Rammeavtale for levering av lyskilder mm.
Formidlede anbud
-
0Siste år
-
0Siste 3 mnd
-
0Aktive nå
Avsluttet
Rammeavtale for levering av lyskilder mm.
Rammeavtale for levering av lyskilder mm.
Orientering om oppdragsgiver
Østfold fylkeskommune (heretter kalt oppdragsgiver) har ca. 2500 ansatte, og har som hovedoppgave å være en regional utviklingsaktør. Østfold fylkeskommune har bl. a. Ansvar for videregående opplæring, tannhelse, kulturtiltak, miljøvern, kollektivtransport og fylkesveier, næringsutvikling og fylkesplanlegging. Østfold fylkeskommune arbeider for å skape en helhetlig og ønsket samfunnsutvikling i fylket.
Tilbudsinnbydelse
Oppdragsgiver inviterer med dette til konkurranse på rammeavtale vedrørende kjøp av lyskilder mm.
Anskaffelsens formål
Formålet med anskaffelsen er å møte brukers behov for lyskilder mm. Gjennom etablering av rammeavtale.
Rammeavtalen skal sikre at oppdragsgiver til enhver tid foretar det mest rasjonelle, økonomiske og samfunnsansvarlige kjøp for sine virksomheter. Tilbyderen skal forplikte seg i avtaleperioden til å medvirke til minimalisering av oppdragsgivers totale logistikkostnader (tlk), slik at relasjonene mellom oppdragsgiver og leverandøren blir så effektiv og rasjonell som mulig. Med tlk menes pris, miljø, kvalitet, leveringstid og presisjon, kundetilpasning, livsløpsbetraktninger og administrative kostnader.
Omfang i kroner
Estimert avtaleverdi for oppdragsgiver er ca. Kr. 530. 000 pr år ekskl. Mva, dvs. Ca. Kr. 2, 12 mill. Ekskl. Mva. For hele avtaleperioden inkl. Evt. Prolongering. Kjøpsvolum og type artikler varierer fra år til år og er kun retningsgivende og forplikter ikke virksomhetene.
Oppdragsgiver skal betraktes som en kjøper, men med flere leveringsadresser. løpende bestillinger etc. Skal i hele avtaleperioden foretas av den enkelte virksomhet/bestiller hos oppdragsgiver. Virksomhetene har ulike bestillingsmønster, volum og behov. Avtalen vil imidlertid være bindende for begge parter slik at virksomhetene som avtalen omfatter plikter å foreta sine innkjøp hos den leverandør det er inngått avtale med såfremt denne er leveringsdyktig i samsvar med avtalte betingelser.
Generelle konkurranseregler - Åpen anbudskonkurranse
Anskaffelsen reguleres av Lov om offentlige anskaffelser 17. Juni 2016 nr. 73, og forskrift om offentlig anskaffelser av 12. August 2016 nr. 974. Denne anskaffelsen følger prosedyren «åpen anbudskonkurranse».
Dette er en anskaffelsesprosedyre som tillater alle interesserte leverandører å gi tilbud.
Orientering om oppdragsgiver
Østfold fylkeskommune (heretter kalt oppdragsgiver) har ca. 2500 ansatte, og har som hovedoppgave å være en regional utviklingsaktør. Østfold fylkeskommune har bl. a. Ansvar for videregående opplæring, tannhelse, kulturtiltak, miljøvern, kollektivtransport og fylkesveier, næringsutvikling og fylkesplanlegging. Østfold fylkeskommune arbeider for å skape en helhetlig og ønsket samfunnsutvikling i fylket.
Tilbudsinnbydelse
Oppdragsgiver inviterer med dette til konkurranse på rammeavtale vedrørende kjøp av lyskilder mm.
Anskaffelsens formål
Formålet med anskaffelsen er å møte brukers behov for lyskilder mm. Gjennom etablering av rammeavtale.
Rammeavtalen skal sikre at oppdragsgiver til enhver tid foretar det mest rasjonelle, økonomiske og samfunnsansvarlige kjøp for sine virksomheter. Tilbyderen skal forplikte seg i avtaleperioden til å medvirke til minimalisering av oppdragsgivers totale logistikkostnader (tlk), slik at relasjonene mellom oppdragsgiver og leverandøren blir så effektiv og rasjonell som mulig. Med tlk menes pris, miljø, kvalitet, leveringstid og presisjon, kundetilpasning, livsløpsbetraktninger og administrative kostnader.
Omfang i kroner
Estimert avtaleverdi for oppdragsgiver er ca. Kr. 530. 000 pr år ekskl. Mva, dvs. Ca. Kr. 2, 12 mill. Ekskl. Mva. For hele avtaleperioden inkl. Evt. Prolongering. Kjøpsvolum og type artikler varierer fra år til år og er kun retningsgivende og forplikter ikke virksomhetene.
Oppdragsgiver skal betraktes som en kjøper, men med flere leveringsadresser. løpende bestillinger etc. Skal i hele avtaleperioden foretas av den enkelte virksomhet/bestiller hos oppdragsgiver. Virksomhetene har ulike bestillingsmønster, volum og behov. Avtalen vil imidlertid være bindende for begge parter slik at virksomhetene som avtalen omfatter plikter å foreta sine innkjøp hos den leverandør det er inngått avtale med såfremt denne er leveringsdyktig i samsvar med avtalte betingelser.
Generelle konkurranseregler - Åpen anbudskonkurranse
Anskaffelsen reguleres av Lov om offentlige anskaffelser 17. Juni 2016 nr. 73, og forskrift om offentlig anskaffelser av 12. August 2016 nr. 974. Denne anskaffelsen følger prosedyren «åpen anbudskonkurranse».
Dette er en anskaffelsesprosedyre som tillater alle interesserte leverandører å gi tilbud.
Anbud id:
503393
-
Sted:
-
Registrert:Onsdag 10. Januar 2018
Er du interessert i dette oppdraget?
Lignende oppdrag i
6 anbud
-
Fikser brann skadet på kjøkkenDet var brann på komfyr, og det skader komfyr, ventilator og skap på kjøkken. Trenger noen å fikse alt.
-
Drammen
-
Søndag 5. Januar 2025
-
-
Transport av møblerJeg har kjøpt ei sofa og ei dobbelseng på Finn og ønsker pris på å få disse hentet og levert hos meg. Dobbeltsengen med fabel (150 seng) er på poststed 1604 og sofaen i Spinneriveien. Begge skal lever...
-
Fredrikstad
-
Søndag 5. Januar 2025
-
-
Vaske hus og garasjeHusvask før maling. Huset er 1, 5etg på ca 75kvm grunnflate. Garasjen er enkelgarasje på 1etg.
-
Moss
-
Søndag 5. Januar 2025
-
-
Plassbygging av garderobeskap på soveromØnsker befaring og pristilbud/forslag til løsning på plass bygget garderobeskap/skyvedør på soverom i Moss. Se vedlegg
-
Moss
-
Søndag 5. Januar 2025
-
-
Service på v90 som har gått 118440Service på volvo v90 som har gått 118440
-
Trondheim
-
Søndag 5. Januar 2025
-
-
Kald trekk fra dørenBåde veranda døren og inngangs døren trekker kald luft.
-
Nannestad
-
Søndag 5. Januar 2025
-