Rammeavtale for levering av lyskilder mm.
Formidlede anbud
-
0Siste år
-
0Siste 3 mnd
-
0Aktive nå
Avsluttet
Rammeavtale for levering av lyskilder mm.
Rammeavtale for levering av lyskilder mm.
Orientering om oppdragsgiver
Østfold fylkeskommune (heretter kalt oppdragsgiver) har ca. 2500 ansatte, og har som hovedoppgave å være en regional utviklingsaktør. Østfold fylkeskommune har bl. a. Ansvar for videregående opplæring, tannhelse, kulturtiltak, miljøvern, kollektivtransport og fylkesveier, næringsutvikling og fylkesplanlegging. Østfold fylkeskommune arbeider for å skape en helhetlig og ønsket samfunnsutvikling i fylket.
Tilbudsinnbydelse
Oppdragsgiver inviterer med dette til konkurranse på rammeavtale vedrørende kjøp av lyskilder mm.
Anskaffelsens formål
Formålet med anskaffelsen er å møte brukers behov for lyskilder mm. Gjennom etablering av rammeavtale.
Rammeavtalen skal sikre at oppdragsgiver til enhver tid foretar det mest rasjonelle, økonomiske og samfunnsansvarlige kjøp for sine virksomheter. Tilbyderen skal forplikte seg i avtaleperioden til å medvirke til minimalisering av oppdragsgivers totale logistikkostnader (tlk), slik at relasjonene mellom oppdragsgiver og leverandøren blir så effektiv og rasjonell som mulig. Med tlk menes pris, miljø, kvalitet, leveringstid og presisjon, kundetilpasning, livsløpsbetraktninger og administrative kostnader.
Omfang i kroner
Estimert avtaleverdi for oppdragsgiver er ca. Kr. 530. 000 pr år ekskl. Mva, dvs. Ca. Kr. 2, 12 mill. Ekskl. Mva. For hele avtaleperioden inkl. Evt. Prolongering. Kjøpsvolum og type artikler varierer fra år til år og er kun retningsgivende og forplikter ikke virksomhetene.
Oppdragsgiver skal betraktes som en kjøper, men med flere leveringsadresser. løpende bestillinger etc. Skal i hele avtaleperioden foretas av den enkelte virksomhet/bestiller hos oppdragsgiver. Virksomhetene har ulike bestillingsmønster, volum og behov. Avtalen vil imidlertid være bindende for begge parter slik at virksomhetene som avtalen omfatter plikter å foreta sine innkjøp hos den leverandør det er inngått avtale med såfremt denne er leveringsdyktig i samsvar med avtalte betingelser.
Generelle konkurranseregler - Åpen anbudskonkurranse
Anskaffelsen reguleres av Lov om offentlige anskaffelser 17. Juni 2016 nr. 73, og forskrift om offentlig anskaffelser av 12. August 2016 nr. 974. Denne anskaffelsen følger prosedyren «åpen anbudskonkurranse».
Dette er en anskaffelsesprosedyre som tillater alle interesserte leverandører å gi tilbud.
Orientering om oppdragsgiver
Østfold fylkeskommune (heretter kalt oppdragsgiver) har ca. 2500 ansatte, og har som hovedoppgave å være en regional utviklingsaktør. Østfold fylkeskommune har bl. a. Ansvar for videregående opplæring, tannhelse, kulturtiltak, miljøvern, kollektivtransport og fylkesveier, næringsutvikling og fylkesplanlegging. Østfold fylkeskommune arbeider for å skape en helhetlig og ønsket samfunnsutvikling i fylket.
Tilbudsinnbydelse
Oppdragsgiver inviterer med dette til konkurranse på rammeavtale vedrørende kjøp av lyskilder mm.
Anskaffelsens formål
Formålet med anskaffelsen er å møte brukers behov for lyskilder mm. Gjennom etablering av rammeavtale.
Rammeavtalen skal sikre at oppdragsgiver til enhver tid foretar det mest rasjonelle, økonomiske og samfunnsansvarlige kjøp for sine virksomheter. Tilbyderen skal forplikte seg i avtaleperioden til å medvirke til minimalisering av oppdragsgivers totale logistikkostnader (tlk), slik at relasjonene mellom oppdragsgiver og leverandøren blir så effektiv og rasjonell som mulig. Med tlk menes pris, miljø, kvalitet, leveringstid og presisjon, kundetilpasning, livsløpsbetraktninger og administrative kostnader.
Omfang i kroner
Estimert avtaleverdi for oppdragsgiver er ca. Kr. 530. 000 pr år ekskl. Mva, dvs. Ca. Kr. 2, 12 mill. Ekskl. Mva. For hele avtaleperioden inkl. Evt. Prolongering. Kjøpsvolum og type artikler varierer fra år til år og er kun retningsgivende og forplikter ikke virksomhetene.
Oppdragsgiver skal betraktes som en kjøper, men med flere leveringsadresser. løpende bestillinger etc. Skal i hele avtaleperioden foretas av den enkelte virksomhet/bestiller hos oppdragsgiver. Virksomhetene har ulike bestillingsmønster, volum og behov. Avtalen vil imidlertid være bindende for begge parter slik at virksomhetene som avtalen omfatter plikter å foreta sine innkjøp hos den leverandør det er inngått avtale med såfremt denne er leveringsdyktig i samsvar med avtalte betingelser.
Generelle konkurranseregler - Åpen anbudskonkurranse
Anskaffelsen reguleres av Lov om offentlige anskaffelser 17. Juni 2016 nr. 73, og forskrift om offentlig anskaffelser av 12. August 2016 nr. 974. Denne anskaffelsen følger prosedyren «åpen anbudskonkurranse».
Dette er en anskaffelsesprosedyre som tillater alle interesserte leverandører å gi tilbud.
Anbud id:
503393
-
Sted:
-
Registrert:Onsdag 10. Januar 2018
Er du interessert i dette oppdraget?
Lignende oppdrag i
6 anbud
-
Frakt traktor fra Namsos til koppangØnsker frakt av traktor fra Namsos til koppang.
-
Rendalen
-
Fredag 22. November 2024
-
-
Flytte- bære og transportere møbler og eskerVi ønsker flyttehjelp den 12. Desember. Vi flytter fra en leilighet på 65 kvm. Trenger mee mee bæring og transport av møbler og esker
-
Lørenskog
-
Fredag 22. November 2024
-
-
Flyttevask Maura, 200-240 kvmØnsker flyttevask av hus i Maura. Det er 3 etasjer hvor nedre etasje er utleiedel. Det er 3 bad totalt, og 2 kjøkken. Ønskes første uken i januar, gjerne 2 eller 3 januar.
-
Nannestad
-
Fredag 22. November 2024
-
-
Varmepumpe montørerHei hei, Vi er håndverker firma, og søker samarbeid partnere innen varmepumpe montering bransje. i prosessen av vært arbeid, vi får mange kunder hvem ønsker oss å hjelpe med montering eller tilkob...
-
Oslo
-
Fredag 22. November 2024
-
-
Frakt 11 stoler 1 bord fra Hamar til BergenVi skal frakte 11 eams spisestuestoler og et eikebord. To stoler med armlene (nærmest i bildet) og 9 av den andre typen. Det er dette eikebordet som skal fraktes. Jobben må gjøres seinest første uka i...
-
Bergen
-
Fredag 22. November 2024
-