IT/Web og Support i Oslo
Formidlede anbud
-
0Siste år
-
0Siste 3 mnd
-
0Aktive nå
Oslo
Avsluttet
Rammeavtale for utvikling av IKT-systemer for Landbruksdirektoratet 2018 (1)
Rammeavtalen for utvikling skal gi Landbruksdirektoratet (heretter kalt Kunden) tilgang på profesjonell og riktig kompetanse innenfor digitalisering og utvikling av tjenester og systemer for direktoratet.
Avtalen omfatter følgende tjenester:
1. Utvikling av nye systemer og tjenester
2. Utrednings- og analyseaktiviteter
Utvikling av nye systemer og tjenester er aktuelt der Kunden må modernisere eller erstatte et eldre fagsystem pga. Kapasitets- eller teknologiutfordringer, eller der Kunden har fått nye oppdrag, eller ansvar for nye virkemidler og eventuelt med nye brukergrupper eller der endringer i regelverk og forvaltningsmodell er så omfattende at det ikke kan realiseres ved tilpasninger i eksisterende system.
Utrednings- og analyseaktiviteter omfatter mindre oppdrag som utredninger, prosjekter og analyser som Kunden ønsker utført av Leverandøren og som ikke direkte er en del av den andre utviklingstjenesten. Aktuelle tjenester vil for eksempel være teknisk rådgivningstjenester, utredninger eller analyser innen behovskartlegging, arkitekturvalg, teknologivalg eller løsningsalternativer.
Avtalen skal sikre og bidra til:
• at Kunden får tilgang på riktige ressurser med riktig kompetanse til rett tid
• at utvikling utføres profesjonelt, effektivt og med høy kvalitet og faglig standard
• robuste, sikre og vedlikeholdbare systemer
• brukervennlige systemer med høy tilgjengelighet
• god samhandling og klare ansvarsforhold mellom Kundens leverandører innen utvikling, vedlikehold og drift
• at utvikling gjennomføres etter smidige prinsipper
Kunden vil inngå en parallell rammeavtale med to leverandører. når det gjelder regler for avrop (fordeling) under rammeavtalen, vises det til Kontraktens Bilag 2.
Konkurransen gjennomføres etter lov om offentlige anskaffelser og forskrift om offentlige anskaffelser del i og iii. Det vil gjennomføres en begrenset anbudskonkurranse, der kun kvalifiserte og inviterte leverandører vil inviteres til å inngi tilbud.
Det gjøres oppmerksom på at denne anskaffelsen er den første av tre som kunngjøres i første delen av 2018 og som dekker henholdsvis utvikling, vedlikehold og drift av kundenes ikt systemer.
Avtalen omfatter følgende tjenester:
1. Utvikling av nye systemer og tjenester
2. Utrednings- og analyseaktiviteter
Utvikling av nye systemer og tjenester er aktuelt der Kunden må modernisere eller erstatte et eldre fagsystem pga. Kapasitets- eller teknologiutfordringer, eller der Kunden har fått nye oppdrag, eller ansvar for nye virkemidler og eventuelt med nye brukergrupper eller der endringer i regelverk og forvaltningsmodell er så omfattende at det ikke kan realiseres ved tilpasninger i eksisterende system.
Utrednings- og analyseaktiviteter omfatter mindre oppdrag som utredninger, prosjekter og analyser som Kunden ønsker utført av Leverandøren og som ikke direkte er en del av den andre utviklingstjenesten. Aktuelle tjenester vil for eksempel være teknisk rådgivningstjenester, utredninger eller analyser innen behovskartlegging, arkitekturvalg, teknologivalg eller løsningsalternativer.
Avtalen skal sikre og bidra til:
• at Kunden får tilgang på riktige ressurser med riktig kompetanse til rett tid
• at utvikling utføres profesjonelt, effektivt og med høy kvalitet og faglig standard
• robuste, sikre og vedlikeholdbare systemer
• brukervennlige systemer med høy tilgjengelighet
• god samhandling og klare ansvarsforhold mellom Kundens leverandører innen utvikling, vedlikehold og drift
• at utvikling gjennomføres etter smidige prinsipper
Kunden vil inngå en parallell rammeavtale med to leverandører. når det gjelder regler for avrop (fordeling) under rammeavtalen, vises det til Kontraktens Bilag 2.
Konkurransen gjennomføres etter lov om offentlige anskaffelser og forskrift om offentlige anskaffelser del i og iii. Det vil gjennomføres en begrenset anbudskonkurranse, der kun kvalifiserte og inviterte leverandører vil inviteres til å inngi tilbud.
Det gjøres oppmerksom på at denne anskaffelsen er den første av tre som kunngjøres i første delen av 2018 og som dekker henholdsvis utvikling, vedlikehold og drift av kundenes ikt systemer.
Anbud id:
509414
-
Sted:Oslo
-
Registrert:Mandag 19. Februar 2018
Er du interessert i dette oppdraget?