Rammeavtale for utvikling av IKT-systemer for Landbruksdirektoratet 2018 (1) - Med delkontrakter
Formidlede anbud
-
0Siste år
-
0Siste 3 mnd
-
0Aktive nå
Avsluttet
Rammeavtale for utvikling av IKT-systemer for Landbruksdirektoratet 2018 (1) - Med delkontrakter
Rammeavtalen for utvikling skal gi Landbruksdirektoratet (heretter kalt Kunden) tilgang på profesjonell og riktig kompetanse innenfor digitalisering og utvikling av tjenester og systemer for direktoratet.
Avtalen omfatter følgende tjenester:
1. Utvikling av nye systemer og tjenester
2. Utrednings- og analyseaktiviteter
Utvikling av nye systemer og tjenester er aktuelt der Kunden må modernisere eller erstatte et eldre fagsystem pga. Kapasitets- eller teknologiutfordringer, eller der Kunden har fått nye oppdrag, eller ansvar for nye virkemidler og eventuelt med nye brukergrupper eller der endringer i regelverk og forvaltningsmodell er så omfattende at det ikke kan realiseres ved tilpasninger i eksisterende system.
Utrednings- og analyseaktiviteter omfatter mindre oppdrag som utredninger, prosjekter og analyser som Kunden ønsker utført av Leverandøren og som ikke direkte er en del av den andre utviklingstjenesten. Aktuelle tjenester vil for eksempel være teknisk rådgivningstjenester, utredninger eller analyser innen behovskartlegging, arkitekturvalg, teknologivalg eller løsningsalternativer.
Avtalen skal sikre og bidra til:
• at Kunden får tilgang på riktige ressurser med riktig kompetanse til rett tid
• at utvikling utføres profesjonelt, effektivt og med høy kvalitet og faglig standard
• robuste, sikre og vedlikeholdbare systemer
• brukervennlige systemer med høy tilgjengelighet
• god samhandling og klare ansvarsforhold mellom Kundens leverandører innen utvikling, vedlikehold og drift
• at utvikling gjennomføres etter smidige prinsipper
Kunden vil inngå en parallell rammeavtale med to leverandører. når det gjelder regler for avrop (fordeling) under rammeavtalen, vises det til Kontraktens Bilag 2.
Konkurransen gjennomføres etter lov om offentlige anskaffelser og forskrift om offentlige anskaffelser del i og iii. Det vil gjennomføres en begrenset anbudskonkurranse, der kun kvalifiserte og inviterte leverandører vil inviteres til å inngi tilbud.
Det gjøres oppmerksom på at denne anskaffelsen er den første av tre som kunngjøres i første delen av 2018 og som dekker henholdsvis utvikling, vedlikehold og drift av kundenes ikt systemer.
Avtalen omfatter følgende tjenester:
1. Utvikling av nye systemer og tjenester
2. Utrednings- og analyseaktiviteter
Utvikling av nye systemer og tjenester er aktuelt der Kunden må modernisere eller erstatte et eldre fagsystem pga. Kapasitets- eller teknologiutfordringer, eller der Kunden har fått nye oppdrag, eller ansvar for nye virkemidler og eventuelt med nye brukergrupper eller der endringer i regelverk og forvaltningsmodell er så omfattende at det ikke kan realiseres ved tilpasninger i eksisterende system.
Utrednings- og analyseaktiviteter omfatter mindre oppdrag som utredninger, prosjekter og analyser som Kunden ønsker utført av Leverandøren og som ikke direkte er en del av den andre utviklingstjenesten. Aktuelle tjenester vil for eksempel være teknisk rådgivningstjenester, utredninger eller analyser innen behovskartlegging, arkitekturvalg, teknologivalg eller løsningsalternativer.
Avtalen skal sikre og bidra til:
• at Kunden får tilgang på riktige ressurser med riktig kompetanse til rett tid
• at utvikling utføres profesjonelt, effektivt og med høy kvalitet og faglig standard
• robuste, sikre og vedlikeholdbare systemer
• brukervennlige systemer med høy tilgjengelighet
• god samhandling og klare ansvarsforhold mellom Kundens leverandører innen utvikling, vedlikehold og drift
• at utvikling gjennomføres etter smidige prinsipper
Kunden vil inngå en parallell rammeavtale med to leverandører. når det gjelder regler for avrop (fordeling) under rammeavtalen, vises det til Kontraktens Bilag 2.
Konkurransen gjennomføres etter lov om offentlige anskaffelser og forskrift om offentlige anskaffelser del i og iii. Det vil gjennomføres en begrenset anbudskonkurranse, der kun kvalifiserte og inviterte leverandører vil inviteres til å inngi tilbud.
Det gjøres oppmerksom på at denne anskaffelsen er den første av tre som kunngjøres i første delen av 2018 og som dekker henholdsvis utvikling, vedlikehold og drift av kundenes ikt systemer.
Anbud id:
531766
-
Sted:
-
Registrert:Søndag 24. Juni 2018
Er du interessert i dette oppdraget?
Lignende oppdrag i
6 anbud
-
Frakte 2 seter sofa fra Moss til Romsås-OsloSofaen er hvit og må ikke bli skitten 2 m bred bæres i trapper
-
Moss
-
Lørdag 8. Februar 2025
-
-
Befaring og prisoverslag for veiarbeid på MelhusPå vegne av Øran veglag på Melhus. Ønsker befaring med påfølgende prisoverslag for korrigering av vei etter sig i fylling (ca. 100 m), oppretting/resetting av stolper til autovern og montering av aut...
-
Melhus
-
Lørdag 8. Februar 2025
-
-
Oppheng av TV (75´´´The Frame) og div bilder på veggVi flytter inn i ny leilighet, og ønsker hjelp til å henge opp tv og bilder trygt på vegg.
-
Bærum
-
Lørdag 8. Februar 2025
-
-
Nøkler til leilighet i Hjetlands bakkane3 nøkler til mitt husvære som er leilighet 42 i hjetlands bakkane.
-
Høyanger
-
Lørdag 8. Februar 2025
-
-
Legge 60m2 parkett i leilighetJeg skal legge nytt gulv i leiligheten min. 2 soverom, stue, spisestue og kjøkken. Ønsker jobben utført i midten av mars.
-
Oslo
-
Lørdag 8. Februar 2025
-