Rammeavtale for levering av lyskilder mm.
Formidlede anbud
-
0Siste år
-
0Siste 3 mnd
-
0Aktive nå
Avsluttet
Rammeavtale for levering av lyskilder mm.
Rammeavtale for levering av lyskilder mm.
Orientering om oppdragsgiver
Østfold fylkeskommune (heretter kalt oppdragsgiver) har ca. 2500 ansatte, og har som hovedoppgave å være en regional utviklingsaktør. Østfold fylkeskommune har bl. a. Ansvar for videregående opplæring, tannhelse, kulturtiltak, miljøvern, kollektivtransport og fylkesveier, næringsutvikling og fylkesplanlegging. Østfold fylkeskommune arbeider for å skape en helhetlig og ønsket samfunnsutvikling i fylket.
Tilbudsinnbydelse
Oppdragsgiver inviterer med dette til konkurranse på rammeavtale vedrørende kjøp av lyskilder mm.
Anskaffelsens formål
Formålet med anskaffelsen er å møte brukers behov for lyskilder mm. Gjennom etablering av rammeavtale.
Rammeavtalen skal sikre at oppdragsgiver til enhver tid foretar det mest rasjonelle, økonomiske og samfunnsansvarlige kjøp for sine virksomheter. Tilbyderen skal forplikte seg i avtaleperioden til å medvirke til minimalisering av oppdragsgivers totale logistikkostnader (tlk), slik at relasjonene mellom oppdragsgiver og leverandøren blir så effektiv og rasjonell som mulig. Med tlk menes pris, miljø, kvalitet, leveringstid og presisjon, kundetilpasning, livsløpsbetraktninger og administrative kostnader.
Omfang i kroner
Estimert avtaleverdi for oppdragsgiver er ca. Kr. 530. 000 pr år ekskl. Mva, dvs. Ca. Kr. 2, 12 mill. Ekskl. Mva. For hele avtaleperioden inkl. Evt. Prolongering. Kjøpsvolum og type artikler varierer fra år til år og er kun retningsgivende og forplikter ikke virksomhetene.
Oppdragsgiver skal betraktes som en kjøper, men med flere leveringsadresser. løpende bestillinger etc. Skal i hele avtaleperioden foretas av den enkelte virksomhet/bestiller hos oppdragsgiver. Virksomhetene har ulike bestillingsmønster, volum og behov. Avtalen vil imidlertid være bindende for begge parter slik at virksomhetene som avtalen omfatter plikter å foreta sine innkjøp hos den leverandør det er inngått avtale med såfremt denne er leveringsdyktig i samsvar med avtalte betingelser.
Generelle konkurranseregler - Åpen anbudskonkurranse
Anskaffelsen reguleres av Lov om offentlige anskaffelser 17. Juni 2016 nr. 73, og forskrift om offentlig anskaffelser av 12. August 2016 nr. 974. Denne anskaffelsen følger prosedyren «åpen anbudskonkurranse».
Dette er en anskaffelsesprosedyre som tillater alle interesserte leverandører å gi tilbud.
Orientering om oppdragsgiver
Østfold fylkeskommune (heretter kalt oppdragsgiver) har ca. 2500 ansatte, og har som hovedoppgave å være en regional utviklingsaktør. Østfold fylkeskommune har bl. a. Ansvar for videregående opplæring, tannhelse, kulturtiltak, miljøvern, kollektivtransport og fylkesveier, næringsutvikling og fylkesplanlegging. Østfold fylkeskommune arbeider for å skape en helhetlig og ønsket samfunnsutvikling i fylket.
Tilbudsinnbydelse
Oppdragsgiver inviterer med dette til konkurranse på rammeavtale vedrørende kjøp av lyskilder mm.
Anskaffelsens formål
Formålet med anskaffelsen er å møte brukers behov for lyskilder mm. Gjennom etablering av rammeavtale.
Rammeavtalen skal sikre at oppdragsgiver til enhver tid foretar det mest rasjonelle, økonomiske og samfunnsansvarlige kjøp for sine virksomheter. Tilbyderen skal forplikte seg i avtaleperioden til å medvirke til minimalisering av oppdragsgivers totale logistikkostnader (tlk), slik at relasjonene mellom oppdragsgiver og leverandøren blir så effektiv og rasjonell som mulig. Med tlk menes pris, miljø, kvalitet, leveringstid og presisjon, kundetilpasning, livsløpsbetraktninger og administrative kostnader.
Omfang i kroner
Estimert avtaleverdi for oppdragsgiver er ca. Kr. 530. 000 pr år ekskl. Mva, dvs. Ca. Kr. 2, 12 mill. Ekskl. Mva. For hele avtaleperioden inkl. Evt. Prolongering. Kjøpsvolum og type artikler varierer fra år til år og er kun retningsgivende og forplikter ikke virksomhetene.
Oppdragsgiver skal betraktes som en kjøper, men med flere leveringsadresser. løpende bestillinger etc. Skal i hele avtaleperioden foretas av den enkelte virksomhet/bestiller hos oppdragsgiver. Virksomhetene har ulike bestillingsmønster, volum og behov. Avtalen vil imidlertid være bindende for begge parter slik at virksomhetene som avtalen omfatter plikter å foreta sine innkjøp hos den leverandør det er inngått avtale med såfremt denne er leveringsdyktig i samsvar med avtalte betingelser.
Generelle konkurranseregler - Åpen anbudskonkurranse
Anskaffelsen reguleres av Lov om offentlige anskaffelser 17. Juni 2016 nr. 73, og forskrift om offentlig anskaffelser av 12. August 2016 nr. 974. Denne anskaffelsen følger prosedyren «åpen anbudskonkurranse».
Dette er en anskaffelsesprosedyre som tillater alle interesserte leverandører å gi tilbud.
Anbud id:
503393
-
Sted:
-
Registrert:Onsdag 10. Januar 2018
Er du interessert i dette oppdraget?
Lignende oppdrag i
6 anbud
-
Bil setterSetter fra Volvo v 70 skal fraktes fra Åfjord til Kopervik Karmøy
-
Karmøy
-
Mandag 6. Mai 2024
-
-
Erfaren Airbnb rengjører i OsloVi søker en fleksibel rengjører som har erfaring med Airbnb. Det er vask av leiligheter og skift av sengetøy, klargjøring for nye gjester.
-
Oslo
-
Mandag 6. Mai 2024
-
-
Utarbeide skattemelding for dødsboUtarbeide skattemelding for dødsbo som inkluderer skatt på gevinst ved salg av avdødes aksjer og fondssparing
-
Bergen
-
Mandag 6. Mai 2024
-
-
Skifte lister i hytte i Hodlekve, SogndalØnsker å skifte lister til samme farge som panel "Myk eleganse" i heile hytta. Kan dere gi et tilbud på dette?
-
Sogndal
-
Mandag 6. Mai 2024
-