Rammeavtale for kjøp av kontorrekvisita
Formidlede anbud
-
0Siste år
-
0Siste 3 mnd
-
0Aktive nå
Avsluttet
Rammeavtale for kjøp av kontorrekvisita
Det er ønskelig å inngå en rammeavtale som dekker vårt behov innen kontorrekvisita- produkter. - Dispensere, kopipapir og tørkepapir- Toalettpapir- Skrive-redskap og underlag- Non Food, drikke, kaffe, te og tilbehør- Tavler og stativ med tilbehør- Tape, binders, lim, hull apparat, stifter, stempel, kniv og maskin - Bestikk engang- Hjelpemidler til kontoret- Rengjøring- Hygiene- Skriveblokker, notat- Arkivering, sortering- Batteri, kalkulator- Poser- Kortholder- Kalender- Elektrisk- Kurver- Flyttemateriell- Lamineringsmateriell- Konvolutter
Anbud id:
393326
-
Sted:
-
Registrert:Lørdag 30. Januar 2016
Er du interessert i dette oppdraget?
Lignende oppdrag i
6 anbud
-
Kurs til varmepumpeSkal evt montere varmepumpe og trenger og legge kurs til denne med støm.
-
Skien
-
Onsdag 5. Februar 2025
-
-
Transport av Toyota Prius fra Makrellbekken til Toyota RudBil med låst bakhjul som må fraktes til bilverksted
-
Oslo
-
Onsdag 5. Februar 2025
-
-
Utbedre feil etter EU kontroll bil1. Bremserør for sterkt korrodert, høyere foran 2. Bremserør for sterkt korrodert, Venstre bak - før bremseslange 3. Mer enn 50 % rust på en sider av bremseskive, høyere, bak 4. Bremsene ligger på...
-
Bærum
-
Onsdag 5. Februar 2025
-