Combined Shape Group 13 Combined Shape anbudstorget_logo Group 2 Group 6 Path 2 shutterstock_584449174 Shape

Rammeavtale Kontorrekvisita

Formidlede anbud
  • 0
    Siste år
  • 0
    Siste 3 mnd
  • 0
    Aktive nå
Avsluttet

Rammeavtale Kontorrekvisita

Rammeavtalen for kjøp av kontorrekvisita omfatter leveranse av kontorrekvisita, og tilretteleggelse og oppfølging av Oppdragsgivers tilgang og bruk av online-tjeneste og nettbutikk. Rammeavtalen for kjøp av kontorrekvisita skal bestå av varegrupper og produkter beskrevet i Prisskjemaet og som vil utgjøre Oppdragsgivers standardsortiment. Standardsortimentet inkluderer også produkter til hygiene og rengjøring og forbruksvarer til kantine. Rammeavtalen skal også gjelde for produkter fra leverandørens øvrige varesortiment som faller inn under standardsortimentets varegrupper, og som skal bestilles etter behov. Alle produkter, både i et standardsortiment og fra leverandørens øvrige varesortiment, skal framgå av separate produktlister. Anskaffelsens omfang omfatter følgende kontorrekvisita og varegrupper: forbruksvarer renhold og hygiene forbruksvarer kantine/mØterom/kontorkjØkken papir/kopipapir konvolutter/esker/emballasje arkiv/oppbevaring/organisering permer/hefter/mapper/omslag skillekort plastlommer skrivemateriell/skriveredskaper notatblokk/skrivebok/protokoll skrivebordsartikler post it kalendere datarekvisita/datatilbehØr batteridrevne produkter innbinding/laminering annet
Anbud id:
322907
  • Sted:
  • Registrert:
    Søndag 7. September 2014

Lignende oppdrag i

6 anbud