Arkitekt, Bedriftsrådgivning, IT/Web og Support i Oslo
Formidlede anbud
-
0Siste år
-
0Siste 3 mnd
-
0Aktive nå
Oslo
Avsluttet
Rammeavtale mediebyrå
Ruter er på jakt etter et mediebyrå som lett kan sette seg inn i markedssituasjonen og som på en hensiktsmessig måte kan bidra til måloppnåelse. Forutsigbarhet er viktig for Ruter og vi ser etter en samarbeidspartner som speiler våre verdier: åpen, nytenkende, samhandlende og pålitelig. Vi forutsetter at Tilbyder er redelig og transparent. Mediebyrået skal sikre god flyt og effektive prosesser i kampanjeplanlegging og –gjennomføring og samarbeide godt med reklamebyrå. Byrået må ha fokus på kampanjeoptimalisering underveis i kampanjeperiode, samt systematisk trekke læringspunkter. Det er viktig at byrået har sikre rutiner og forutsigbarhet i økonomi og prosess. Byrået må levere innenfor gode ledetider, gi Ruter prioritet, og forhandle godt på våre vegne.
Denne konkurransen har til formål å finne en samarbeidspartner som kan gjennomføre dette på vegne av Ruter.
Oppdragsmengden kan variere gjennom året, og fra år til år. i 2019 var Ruters mediebudsjett på ca. 25 millioner kroner. i tillegg kommer verdien av Ruters egne flater som plakater på transportmidler (Wall/Window panel), felt på bakside buss og på stasjonene Jernbanetorget, Nationaltheatret og Lillestrøm.
Typiske kampanjer Ruter har gjennom et år er:
• Trafikkvekstkampanjer
• Profilkampanjer
• Kampanjer på billett- og reiseprodukter (eks. Ny app for billett- og reisesøk)
• Ruteendringskampanjer
• Kampanjer for å forebygge snik
• Prisendringskampanje
målsettinger og fokusområder varierer naturlig nok fra år til år og påvirker antall, omfang og tematikk i kampanjer og kommunikasjonstiltak.
Denne konkurransen har til formål å finne en samarbeidspartner som kan gjennomføre dette på vegne av Ruter.
Oppdragsmengden kan variere gjennom året, og fra år til år. i 2019 var Ruters mediebudsjett på ca. 25 millioner kroner. i tillegg kommer verdien av Ruters egne flater som plakater på transportmidler (Wall/Window panel), felt på bakside buss og på stasjonene Jernbanetorget, Nationaltheatret og Lillestrøm.
Typiske kampanjer Ruter har gjennom et år er:
• Trafikkvekstkampanjer
• Profilkampanjer
• Kampanjer på billett- og reiseprodukter (eks. Ny app for billett- og reisesøk)
• Ruteendringskampanjer
• Kampanjer for å forebygge snik
• Prisendringskampanje
målsettinger og fokusområder varierer naturlig nok fra år til år og påvirker antall, omfang og tematikk i kampanjer og kommunikasjonstiltak.
Anbud id:
742353
-
Sted:Oslo
-
Registrert:Mandag 2. August 2021
Er du interessert i dette oppdraget?