Arkitekt, Bedriftsrådgivning i Oslo
Formidlede anbud
-
0Siste år
-
0Siste 3 mnd
-
0Aktive nå
Oslo
Avsluttet
Rammeavtale for presentasjonstrening, medietrening og medierådgiving
Presentasjonstrening – våre behov
våre medarbeidere er ofte ute på konferanser og samlinger for å holde faglige innlegg og innlegg om prosjekter vi jobber med. Her treffer vi flere av målgruppene våre direkte, og kvaliteten på innleggene har mye å si for om vi når ut med budskapene våre og for direktoratets omdømme.
våre medarbeidere har behov for rådgiving og trening knyttet til både det å lage og holde gode presentasjoner. Vi ønsker en leverandør som kan tilby et grunnleggende kurs, men også skreddersy opplegg ved spesielle anledninger.
Medietrening – våre behov
Det er kommunikasjonsstaben i direktoratet som er ansvarlig direktoratets arbeid med og håndtering av media. Vi håndterer årlig rundt 700 henvendelser fra pressen og har som mål være et åpent direktorat som gir god service.
våre pressekontakter jobber tett med fagavdelingene for å finne gode og tydelig svar på spørsmål. Utdanningsdirektoratet er mest brukt som ekspertkilde og faktaleverandør, men vi håndterer også større og vanskelige saker. Hvis det er aktuelt med et intervju, gjennomføres disse som regel av fagpersoner og ledere.
For oss handler medietrening først og fremst om å gjøre ledere og medarbeidere trygge i møtet med pressen. Det er flere som synes dette er skummelt, og det kan føre til at de ikke får fram viktig informasjon og viktige poeng.
Vi ønsker en leverandør som kan tilby grunnleggende kurs i medietrening. i tillegg har vi behov for ad-hoc treninger og skreddersydde kurs til noen av våre ledere. Vi forventer at opplegget tar utgangspunkt i dagens mangfoldige kanalbilde – ikke kun tv.
Medierådgiving – våre behov
våre pressekontakter bruker mye tid på reaktiv pressehåndtering. Det skal vi fortsette med. Vi har imidlertid et stort potensial for å drive mer med proaktivt mediearbeid, både med tanke på innsalg og utspill. Utdanningsdirektoratet produserer mye statistikk og er oppdragsgiver for mye forskning om barnehage og skole. Vi ønsker en leverandør som vil jobbe sammen med oss, gi råd og tenke høyt om muligheter og ideer for å drive et mer strategisk og proaktivt mediearbeid, både generelt og knyttet til konkret innhold.
våre medarbeidere er ofte ute på konferanser og samlinger for å holde faglige innlegg og innlegg om prosjekter vi jobber med. Her treffer vi flere av målgruppene våre direkte, og kvaliteten på innleggene har mye å si for om vi når ut med budskapene våre og for direktoratets omdømme.
våre medarbeidere har behov for rådgiving og trening knyttet til både det å lage og holde gode presentasjoner. Vi ønsker en leverandør som kan tilby et grunnleggende kurs, men også skreddersy opplegg ved spesielle anledninger.
Medietrening – våre behov
Det er kommunikasjonsstaben i direktoratet som er ansvarlig direktoratets arbeid med og håndtering av media. Vi håndterer årlig rundt 700 henvendelser fra pressen og har som mål være et åpent direktorat som gir god service.
våre pressekontakter jobber tett med fagavdelingene for å finne gode og tydelig svar på spørsmål. Utdanningsdirektoratet er mest brukt som ekspertkilde og faktaleverandør, men vi håndterer også større og vanskelige saker. Hvis det er aktuelt med et intervju, gjennomføres disse som regel av fagpersoner og ledere.
For oss handler medietrening først og fremst om å gjøre ledere og medarbeidere trygge i møtet med pressen. Det er flere som synes dette er skummelt, og det kan føre til at de ikke får fram viktig informasjon og viktige poeng.
Vi ønsker en leverandør som kan tilby grunnleggende kurs i medietrening. i tillegg har vi behov for ad-hoc treninger og skreddersydde kurs til noen av våre ledere. Vi forventer at opplegget tar utgangspunkt i dagens mangfoldige kanalbilde – ikke kun tv.
Medierådgiving – våre behov
våre pressekontakter bruker mye tid på reaktiv pressehåndtering. Det skal vi fortsette med. Vi har imidlertid et stort potensial for å drive mer med proaktivt mediearbeid, både med tanke på innsalg og utspill. Utdanningsdirektoratet produserer mye statistikk og er oppdragsgiver for mye forskning om barnehage og skole. Vi ønsker en leverandør som vil jobbe sammen med oss, gi råd og tenke høyt om muligheter og ideer for å drive et mer strategisk og proaktivt mediearbeid, både generelt og knyttet til konkret innhold.
Anbud id:
523960
-
Sted:Hele Norge
-
Registrert:Torsdag 17. Mai 2018
Er du interessert i dette oppdraget?
Lignende oppdrag i Oslo
5 anbud
-
Søke dispensasjon bruksendring. integrert garasje til stua. Er allerede ferdig bygdProsjektbeskrivelse: Vi trenger bistand til å utarbeide og sende en søknad om dispensasjon og bruksendring til Sandnes kommune. Det gjelder en allerede utført endring hvor den integrerte garasjen på c...
-
Sandnes
-
Søndag 22. Desember 2024
-
-
Oppbygning av 2 stk boliger i osloTrenger entreprenør til å sette opp 2 boliger i (info fjernet) med oppstart så raskt som mulig. Kontraktsum på 6, 5 millioner. Arbeidene inkluderer blant annet tømrerarbeider, murer, betongarbeider, malerarb...
-
Oslo
-
Onsdag 18. Desember 2024
-
-
Befaring på stort renoveringsobjektØnsker prisanslag på totalrenovering av en stk 90 m2 leilighet og etablering av en 65-90 m2 kjellerleilighet. Eiendommen ligger ikke på det åpne markedet og dette gjøres ifm privatvisning. Det må grav...
-
Bergen
-
Søndag 15. Desember 2024
-
-
Tegning og godkjenning av tilbygg fra kommunenTegne og å få godkjent fra kommunen et tilbygg.
-
Lillestrøm
-
Onsdag 11. Desember 2024
-
-
Geoteknisk rapportGeoteknisk rapport til byggesak, enebolig. Fredrikstad
-
Fredrikstad
-
Onsdag 4. Desember 2024
-