Arkitekt, Bedriftsrådgivning i Oslo
Formidlede anbud
-
0Siste år
-
0Siste 3 mnd
-
0Aktive nå
Oslo
Avsluttet
Rammeavtale for presentasjonstrening, medietrening og medierådgiving
Presentasjonstrening – våre behov
våre medarbeidere er ofte ute på konferanser og samlinger for å holde faglige innlegg og innlegg om prosjekter vi jobber med. Her treffer vi flere av målgruppene våre direkte, og kvaliteten på innleggene har mye å si for om vi når ut med budskapene våre og for direktoratets omdømme.
våre medarbeidere har behov for rådgiving og trening knyttet til både det å lage og holde gode presentasjoner. Vi ønsker en leverandør som kan tilby et grunnleggende kurs, men også skreddersy opplegg ved spesielle anledninger.
Medietrening – våre behov
Det er kommunikasjonsstaben i direktoratet som er ansvarlig direktoratets arbeid med og håndtering av media. Vi håndterer årlig rundt 700 henvendelser fra pressen og har som mål være et åpent direktorat som gir god service.
våre pressekontakter jobber tett med fagavdelingene for å finne gode og tydelig svar på spørsmål. Utdanningsdirektoratet er mest brukt som ekspertkilde og faktaleverandør, men vi håndterer også større og vanskelige saker. Hvis det er aktuelt med et intervju, gjennomføres disse som regel av fagpersoner og ledere.
For oss handler medietrening først og fremst om å gjøre ledere og medarbeidere trygge i møtet med pressen. Det er flere som synes dette er skummelt, og det kan føre til at de ikke får fram viktig informasjon og viktige poeng.
Vi ønsker en leverandør som kan tilby grunnleggende kurs i medietrening. i tillegg har vi behov for ad-hoc treninger og skreddersydde kurs til noen av våre ledere. Vi forventer at opplegget tar utgangspunkt i dagens mangfoldige kanalbilde – ikke kun tv.
Medierådgiving – våre behov
våre pressekontakter bruker mye tid på reaktiv pressehåndtering. Det skal vi fortsette med. Vi har imidlertid et stort potensial for å drive mer med proaktivt mediearbeid, både med tanke på innsalg og utspill. Utdanningsdirektoratet produserer mye statistikk og er oppdragsgiver for mye forskning om barnehage og skole. Vi ønsker en leverandør som vil jobbe sammen med oss, gi råd og tenke høyt om muligheter og ideer for å drive et mer strategisk og proaktivt mediearbeid, både generelt og knyttet til konkret innhold.
våre medarbeidere er ofte ute på konferanser og samlinger for å holde faglige innlegg og innlegg om prosjekter vi jobber med. Her treffer vi flere av målgruppene våre direkte, og kvaliteten på innleggene har mye å si for om vi når ut med budskapene våre og for direktoratets omdømme.
våre medarbeidere har behov for rådgiving og trening knyttet til både det å lage og holde gode presentasjoner. Vi ønsker en leverandør som kan tilby et grunnleggende kurs, men også skreddersy opplegg ved spesielle anledninger.
Medietrening – våre behov
Det er kommunikasjonsstaben i direktoratet som er ansvarlig direktoratets arbeid med og håndtering av media. Vi håndterer årlig rundt 700 henvendelser fra pressen og har som mål være et åpent direktorat som gir god service.
våre pressekontakter jobber tett med fagavdelingene for å finne gode og tydelig svar på spørsmål. Utdanningsdirektoratet er mest brukt som ekspertkilde og faktaleverandør, men vi håndterer også større og vanskelige saker. Hvis det er aktuelt med et intervju, gjennomføres disse som regel av fagpersoner og ledere.
For oss handler medietrening først og fremst om å gjøre ledere og medarbeidere trygge i møtet med pressen. Det er flere som synes dette er skummelt, og det kan føre til at de ikke får fram viktig informasjon og viktige poeng.
Vi ønsker en leverandør som kan tilby grunnleggende kurs i medietrening. i tillegg har vi behov for ad-hoc treninger og skreddersydde kurs til noen av våre ledere. Vi forventer at opplegget tar utgangspunkt i dagens mangfoldige kanalbilde – ikke kun tv.
Medierådgiving – våre behov
våre pressekontakter bruker mye tid på reaktiv pressehåndtering. Det skal vi fortsette med. Vi har imidlertid et stort potensial for å drive mer med proaktivt mediearbeid, både med tanke på innsalg og utspill. Utdanningsdirektoratet produserer mye statistikk og er oppdragsgiver for mye forskning om barnehage og skole. Vi ønsker en leverandør som vil jobbe sammen med oss, gi råd og tenke høyt om muligheter og ideer for å drive et mer strategisk og proaktivt mediearbeid, både generelt og knyttet til konkret innhold.
Anbud id:
523960
-
Sted:Hele Norge
-
Registrert:Torsdag 17. Mai 2018
Er du interessert i dette oppdraget?
Lignende oppdrag i Oslo
6 anbud
-
Seksjonere bolig fra tomtJeg trenger en som kan hjelpe om søknad om seksjonering av eksisterende bolig fra tomten. Veileder bør ha erfaring i dette feltet.
-
Sarpsborg
-
Torsdag 13. Februar 2025
-
-
Bruksendring av deler av loftSer etter noen som kan montere 3 Velux takvinduer, brannvegg (med branndør), kutte 2 bærebjelker og fjerne 1 stolpe. Ansvarsrett.
-
Oslo
-
Mandag 10. Februar 2025
-
-
Total ombygging av ca 75 m2Vi har 2 hybeleiligheter på tilsammen ca 75 m2 som vi ønsker å bygge om til en generasjonsbolig. Arbeidet omfatter flytting av kjøkken, noe ombygging av et bad, 2 nye dører i lekamur, fjerne deler...
-
Bærum
-
Fredag 7. Februar 2025
-
-
Bygging av carport, utvendig bod og overbygd inngangspartiBygging av carport, overbygd inngangsparti og utvendig bod 1. Innledning Vi tar over en ny bolig (2mannsbolig) i Trondheim 1. Mars og ønsker å få utført følgende byggearbeider: - Ekstra carport på si...
-
Trondheim
-
Torsdag 6. Februar 2025
-
-
Søknad om dispensasjon bygge fritidsboligHjelp til og søke om dispansasjon til og bygge fritidsbolig i lnf område. Tomt skilt ut fra Dalegården som er gården der min mor vokste opp. Gnr 86 bnr6 i Flesberg kommune. Startet for noen år siden m...
-
Drammen
-
Tirsdag 4. Februar 2025
-
-
LydprosjekteringHei trenger firma som kan lage en lyd prosjektering rapport for et næringslokalet.
-
Sandnes
-
Mandag 3. Februar 2025
-