Rammeavtale for levering av lyskilder mm.
Formidlede anbud
-
0Siste år
-
0Siste 3 mnd
-
0Aktive nå
Avsluttet
Rammeavtale for levering av lyskilder mm.
Rammeavtale for levering av lyskilder mm.
Orientering om oppdragsgiver
Østfold fylkeskommune (heretter kalt oppdragsgiver) har ca. 2500 ansatte, og har som hovedoppgave å være en regional utviklingsaktør. Østfold fylkeskommune har bl. a. Ansvar for videregående opplæring, tannhelse, kulturtiltak, miljøvern, kollektivtransport og fylkesveier, næringsutvikling og fylkesplanlegging. Østfold fylkeskommune arbeider for å skape en helhetlig og ønsket samfunnsutvikling i fylket.
Tilbudsinnbydelse
Oppdragsgiver inviterer med dette til konkurranse på rammeavtale vedrørende kjøp av lyskilder mm.
Anskaffelsens formål
Formålet med anskaffelsen er å møte brukers behov for lyskilder mm. Gjennom etablering av rammeavtale.
Rammeavtalen skal sikre at oppdragsgiver til enhver tid foretar det mest rasjonelle, økonomiske og samfunnsansvarlige kjøp for sine virksomheter. Tilbyderen skal forplikte seg i avtaleperioden til å medvirke til minimalisering av oppdragsgivers totale logistikkostnader (tlk), slik at relasjonene mellom oppdragsgiver og leverandøren blir så effektiv og rasjonell som mulig. Med tlk menes pris, miljø, kvalitet, leveringstid og presisjon, kundetilpasning, livsløpsbetraktninger og administrative kostnader.
Omfang i kroner
Estimert avtaleverdi for oppdragsgiver er ca. Kr. 530. 000 pr år ekskl. Mva, dvs. Ca. Kr. 2, 12 mill. Ekskl. Mva. For hele avtaleperioden inkl. Evt. Prolongering. Kjøpsvolum og type artikler varierer fra år til år og er kun retningsgivende og forplikter ikke virksomhetene.
Oppdragsgiver skal betraktes som en kjøper, men med flere leveringsadresser. løpende bestillinger etc. Skal i hele avtaleperioden foretas av den enkelte virksomhet/bestiller hos oppdragsgiver. Virksomhetene har ulike bestillingsmønster, volum og behov. Avtalen vil imidlertid være bindende for begge parter slik at virksomhetene som avtalen omfatter plikter å foreta sine innkjøp hos den leverandør det er inngått avtale med såfremt denne er leveringsdyktig i samsvar med avtalte betingelser.
Generelle konkurranseregler - Åpen anbudskonkurranse
Anskaffelsen reguleres av Lov om offentlige anskaffelser 17. Juni 2016 nr. 73, og forskrift om offentlig anskaffelser av 12. August 2016 nr. 974. Denne anskaffelsen følger prosedyren «åpen anbudskonkurranse».
Dette er en anskaffelsesprosedyre som tillater alle interesserte leverandører å gi tilbud.
Orientering om oppdragsgiver
Østfold fylkeskommune (heretter kalt oppdragsgiver) har ca. 2500 ansatte, og har som hovedoppgave å være en regional utviklingsaktør. Østfold fylkeskommune har bl. a. Ansvar for videregående opplæring, tannhelse, kulturtiltak, miljøvern, kollektivtransport og fylkesveier, næringsutvikling og fylkesplanlegging. Østfold fylkeskommune arbeider for å skape en helhetlig og ønsket samfunnsutvikling i fylket.
Tilbudsinnbydelse
Oppdragsgiver inviterer med dette til konkurranse på rammeavtale vedrørende kjøp av lyskilder mm.
Anskaffelsens formål
Formålet med anskaffelsen er å møte brukers behov for lyskilder mm. Gjennom etablering av rammeavtale.
Rammeavtalen skal sikre at oppdragsgiver til enhver tid foretar det mest rasjonelle, økonomiske og samfunnsansvarlige kjøp for sine virksomheter. Tilbyderen skal forplikte seg i avtaleperioden til å medvirke til minimalisering av oppdragsgivers totale logistikkostnader (tlk), slik at relasjonene mellom oppdragsgiver og leverandøren blir så effektiv og rasjonell som mulig. Med tlk menes pris, miljø, kvalitet, leveringstid og presisjon, kundetilpasning, livsløpsbetraktninger og administrative kostnader.
Omfang i kroner
Estimert avtaleverdi for oppdragsgiver er ca. Kr. 530. 000 pr år ekskl. Mva, dvs. Ca. Kr. 2, 12 mill. Ekskl. Mva. For hele avtaleperioden inkl. Evt. Prolongering. Kjøpsvolum og type artikler varierer fra år til år og er kun retningsgivende og forplikter ikke virksomhetene.
Oppdragsgiver skal betraktes som en kjøper, men med flere leveringsadresser. løpende bestillinger etc. Skal i hele avtaleperioden foretas av den enkelte virksomhet/bestiller hos oppdragsgiver. Virksomhetene har ulike bestillingsmønster, volum og behov. Avtalen vil imidlertid være bindende for begge parter slik at virksomhetene som avtalen omfatter plikter å foreta sine innkjøp hos den leverandør det er inngått avtale med såfremt denne er leveringsdyktig i samsvar med avtalte betingelser.
Generelle konkurranseregler - Åpen anbudskonkurranse
Anskaffelsen reguleres av Lov om offentlige anskaffelser 17. Juni 2016 nr. 73, og forskrift om offentlig anskaffelser av 12. August 2016 nr. 974. Denne anskaffelsen følger prosedyren «åpen anbudskonkurranse».
Dette er en anskaffelsesprosedyre som tillater alle interesserte leverandører å gi tilbud.
Anbud id:
503393
-
Sted:
-
Registrert:Onsdag 10. Januar 2018
Er du interessert i dette oppdraget?
Lignende oppdrag i
6 anbud
-
-
Trenger hjelp til å skifte vindskybord 4 stkMå jeg kjøpe materialer selv eller ordner dere det fint om dere skriver hva det koster
-
Lillestrøm
-
Torsdag 25. April 2024
-
-
Off-grid rørlegger søkesHar en hytte fra 1944 (Oslo marka ikke langt fra Slemdal) hvor vann systemet må oppdateres. - Støtte med planlegging - Koble opp brønn - Reparere avløpsrør og koble til kjøkk og bad - Installere nytt...
-
Oslo
-
Tirsdag 23. April 2024
-
-
Sette opp gjerdeHei! Vi ønsker å sette opp gjerde rundt lekeplass for å skjerme barn mot en bilvei. Rekkverket vil strekke seg fra rekkverket på plattingen slutter, rundt en liten lekeplass og ned en skråning mot en...
-
Ringerike
-
Torsdag 25. April 2024
-
-
Frakt av en pall ca 80 kgTilbud på frakt av koldsag en pall. Fra førde til Vestre Slidre
-
Vestre Slidre
-
Torsdag 25. April 2024
-
-
Leie av liftVi skal male huset og montere nye takrenner, trenger derfor lift i tre dager. Huset er ca 6 meter høyt. Ønsker pris med og uten transport.
-
Søndre Land
-
Torsdag 25. April 2024
-