Rammeavtale For Konsulentkjøp tilknyttet Arkade 5 prosjektet - Med delkontrakter
Formidlede anbud
-
0Siste år
-
0Siste 3 mnd
-
0Aktive nå
Avsluttet
Rammeavtale For Konsulentkjøp tilknyttet Arkade 5 prosjektet - Med delkontrakter
Formålet med anskaffelsen er å inngå en Rammeavtale (ssa-r) for konsulentkjøp som kan benyttes ved behov for videre utvikling av programvaren Arkade 5 som ble levert i første versjon 4. September 2017. Programvaren har behov for ytterligere funksjonalitet, testing og stabilisering, definert og prioritert ut fra løpende dialog med brukere. Anskaffelsen ønsker å inngå avtalen med en leverandør som har ressurser og kompetanse som leverer presist og med høy grad av kvalitetssikring.
Omfanget av bistanden er ikke entydig definert. Det vil derfor inngås en flerårig rammeavtale, der det det kan gjøres avrop på rammeavtalen. Disse avrop forventes inntil videre å gjøres ca. Halvårlig, og de vil være knyttet til Statens standardavtaler ssa-b - Bistandsavtalen, ssa-o - Oppdragsavtalen eller ssa-v - Vedlikeholdsavtalen.
For 2018 - 2. Halvår - kan det forventes en Bistandsavtale mellom nok 500 000 og nok 1 million.
Prosjektstyring vil ligge hos Arkivverket, men det forventes også at Leverandør tar ansvar for sin interne prosjektledelse og kvalitetskontroll.
Kompetanse innen programvareutvikling vil bli prioritert, men erfaring og kompetanse rundt prosjektstyring og tilhørende verktøy vil også bli vektlagt. Det kreves også kjennskap til arkiv- og dokumentstandarder Se for øvrig avsnitt 3 for detaljer.
Avtale skal inngås med én tilbyder, som kan levere tjenester i henhold til kravene.
Rammeavtalen skal ha en varighet på 2 år med opsjon på forlengelse 1 + 1 år.
Detaljer finnes i vedlagte dokument "Rammeavtale-Arkade-2018".
Omfanget av bistanden er ikke entydig definert. Det vil derfor inngås en flerårig rammeavtale, der det det kan gjøres avrop på rammeavtalen. Disse avrop forventes inntil videre å gjøres ca. Halvårlig, og de vil være knyttet til Statens standardavtaler ssa-b - Bistandsavtalen, ssa-o - Oppdragsavtalen eller ssa-v - Vedlikeholdsavtalen.
For 2018 - 2. Halvår - kan det forventes en Bistandsavtale mellom nok 500 000 og nok 1 million.
Prosjektstyring vil ligge hos Arkivverket, men det forventes også at Leverandør tar ansvar for sin interne prosjektledelse og kvalitetskontroll.
Kompetanse innen programvareutvikling vil bli prioritert, men erfaring og kompetanse rundt prosjektstyring og tilhørende verktøy vil også bli vektlagt. Det kreves også kjennskap til arkiv- og dokumentstandarder Se for øvrig avsnitt 3 for detaljer.
Avtale skal inngås med én tilbyder, som kan levere tjenester i henhold til kravene.
Rammeavtalen skal ha en varighet på 2 år med opsjon på forlengelse 1 + 1 år.
Detaljer finnes i vedlagte dokument "Rammeavtale-Arkade-2018".
Anbud id:
542498
-
Sted:
-
Registrert:Fredag 24. August 2018
Er du interessert i dette oppdraget?
Lignende oppdrag i
6 anbud
-
Transport av rundballer fra Tiller til StangeTransport av vogntog lass med rundballer fra 7092 Tiller til 2335 Stange. Fordel med en høy bil for å få levert på riktig sted. Kun Norske transportselskap.
-
Trondheim
-
Tirsdag 5. November 2024
-
-
Snekkere filmstudioVi har et filmstudio som trenger å bli pusset opp, samt legge rund kant i hjørnet på den ene veggen. Hovedjobben er å legge rund kant i hjørnet av den ene veggen, og fordel om du har gjort dette før...
-
Oslo
-
Fredag 1. November 2024
-
-
Montering av 2 stk fastkarmvinduerMontering 2x fastkarmvindu høyde: 159cm Bredde: 149cm
-
Arendal
-
Tirsdag 5. November 2024
-
-
Transport av 8 stoler fra Oslo til TrondheimJeg ønsker frakt av 8 spisestuestoler fra Oslo til Trondheim fortest mulig.
-
Oslo
-
Tirsdag 5. November 2024
-
-
Frakt av bilHei. Ønsker frakt på ein bmw x5 + et sett med 22'' felger med dekk fra kristiansund til 7630 Åsen
-
Levanger
-
Tirsdag 5. November 2024
-
-
Transport av skrivebord fra Moss til TrondhjemSkrivebord er 120cmx50cmx80cm innpakket i bobleplast
-
Moss
-
Tirsdag 5. November 2024
-