Snekker i Agder
Formidlede anbud
-
0Siste år
-
0Siste 3 mnd
-
0Aktive nå
Agder
Avsluttet
Rammeavtale: Kjøp av møbler og inventar til kontor og sosiale soner
Formålet med rammeavtalen er å dekke kommunens løpende behov for møbler og inventar til kontor og sosiale soner i henhold kravspesifikasjon.
Kjøp med estimert verdi under 200. 000 nok ekskl. Mva:
Rammeavtalen vil være obligatorisk for kjøp med estimert verdi opptil kr 200. 000, - ekskl. Mva.
Kjøp med estimert verdi mellom 200. 000, - og 500. 000 nok ekskl. Mva:
Det vil være valgfritt å benytte avtalen for kjøp med estimert verdi mellom kr 200. 000, - og 500. 000, - ekskl. Mva.
Kjøp med estimert verdi over 500. 000 nok ekskl. Mva:
Det vil bli gjennomført egne konkurranser for kjøp med en estimert verdi på over kr 500. 000, - ekskl. Mva.
Rammeavtalen gjelder hele sortimentet innenfor kategorien kontor og sosiale soner.
Hovedsortiment
Noen av produktene inngår i et kjernesortiment. Hensikten er at hovedsortimentet skal dekke størsteparten av kundens behov. Hvilke møbler som inngår i hovedsortimentet er spesifisert i vedlagt produkt- og prisskjema, under arkfanen "kjernesortiment".
Øvrige sortiment
Dersom hovedsortimentet ikke dekker behovet/spesifikasjonen, vil oppdragsgiver benytte seg av øvrig sortiment. Leverandør må både ha rikelig bredde og dybde i sitt øvrige produktsortiment som denne avtalen gjelder for.
Øvrig sortimentet prises etter veiledende priser med tilbudte rabattsatser.
Under arkfanen "rabatt" fyller tilbyder inn produktgrupper og rabattsats for produkter som ikke inngår i vedlagt produkt- og prisskjema.
Kjøp med estimert verdi under 200. 000 nok ekskl. Mva:
Rammeavtalen vil være obligatorisk for kjøp med estimert verdi opptil kr 200. 000, - ekskl. Mva.
Kjøp med estimert verdi mellom 200. 000, - og 500. 000 nok ekskl. Mva:
Det vil være valgfritt å benytte avtalen for kjøp med estimert verdi mellom kr 200. 000, - og 500. 000, - ekskl. Mva.
Kjøp med estimert verdi over 500. 000 nok ekskl. Mva:
Det vil bli gjennomført egne konkurranser for kjøp med en estimert verdi på over kr 500. 000, - ekskl. Mva.
Rammeavtalen gjelder hele sortimentet innenfor kategorien kontor og sosiale soner.
Hovedsortiment
Noen av produktene inngår i et kjernesortiment. Hensikten er at hovedsortimentet skal dekke størsteparten av kundens behov. Hvilke møbler som inngår i hovedsortimentet er spesifisert i vedlagt produkt- og prisskjema, under arkfanen "kjernesortiment".
Øvrige sortiment
Dersom hovedsortimentet ikke dekker behovet/spesifikasjonen, vil oppdragsgiver benytte seg av øvrig sortiment. Leverandør må både ha rikelig bredde og dybde i sitt øvrige produktsortiment som denne avtalen gjelder for.
Øvrig sortimentet prises etter veiledende priser med tilbudte rabattsatser.
Under arkfanen "rabatt" fyller tilbyder inn produktgrupper og rabattsats for produkter som ikke inngår i vedlagt produkt- og prisskjema.
Anbud id:
767825
-
Registrert:Mandag 15. November 2021
Er du interessert i dette oppdraget?
Lignende oppdrag i Agder
1 anbud
-
Effektiv garderobe- og oppbevaringsløsning for små romBygge smart og effektiv garderobeløsning på soverom som ikke er så stort eller høyt under taket. Gjerne også plassbebygd skrivebord i samme rom hvis mulig. Det er også ønskelig med en oppbevaringsløsn...
-
Kristiansand
-
Mandag 2. Desember 2024
-