Rammeavtale kontorrekvisita
Formidlede anbud
-
0Siste år
-
0Siste 3 mnd
-
0Aktive nå
Avsluttet
Rammeavtale kontorrekvisita
Oppdragsgiver innbyr til åpen anbudskonkurranse om tildeling av rammeavtale for kjøp av følgende varer: Kopipapir Kontor- og datarekvisita Datarekvisita – tonerkassetter Oppdragsgiver har per i dag en stor bredde i produktutvalget. Skrivere: i hovedsak hp produkter, som f. Eks. hp Laserjet 4515, 4345 mfp Se vedlagte produkt- og prismatrise. Oppdragsgiver har hovedkontor i Oslo og avdelingskontor på Hamar og i Molde. Vi kjøper i dag for ca 300. 000, - nok i året av disse varegruppene. Disse tallene kan variere fra år til år og det er usikkert hvor store de årlige kjøpene blir. Dette vil også være påvirket av de politiske beslutninger som påvirker vår drift. Kontraktens varighet vil være tre år med opsjon på ytterligere ett år. Oppdragsgiver benytter Mercell Sourcing Service. For å melde din interesse, samt få tilgang til eventuelle dokumenter, skal du klikke på lenken nedenfor eller kopiere og lime inn lenken i din nettleser. [[(info fjernet)]]. følg deretter instruksjoner på nettsiden.
Anbud id:
332921
-
Sted:
-
Registrert:Lørdag 8. November 2014
Er du interessert i dette oppdraget?
Lignende oppdrag i
6 anbud
-
Gelenderet/rekkverketGelenderet/rekkverket ut mot hovedveien er ødelagt, Vi trenger noen som kan bytte Gelenderet innen 01 mars.
-
Oslo
-
Søndag 26. Januar 2025
-
-
Transport av sofa innen OsloHar kjøpt sofa som ønskes transportert hjem og bæres ut og inn.
-
Oslo
-
Søndag 26. Januar 2025
-
-
FlyttevaskTirsdag 25. 02. 2025 - ca 50 kvadratmeter, 1 bad, 1 bod, 1 kjøkken, tre rom, gangen, inngangen
-
Sør-Varanger
-
Søndag 26. Januar 2025
-