Rammeavtale For Konsulentkjøp tilknyttet Arkade 5 prosjektet - Med delkontrakter
Formidlede anbud
-
0Siste år
-
0Siste 3 mnd
-
0Aktive nå
Avsluttet
Rammeavtale For Konsulentkjøp tilknyttet Arkade 5 prosjektet - Med delkontrakter
Formålet med anskaffelsen er å inngå en Rammeavtale (ssa-r) for konsulentkjøp som kan benyttes ved behov for videre utvikling av programvaren Arkade 5 som ble levert i første versjon 4. September 2017. Programvaren har behov for ytterligere funksjonalitet, testing og stabilisering, definert og prioritert ut fra løpende dialog med brukere. Anskaffelsen ønsker å inngå avtalen med en leverandør som har ressurser og kompetanse som leverer presist og med høy grad av kvalitetssikring.
Omfanget av bistanden er ikke entydig definert. Det vil derfor inngås en flerårig rammeavtale, der det det kan gjøres avrop på rammeavtalen. Disse avrop forventes inntil videre å gjøres ca. Halvårlig, og de vil være knyttet til Statens standardavtaler ssa-b - Bistandsavtalen, ssa-o - Oppdragsavtalen eller ssa-v - Vedlikeholdsavtalen.
For 2018 - 2. Halvår - kan det forventes en Bistandsavtale mellom nok 500 000 og nok 1 million.
Prosjektstyring vil ligge hos Arkivverket, men det forventes også at Leverandør tar ansvar for sin interne prosjektledelse og kvalitetskontroll.
Kompetanse innen programvareutvikling vil bli prioritert, men erfaring og kompetanse rundt prosjektstyring og tilhørende verktøy vil også bli vektlagt. Det kreves også kjennskap til arkiv- og dokumentstandarder Se for øvrig avsnitt 3 for detaljer.
Avtale skal inngås med én tilbyder, som kan levere tjenester i henhold til kravene.
Rammeavtalen skal ha en varighet på 2 år med opsjon på forlengelse 1 + 1 år.
Detaljer finnes i vedlagte dokument "Rammeavtale-Arkade-2018".
Omfanget av bistanden er ikke entydig definert. Det vil derfor inngås en flerårig rammeavtale, der det det kan gjøres avrop på rammeavtalen. Disse avrop forventes inntil videre å gjøres ca. Halvårlig, og de vil være knyttet til Statens standardavtaler ssa-b - Bistandsavtalen, ssa-o - Oppdragsavtalen eller ssa-v - Vedlikeholdsavtalen.
For 2018 - 2. Halvår - kan det forventes en Bistandsavtale mellom nok 500 000 og nok 1 million.
Prosjektstyring vil ligge hos Arkivverket, men det forventes også at Leverandør tar ansvar for sin interne prosjektledelse og kvalitetskontroll.
Kompetanse innen programvareutvikling vil bli prioritert, men erfaring og kompetanse rundt prosjektstyring og tilhørende verktøy vil også bli vektlagt. Det kreves også kjennskap til arkiv- og dokumentstandarder Se for øvrig avsnitt 3 for detaljer.
Avtale skal inngås med én tilbyder, som kan levere tjenester i henhold til kravene.
Rammeavtalen skal ha en varighet på 2 år med opsjon på forlengelse 1 + 1 år.
Detaljer finnes i vedlagte dokument "Rammeavtale-Arkade-2018".
Anbud id:
542498
-
Sted:
-
Registrert:Fredag 24. August 2018
Er du interessert i dette oppdraget?
Lignende oppdrag i
6 anbud
-
Male leilighet. 3 rom 69 km på BølerSparkle og male vegger i stue/kjøkken, entre og to soverom.
-
Oslo
-
Fredag 31. Januar 2025
-
-
Fjerning av søppel og vask av leilighetHar endel ting i en ca 50 kvadrats leilighet som må fraktes til avfalls mottak og til slutt vasking av leiligheten. Det er også en Boss vaskemaskin og en Gram komfyr ikke så mye brukt + en dobbeltseng...
-
Frogn
-
Fredag 31. Januar 2025
-
-
Frakte en Billy hylle på 202cm høgde.Hei, jeg trenger transport av en Billy hylle. Hyllen er ca 2m høg. Fra Marienlyst til Helgesensgate.
-
Oslo
-
Fredag 31. Januar 2025
-
-
Ønsker frakt av en Citroën Berlingo på tilhenger fra Spydeberg og til ÅrnesHei, noen som kan frakte en Citroën Berlingo fra Spydeberg og til Årnes? Ca 1 time kjøring mellom hverandre. Gjerne gi en pris. Jeg ønsker det skal skje så fort som mulig idag! : )
-
Lillestrøm
-
Fredag 31. Januar 2025
-