Rammeavtale for utvikling av IKT-systemer for Landbruksdirektoratet 2018 (1) - Med delkontrakter
Formidlede anbud
-
0Siste år
-
0Siste 3 mnd
-
0Aktive nå
Avsluttet
Rammeavtale for utvikling av IKT-systemer for Landbruksdirektoratet 2018 (1) - Med delkontrakter
Rammeavtalen for utvikling skal gi Landbruksdirektoratet (heretter kalt Kunden) tilgang på profesjonell og riktig kompetanse innenfor digitalisering og utvikling av tjenester og systemer for direktoratet.
Avtalen omfatter følgende tjenester:
1. Utvikling av nye systemer og tjenester
2. Utrednings- og analyseaktiviteter
Utvikling av nye systemer og tjenester er aktuelt der Kunden må modernisere eller erstatte et eldre fagsystem pga. Kapasitets- eller teknologiutfordringer, eller der Kunden har fått nye oppdrag, eller ansvar for nye virkemidler og eventuelt med nye brukergrupper eller der endringer i regelverk og forvaltningsmodell er så omfattende at det ikke kan realiseres ved tilpasninger i eksisterende system.
Utrednings- og analyseaktiviteter omfatter mindre oppdrag som utredninger, prosjekter og analyser som Kunden ønsker utført av Leverandøren og som ikke direkte er en del av den andre utviklingstjenesten. Aktuelle tjenester vil for eksempel være teknisk rådgivningstjenester, utredninger eller analyser innen behovskartlegging, arkitekturvalg, teknologivalg eller løsningsalternativer.
Avtalen skal sikre og bidra til:
• at Kunden får tilgang på riktige ressurser med riktig kompetanse til rett tid
• at utvikling utføres profesjonelt, effektivt og med høy kvalitet og faglig standard
• robuste, sikre og vedlikeholdbare systemer
• brukervennlige systemer med høy tilgjengelighet
• god samhandling og klare ansvarsforhold mellom Kundens leverandører innen utvikling, vedlikehold og drift
• at utvikling gjennomføres etter smidige prinsipper
Kunden vil inngå en parallell rammeavtale med to leverandører. når det gjelder regler for avrop (fordeling) under rammeavtalen, vises det til Kontraktens Bilag 2.
Konkurransen gjennomføres etter lov om offentlige anskaffelser og forskrift om offentlige anskaffelser del i og iii. Det vil gjennomføres en begrenset anbudskonkurranse, der kun kvalifiserte og inviterte leverandører vil inviteres til å inngi tilbud.
Det gjøres oppmerksom på at denne anskaffelsen er den første av tre som kunngjøres i første delen av 2018 og som dekker henholdsvis utvikling, vedlikehold og drift av kundenes ikt systemer.
Avtalen omfatter følgende tjenester:
1. Utvikling av nye systemer og tjenester
2. Utrednings- og analyseaktiviteter
Utvikling av nye systemer og tjenester er aktuelt der Kunden må modernisere eller erstatte et eldre fagsystem pga. Kapasitets- eller teknologiutfordringer, eller der Kunden har fått nye oppdrag, eller ansvar for nye virkemidler og eventuelt med nye brukergrupper eller der endringer i regelverk og forvaltningsmodell er så omfattende at det ikke kan realiseres ved tilpasninger i eksisterende system.
Utrednings- og analyseaktiviteter omfatter mindre oppdrag som utredninger, prosjekter og analyser som Kunden ønsker utført av Leverandøren og som ikke direkte er en del av den andre utviklingstjenesten. Aktuelle tjenester vil for eksempel være teknisk rådgivningstjenester, utredninger eller analyser innen behovskartlegging, arkitekturvalg, teknologivalg eller løsningsalternativer.
Avtalen skal sikre og bidra til:
• at Kunden får tilgang på riktige ressurser med riktig kompetanse til rett tid
• at utvikling utføres profesjonelt, effektivt og med høy kvalitet og faglig standard
• robuste, sikre og vedlikeholdbare systemer
• brukervennlige systemer med høy tilgjengelighet
• god samhandling og klare ansvarsforhold mellom Kundens leverandører innen utvikling, vedlikehold og drift
• at utvikling gjennomføres etter smidige prinsipper
Kunden vil inngå en parallell rammeavtale med to leverandører. når det gjelder regler for avrop (fordeling) under rammeavtalen, vises det til Kontraktens Bilag 2.
Konkurransen gjennomføres etter lov om offentlige anskaffelser og forskrift om offentlige anskaffelser del i og iii. Det vil gjennomføres en begrenset anbudskonkurranse, der kun kvalifiserte og inviterte leverandører vil inviteres til å inngi tilbud.
Det gjøres oppmerksom på at denne anskaffelsen er den første av tre som kunngjøres i første delen av 2018 og som dekker henholdsvis utvikling, vedlikehold og drift av kundenes ikt systemer.
Anbud id:
531766
-
Sted:
-
Registrert:Søndag 24. Juni 2018
Er du interessert i dette oppdraget?
Lignende oppdrag i
6 anbud
-
Gjennomgang av el-anlegg i nyoppusset leilighet på NesoddenNyoppusset leilighet 80m2, 3 soverom, stue kjøkken bad, gang. Montering av taklamper i alle rom(ikke bad) skifte brytere, sjekke at alt virker som det skal. Asap.
-
Nesodden
-
Søndag 22. Desember 2024
-
-
Transport av 8biler fra Dikeveien til leiebilservice på GardermoenTrenger transport av leiebiler fra Sixt Fredrikstad (dikeveien 34) til leiebilservice på Gardermoen (Edvard Griegs veg 47) Bilene må være der innen 27. 12. 24. så gjerne dagen før hvis det er mulig.
-
Fredrikstad
-
Søndag 22. Desember 2024
-
-
Kjøring av vedsekkerHente 25 vedsekker a 40 liter/15 kg pr. Stk. på Obs-Bygg Alnabru og levere dem til Askvikveien, 0276 Oslo. Settes i garasjen.
-
Oslo
-
Søndag 22. Desember 2024
-
-
Ønsker å dele kurs med for mange deltakereHar for mye forbrukere på en kurs(9), ønsker å dele den i to kurser?
-
Bodø
-
Søndag 22. Desember 2024
-
-
Hente julegave på hvaler til SandvikaHei Vi trenger hjelp til å hente en gave (2 kg, 50x30 cm stort)) på hvaler med levering på høvik, 22 eller 23 desember. Har noen mulighet? Et et et stiga fotballspill
-
Bærum
-
Søndag 22. Desember 2024
-
-
Flyttehjelp og vask av boligDet er ønskelig å bestille flyttehjelp fra Tysvær til Stavanger i slutten av februar/begynnelsen av mars. Dato kan avtales nærmere. Det er også behov for utvask av bolig etter flytting. Bolig er 256 k...
-
Tysvær
-
Lørdag 21. Desember 2024
-