Entreprenør, Maskinentreprenør, Rørlegger i Rogaland
Formidlede anbud
-
0Siste år
-
0Siste 3 mnd
-
0Aktive nå
Rogaland
Avsluttet
Rammeavtale - Innleie av rørinspeksjon,suge-/spylebil samt montering av QuickLock
Sola kommune, Kommunalteknikk, ønsker å inngå rammeavtale med èn leverandør for rørinspeksjon, bruk av suge-/spylebil og montering av QuickLock i rør. Avtalen skal i hovedsak være timebasert, og tilbyderne skal oppgi time- og enhetspriser for den enkelte aktivitet. Se punkt vi. 3. Time- og enhetspriser skal gis. Eks. Mva.
Andre konkurranseregler:
* Det er ikke anledning til å gi alternative tilbud.
* Sola kommune kan si opp avtalen ved gjentatte brudd på responstid, eller manglende innlevering av rapporter/dokumentasjon.
* Rammeavtalens varighet er 1 år, med opsjon på 1+1+1 år. Opsjoner med tanke på forlengelse løper automatisk videre dersom ikke leverandør har blitt varslet om opphør av avtale senest 3 måneder før avtalens utløpsdato. Leverandør er forpliktet til å påta seg opsjonsarbeidet (forlengelse) dersom kommunen ønsker dette.
* Det skal ikke gis pris på tømmeavgift da kommunen har egen ordning for dette.
* Responstid ved planlagt arbeid: 1 uke
* Responstid ved akutte hendelser: 2, 5 timer
* Estimert verdi gir ingen forpliktelse eller begrensning for kommunene
* Ved føring av timer regnes timene fra tidspunkt for oppmøte på anlegg/kontor i Sola kommune frem til tidspunkt for avreise fra anlegg/kontor i Sola kommune. Foruten dette får tilbyder stk-pris for fremmøte som da skal dekke leverandørens reisetid- og kostnader tur/retur arbeidssted i Sola kommune.
* Timelistene som danner grunnlag for fakturering skal attesteres av kommunalt ansatt før leverandør forlater anlegget. Ikke-signerte timelister er ikke gyldige som fakturagrunnlag.
* Valgt leverandør vil etter gjennomført kontrakt bli evaluert. Denne evalueringen vil bli brukt ved tilbudsevaluering i fremtidige anbudskonkurranser.
* Eventuelle administrasjonskostnader, fakturagebyr, forbruksmateriell mm.
Andre konkurranseregler:
* Det er ikke anledning til å gi alternative tilbud.
* Sola kommune kan si opp avtalen ved gjentatte brudd på responstid, eller manglende innlevering av rapporter/dokumentasjon.
* Rammeavtalens varighet er 1 år, med opsjon på 1+1+1 år. Opsjoner med tanke på forlengelse løper automatisk videre dersom ikke leverandør har blitt varslet om opphør av avtale senest 3 måneder før avtalens utløpsdato. Leverandør er forpliktet til å påta seg opsjonsarbeidet (forlengelse) dersom kommunen ønsker dette.
* Det skal ikke gis pris på tømmeavgift da kommunen har egen ordning for dette.
* Responstid ved planlagt arbeid: 1 uke
* Responstid ved akutte hendelser: 2, 5 timer
* Estimert verdi gir ingen forpliktelse eller begrensning for kommunene
* Ved føring av timer regnes timene fra tidspunkt for oppmøte på anlegg/kontor i Sola kommune frem til tidspunkt for avreise fra anlegg/kontor i Sola kommune. Foruten dette får tilbyder stk-pris for fremmøte som da skal dekke leverandørens reisetid- og kostnader tur/retur arbeidssted i Sola kommune.
* Timelistene som danner grunnlag for fakturering skal attesteres av kommunalt ansatt før leverandør forlater anlegget. Ikke-signerte timelister er ikke gyldige som fakturagrunnlag.
* Valgt leverandør vil etter gjennomført kontrakt bli evaluert. Denne evalueringen vil bli brukt ved tilbudsevaluering i fremtidige anbudskonkurranser.
* Eventuelle administrasjonskostnader, fakturagebyr, forbruksmateriell mm.
Anbud id:
448443
-
Sted:Sola
-
Registrert:Onsdag 18. Januar 2017
Er du interessert i dette oppdraget?