingen forpliktelse for Oppdragsgiver.
Liste over områder som det ønskes bistand til:
• Støtte til etatens strategiske ledelse
• Helse- og medisinskfaglig kompetanse i kombinasjon med administrativ ledelse og styring.
• Prosjektstyring (pmo)
• Risikovurdering, kvalitetsstyring og avviksrapportering
• Oppgaver til etatens offentlige forvaltningsarbeid
• Virksomhets- og organisasjonsutvikling
• Bistand knyttet til operasjonelle behov innen:
- drift og logistikk
- kommunikasjon og mediehåndtering
- hr (rekruttering, bemanning og opplæring)
- anskaffelser, kontraktsrett og jus
- planlegging, analyse, rapportering
- ikt og digitalisering knyttet spesielt opp til tisk-strategien og pandemiarbeidet for øvrig
Helseetaten vil tilstrebe å ha egne ansatte i flest mulig av alle roller i prosjektarbeidet, men vil søke å bemanne slik at det på de fleste poster er én ansatt og én innleid som arbeider side om side. Dette for å sikre god faglighet, kapasitet og kontinuitet. Det kan også bli behov for at konsulenten leverer bistand til linjeorganisasjonen, der det oppstår intern kapasitetsmangel som følge av omdisponeringer av fast ansatte til covid-19 aktiviteter. Behov for slik bistand vil være innenfor de beskrevne områder.
Utvikling av covid-19 – pandemien og oppgaver i kjølvannet av den er ikke mulig å fult ut forutse, det er derfor stor usikkerhet knyttet til det totale omfanget av avtalen. Det antas at total økonomisk ramme inkludert opsjon, vil ligge i intervallet fra 15 mnok til 21 mnok ekskl. Mva. Estimatet er basert på et antall omkring 8 konsulenter, hvor noen jobber fulltid og andre jobber deltid.
Helseetaten ser for seg at behovet over tid sannsynligvis vil være i størrelsesorden omkring åtte konsulenter i varierende stillingsgrader. Behovet vil kunne variere i takt med svingninger i pandemien, men vil kunne være noe fallende utover i avtaleperioden.
Estimatene er kun retningsgivende og innebærer ingen forpliktelse for Oppdragsgiver.
Anbud id:
731848
-
Sted:
-
Registrert:Torsdag 17. Juni 2021
Er du interessert i dette oppdraget?
Lignende oppdrag i
6 anbud
-
Jeg trenger enten å fikse avtrekkeren på doen Min, eller kjøpe og montere et nytt etHei, min toaletts avtrekker knapp er ødelagt, kan noen av dere hjelpe md å få dn fikset! Takk på forhånd: ) Også må jeg vite pris på å fiksen!
-
Oslo
-
Onsdag 22. Januar 2025
-
-
Service på bilTrenger service på bil, en Mini Countryman, 2019-modell.
-
Bergen
-
Onsdag 22. Januar 2025
-
-
Klargjøring av tomt til en dobbelgarasjeVi ønsker pristilbud på grunnarbeid for oppføring av en dobbelgarasje. Det stilles krav om at bedriften innehar tkl 1 for dette prosjektet. Ta kontakt for tegning.
-
Drammen
-
Onsdag 22. Januar 2025
-
-
Hei vurderer å kjpe en mopedbil i kirkenes til bodø veier 500 kg og lengde 289 cm og bredde 150 cm .Hei vurderer å kjæpe en mopedbil i kirkenes til bodø veier 500 kg og lengde 289 cm og bredde 150 cm. Denne ønskes egentlig fraktet til bodø. Men kan kjøres fra fauske vist dere ikke har transport inn...
-
Bodø
-
Onsdag 22. Januar 2025
-
-
Installere elbillader på utsiden av garasjenTrenger å installere elbillader til vw Up.
-
Bergen
-
Onsdag 22. Januar 2025
-