Arkitekt i Oslo
Formidlede anbud
-
0Siste år
-
0Siste 3 mnd
-
0Aktive nå
Oslo
Avsluttet
Rammeavtale for kjøp av segmenteringsundersøkelser
Formålet med konkurransen er å inngå en rammeavtale med én leverandør som kan utføre nye og oppdaterte segmenteringsundersøkelser for markedsføring av Norge som feriemål. Overordnet har Innovasjon Norge behov for oppdatert innsikt i motivsegmentene, holdninger til å reise på utenlandsferie og barrierer for å reise samt forbrukernes holdninger til bærekraft og andre forbrukertrender. Videre skal leverandøren gi oppdatert innsikt i Merkevaren Norges posisjon og konkurransesituasjon. Innovasjon Norge skal bidra til økt verdiskaping i reiselivsnæringen innenfor bærekraftige rammer og arbeider med profilering av Norge som helårlig reisemål. Vi arbeider opp mot reiselivsbransjen med nettverksbygging, kompetanse, rådgivning og finansiering. En viktig del er arbeidet med merkevaren Norge. i arbeidet med å markedsføre Norge som ferieland og utvikling av det norske reiselivsprodukt, er det avgjørende med god målgruppeforståelse. Etter to år med pandemi og klimaendringer i søkelyset er det viktig for oss å oppdatere eksisterende innsikt. Hvilken endring har skjedd i markedene siden sist vi gjennomførte målingen? Samtidig går vi ut av to år med pandemi, det er krig og flere europeiske markeder går trolig inn i resesjon. Innovasjon Norges eget Reisebarometer i seks europeiske markeder har vist oss at interessen for å reise på en utenlandsferie endrer seg i takt med endringer i omgivelsene. Derfor er det viktig å prøve å isolere «midlertidig støy», selv om usikkerhet og økonomisk nedgang kan være den nye normalen.
Anbud id:
841282
-
Sted:Oslo
-
Registrert:Lørdag 24. Desember 2022
Er du interessert i dette oppdraget?