Arkitekt i Trøndelag
Formidlede anbud
-
0Siste år
-
0Siste 3 mnd
-
0Aktive nå
Trøndelag
Avsluttet
Rammeavtale for kjøp av tjenester innen byggeledelse, prosjekteringsledelse og kontroll av byggearbeider for Miljøpakken, Region midt
Oppdragsgiver ønsker tilbud på levering av tjenester innen byggeledelse, prosjektledelse og kontroll av byggearbeid for gjennomføring av prosjekt for Miljøpakken.
Antall leverandører:
For denne anskaffelsen vil det bli inngått kontrakt med inntil 3 leverandører.
Behovet for tjenestene kan variere, men hver leverandør skal tilby minimum 2 personer for byggeledelse, 2 personer for prosjekteringsledelse og 2 personer for kontroll av byggearbeider
Formålet med anskaffelsen er å bidra til realisering av byggetiltak i Miljøpakken. Eksempelvis: Metrobusstasjoner, trafikksikkerhetstiltak, kollektivtiltak, gang- og sykkelveg, støytiltak, miljøtiltak, motorvei mm. Listen er ikke uttømmende.
Tjenestene skal utføres i henhold til Statens vegvesens håndbøker. nærmere føringer blir gitt av prosjektleder.
Avtaleperioden regnes fra dato da begge parter signerer kontrakten til og med 31. 12. 2019. Oppdragsgiver har opsjon på å forlenge avtalen med 1 + 1 år slik at total mulig avtalelengde blir 4 år.
nærmere beskrivelse av anskaffelsen fremgår av Konkurransegrunnlagets del d “Beskrivelse/Kravspesifikasjon”.
Antall leverandører:
For denne anskaffelsen vil det bli inngått kontrakt med inntil 3 leverandører.
Behovet for tjenestene kan variere, men hver leverandør skal tilby minimum 2 personer for byggeledelse, 2 personer for prosjekteringsledelse og 2 personer for kontroll av byggearbeider
Formålet med anskaffelsen er å bidra til realisering av byggetiltak i Miljøpakken. Eksempelvis: Metrobusstasjoner, trafikksikkerhetstiltak, kollektivtiltak, gang- og sykkelveg, støytiltak, miljøtiltak, motorvei mm. Listen er ikke uttømmende.
Tjenestene skal utføres i henhold til Statens vegvesens håndbøker. nærmere føringer blir gitt av prosjektleder.
Avtaleperioden regnes fra dato da begge parter signerer kontrakten til og med 31. 12. 2019. Oppdragsgiver har opsjon på å forlenge avtalen med 1 + 1 år slik at total mulig avtalelengde blir 4 år.
nærmere beskrivelse av anskaffelsen fremgår av Konkurransegrunnlagets del d “Beskrivelse/Kravspesifikasjon”.
Anbud id:
500859
-
Sted:Trondheim
-
Registrert:Fredag 15. Desember 2017
Er du interessert i dette oppdraget?
Lignende oppdrag i Trøndelag
1 anbud
-
Lyd og brann skiller_bruksendring fra lager til bolig på 77 m2 _opprettelse av ny boenhet fasadeendring _flytting/etablering av brann- og lydskiller _fravik fra tekniske krav
-
Trondheim
-
Onsdag 27. November 2024
-