Bedriftsrådgivning i Oslo
Formidlede anbud
-
0Siste år
-
0Siste 3 mnd
-
0Aktive nå
Oslo
Avsluttet
Rammeavtale - Merkevarestrategi
Formålet med anskaffelsen er å knytte til seg kompetanse gjennom leverandør som kan være samarbeidspartner i utvikling av merkevarestrategi og merkevareplattformen (forenkling av struktur). Til dette arbeidet ønsker Bane nor å inngå rammeavtale med en samarbeidspartner som kan:
1. Utvikle Bane NORs merkevarestrategi, med basis i eksisterende virksomhetsstrategi, kommunikasjonsstrategi og innsiktsanalyser. Vi har som en ambisjon å ha på plass en ny merkevarestrategi innen 31. 12. 2019. Fremdriftsplan for dette arbeidet ønskes.
2. Utvikle ny merkevareplattform, basert på merkevarestrategien. Merkevareplattformen bør fungere som et retningsgivende verktøy slik at den er enkel å operasjonalisere og formidle overfor alle som skal benytte den som grunnlag for sitt arbeid.
3. Utvikle et effektivt kommunikasjonskonsept (kommunikasjonsuttak) for egne og betalte kanaler som viser hvordan merkevareplattformen kan tas ut overfor ulike målgrupper og interessenter, og i forhold til ulike muligheter Bane NORs samfunnsoppdrag gir, og utfordringer selskapet står overfor.
4. rådgiver for Bane nor i forvaltning og videreutvikling av merkevarepraksis.
Oppdragsgiver er ute etter en sterk samarbeidspartner som enkelt kan sette seg inn i markedssituasjonen og sektoren til Bane nor og bidra til at selskapet når sine overordnede målsettinger på kort og lengre sikt. Samarbeidspartneren må på en hensiktsmessig måte kunne videreformidle Bane NORs verdier og merkevareinnhold. Samarbeidspartneren må kunne se helheten i det samlede tilbudet i sektoren, forstå Bane NORs samfunnsoppdrag og sette seg inn i ulike og til tider komplekse problemstillinger.
1. Utvikle Bane NORs merkevarestrategi, med basis i eksisterende virksomhetsstrategi, kommunikasjonsstrategi og innsiktsanalyser. Vi har som en ambisjon å ha på plass en ny merkevarestrategi innen 31. 12. 2019. Fremdriftsplan for dette arbeidet ønskes.
2. Utvikle ny merkevareplattform, basert på merkevarestrategien. Merkevareplattformen bør fungere som et retningsgivende verktøy slik at den er enkel å operasjonalisere og formidle overfor alle som skal benytte den som grunnlag for sitt arbeid.
3. Utvikle et effektivt kommunikasjonskonsept (kommunikasjonsuttak) for egne og betalte kanaler som viser hvordan merkevareplattformen kan tas ut overfor ulike målgrupper og interessenter, og i forhold til ulike muligheter Bane NORs samfunnsoppdrag gir, og utfordringer selskapet står overfor.
4. rådgiver for Bane nor i forvaltning og videreutvikling av merkevarepraksis.
Oppdragsgiver er ute etter en sterk samarbeidspartner som enkelt kan sette seg inn i markedssituasjonen og sektoren til Bane nor og bidra til at selskapet når sine overordnede målsettinger på kort og lengre sikt. Samarbeidspartneren må på en hensiktsmessig måte kunne videreformidle Bane NORs verdier og merkevareinnhold. Samarbeidspartneren må kunne se helheten i det samlede tilbudet i sektoren, forstå Bane NORs samfunnsoppdrag og sette seg inn i ulike og til tider komplekse problemstillinger.
Anbud id:
593083
-
Sted:Hele Norge
-
Registrert:Torsdag 27. Juni 2019
Er du interessert i dette oppdraget?