Rammeavtale for kjøp av kontorrekvisita
Formidlede anbud
-
0Siste år
-
0Siste 3 mnd
-
0Aktive nå
Avsluttet
Rammeavtale for kjøp av kontorrekvisita
Det vises til tidligere markedsundersøkelser og høring vedrørende utkast til konkurransegrunnlag. Vi ønsker nå å inngå en rammeavtale vedrørende kontorrekvisita og legger derfor ut utarbeidet konkurransegrunnlag. Se mer informasjon i konkurransegrunnlaget.
Anbud id:
392368
-
Sted:
-
Registrert:Fredag 22. Januar 2016
Er du interessert i dette oppdraget?
Lignende oppdrag i
6 anbud
-
Oppdage hvor det er jordfeil, og ordne detteDet har blitt funnet jordfeil på tre kontakter på kjøkkenet. Mulig feil et sted, rart det skal være i orden ellers.
-
Oslo
-
Søndag 5. Januar 2025
-
-
Skift til automatsikringerØnsker pris på å skifte 5 stk skru sikringer til automatsikringer
-
Etne
-
Søndag 5. Januar 2025
-
-
Montere innebygd ventilator til platetoppJeg trenger hjelp til å montere ventilasjonsrør til en platetopp.
-
Oslo
-
Søndag 5. Januar 2025
-
-
Brøyting av vei Lyngstad i Hustadvika kommune.Brøyting av veien opp til Storvasshågen - 6493 Lyngstad. Gjelder veien fra krysset ved gådalsvatnet. Det er tilstrekkelig at veien blir kjørbar med bil med kjetting. Se kart: (info fjernet)
-
Hustadvika
-
Lørdag 4. Januar 2025
-
-
Legge golv på høge lofteLegge golv som vi ikke har skikkelige golv på koffert loftet. Ønsker å høre hva pris det blir.
-
Sandnes
-
Søndag 5. Januar 2025
-